Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:opplyser: Jeg forsvant for å la det vordende brudeparet være litt i fred. Trodde det var greit da :sjenert:
Skrevet

Ja, men ikke for mye paprika ;) Takker :helen:

Enig :jepp:

Ikke paprika takk! :riste:

Oki, jeg tar de av - med en gaffel - :sprettert: :pizzastykke:

:opplyser: Jeg forsvant for å la det vordende brudeparet være litt i fred. Trodde det var greit da :sjenert:

Det må du jo ikke gjøre :hakeslepp: Det vordende brudeparet vil jo ha selskap :kose:

Skrevet

Såklart :jepp::sprettert: :pizzastykke:

Alle andre forsvant jo :snurt: så da kan vi jo dele pizzaen bare vi to :nigo:

:helen:

Skrevet

Takk Kristian! Har du smakt den nye grandisen forresten? Den som er "hjemmelaget"? Den var faktisk god! Spiste det i går. :jepp:

Skrevet

Får man det i "allergiutgave"?

Skrevet

Jeg har lyst på brownies :rodmer:

Brownies hadde vært perfekt nå. :sikle:

Skrevet

Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren...

Skrevet

Jeg tenker på dagboka jeg skrev i når jeg gikk på barneskolen når jeg ser den, jeg. For har en pink fluffy dagbok med masse skriverier i fra den tid. :fnise:

Skrevet

:helen:

:kose:

Takk Kristian! Har du smakt den nye grandisen forresten? Den som er "hjemmelaget"? Den var faktisk god! Spiste det i går. :jepp:

Neei, men så reklamen på den, den er god tror jeg :sikle: Må testes :jepp:

Jeg har lyst på brownies :rodmer:

Brownies er digg :hoppe:

Er det flere enn meg som får skikkelig creepy følelse av tittelen her? Ser for meg en sånn dr. jekyll og mr hyde type som sitter med carebears, blonder, rosa puter hjemme i den homofile leiligheten sin, og spiser på damelik i kjelleren...

På seg selv kjenner man andre :kline: Ikke la døra slå til deg i ræva på vei ut da :nigo:

Jeg tenker på dagboka jeg skrev i når jeg gikk på barneskolen når jeg ser den, jeg. For har en pink fluffy dagbok med masse skriverier i fra den tid. :fnise:

:jepp: Gikk daten bra?

Skrevet

Eh, nei?? :klo:

:bond:

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett i kjøleskapet.

Skrevet

Får man det i "allergiutgave"?

Jeg tror ikke det, men kanskje jeg kan mekke en egen variant? :)

Eh, K, du tiltrekker deg flere og flere av disse litt pussige, fremmede mannfolka. Gud! Jeg tror kanskje du har overtatt magneten min! Kanskje hvis jeg går ut i morgen så tiltrekker jeg meg bare hunks uten issues? :vetikke: Verdt å teste ut :ler:

Skrevet
:ler: Det var bare :bigfoot: som spurte meg om det.
Skrevet

Jeg tror ikke det, men kanskje jeg kan mekke en egen variant? :)

Eh, K, du tiltrekker deg flere og flere av disse litt pussige, fremmede mannfolka. Gud! Jeg tror kanskje du har overtatt magneten min! Kanskje hvis jeg går ut i morgen så tiltrekker jeg meg bare hunks uten issues? :vetikke: Verdt å teste ut :ler:

Jeg vil smake på hjemmemekka Al spesial brownie :nigo:

Jeg veeeeet :daane: Huff, er fint om du er kvitt de, men jeg vil jo absolutt ikke overta de :hoho:

:klemmer:

:ler: Det var bare :bigfoot: som spurte meg om det.

Åja :skratte:

Gjest hogwash
Skrevet

Nåmmen, må du ikke være så redd for å ikke virke macho!

Hva er det med alle brølapene som er innom deg for tiden K? :klo:

Skrevet

Nåmmen, må du ikke være så redd for å ikke virke macho!

Hva er det med alle brølapene som er innom deg for tiden K? :klo:

Jeg vet Hog :daane: Det er helt drøyt! Kanskje det bare er samme karen som regger seg med ulike navn :vetikke: ellers har den rosa boka blitt en magnet for visse folk :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...