Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #8042 Skrevet 3. februar 2011 Jeg forsvant for å la det vordende brudeparet være litt i fred. Trodde det var greit da
kristian82 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #8044 Skrevet 3. februar 2011 Ja, men ikke for mye paprika Takker Enig Ikke paprika takk! Oki, jeg tar de av - med en gaffel - :pizzastykke: Jeg forsvant for å la det vordende brudeparet være litt i fred. Trodde det var greit da Det må du jo ikke gjøre Det vordende brudeparet vil jo ha selskap
Guriane Skrevet 3. februar 2011 #8045 Skrevet 3. februar 2011 Såklart :pizzastykke: Alle andre forsvant jo så da kan vi jo dele pizzaen bare vi to
mia83 Skrevet 3. februar 2011 #8046 Skrevet 3. februar 2011 Takk Kristian! Har du smakt den nye grandisen forresten? Den som er "hjemmelaget"? Den var faktisk god! Spiste det i går.
KaDust Skrevet 3. februar 2011 #8049 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har lyst på brownies Brownies hadde vært perfekt nå.
r3d3mption Skrevet 3. februar 2011 #8050 Skrevet 3. februar 2011 Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren...
KaDust Skrevet 3. februar 2011 #8051 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tenker på dagboka jeg skrev i når jeg gikk på barneskolen når jeg ser den, jeg. For har en pink fluffy dagbok med masse skriverier i fra den tid.
kristian82 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #8052 Skrevet 3. februar 2011 Takk Kristian! Har du smakt den nye grandisen forresten? Den som er "hjemmelaget"? Den var faktisk god! Spiste det i går. Neei, men så reklamen på den, den er god tror jeg Må testes Jeg har lyst på brownies Brownies er digg Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren... På seg selv kjenner man andre Ikke la døra slå til deg i ræva på vei ut da Jeg tenker på dagboka jeg skrev i når jeg gikk på barneskolen når jeg ser den, jeg. For har en pink fluffy dagbok med masse skriverier i fra den tid. Gikk daten bra?
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #8053 Skrevet 3. februar 2011 Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren... Eh, nei??
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #8056 Skrevet 3. februar 2011 Får man det i "allergiutgave"? Jeg tror ikke det, men kanskje jeg kan mekke en egen variant? Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren... Eh, K, du tiltrekker deg flere og flere av disse litt pussige, fremmede mannfolka. Gud! Jeg tror kanskje du har overtatt magneten min! Kanskje hvis jeg går ut i morgen så tiltrekker jeg meg bare hunks uten issues? Verdt å teste ut
kristian82 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #8058 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror ikke det, men kanskje jeg kan mekke en egen variant? Eh, K, du tiltrekker deg flere og flere av disse litt pussige, fremmede mannfolka. Gud! Jeg tror kanskje du har overtatt magneten min! Kanskje hvis jeg går ut i morgen så tiltrekker jeg meg bare hunks uten issues? Verdt å teste ut Jeg vil smake på hjemmemekka Al spesial brownie Jeg veeeeet Huff, er fint om du er kvitt de, men jeg vil jo absolutt ikke overta de Det var bare som spurte meg om det. Åja
Gjest hogwash Skrevet 3. februar 2011 #8059 Skrevet 3. februar 2011 Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren... Nåmmen, må du ikke være så redd for å ikke virke macho! Hva er det med alle brølapene som er innom deg for tiden K?
kristian82 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #8060 Skrevet 3. februar 2011 Nåmmen, må du ikke være så redd for å ikke virke macho! Hva er det med alle brølapene som er innom deg for tiden K? Jeg vet Hog Det er helt drøyt! Kanskje det bare er samme karen som regger seg med ulike navn ellers har den rosa boka blitt en magnet for visse folk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå