Guriane Skrevet 2. februar 2011 #8002 Skrevet 2. februar 2011 Men Kristian, jeg må si god natt nå. Sov godt (de to timene du får sovet )
kristian82 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8003 Skrevet 2. februar 2011 Men Kristian, jeg må si god natt nå. Sov godt (de to timene du får sovet ) Legger meg jeg også, det blir jo 5 nesten Sov godt Guriane
kristian82 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8005 Skrevet 2. februar 2011 Såpass mange ja! Du har PM
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #8006 Skrevet 2. februar 2011 Makan til kranglefanter altså!! Nei det er egentlig ikke noe å snakke om... hadde en dårlig dag i går.. håper denne blir bedre..
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2011 #8007 Skrevet 2. februar 2011 God bedring til mias nye dag fra meg. <---meg til høyre her, lett utkledd som hyggelig og forståelsesfull mann. Og for noen surrebukker som natterangler i denne tråden! Bare jeg ser klokkeslettene i innleggene, kjenner jeg at jeg begynner å gjespe automatistisk. Jaja, vi får vente med skjelven og beven på denne nye hikkasen som kanskje lager seg bok å holde til i. Ikke vær redd Kristian, vi kommer ikke til å forlate haremet ditt, men jeg legger herved inn søknad i tre eksemplarer om å gjesteopptre en gang innimellom i en ny og mulig alfahanns område... *den kampen vil jeg se på!* What say you, my dearest? Hvor er du Kristian? Klokka er snart åtte og det er morgen. Kvitre, kvitre... *ja jeg vet at vi morgenfugler er perverst overaktive på kvisten, når b-menneskene skal sove, men skitt au...* *tar likegodt forumoppvasken før noen våkner*
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #8008 Skrevet 2. februar 2011 Mar! Nå skal B-menneskene sove litt til..
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2011 #8009 Skrevet 2. februar 2011 *sette seg snilt og omsorgsfullt ned ved b-menneskenes senger og synge sovesang for dem...men jeg aner at det egentlig ikke er nødvendig i det hele tatt*
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #8010 Skrevet 2. februar 2011 for sovesang! Jeg rakk å lese litt før jeg sovnet også
Gjest Mahareth Skrevet 2. februar 2011 #8011 Skrevet 2. februar 2011 Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan a-mennesker er konstruert K! Her har det skjedd ALTFOR mye for meg jo Har du det bra?
Gjest Katee Skrevet 2. februar 2011 #8012 Skrevet 2. februar 2011 Herre min hatt, som dere skravler og krangler og tuller Hvordan var det på jobb? Det går fint
kristian82 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8013 Skrevet 2. februar 2011 Makan til kranglefanter altså!! Nei det er egentlig ikke noe å snakke om... hadde en dårlig dag i går.. håper denne blir bedre.. :sukk Jeg er ikke kranglefant, men jeg måtte sette ned foten litt Håper dagen i dag har vært bedre for deg Mia God bedring til mias nye dag fra meg. :klemmer <---meg til høyre her, lett utkledd som hyggelig og forståelsesfull mann. Og for noen surrebukker som natterangler i denne tråden! :fnise Bare jeg ser klokkeslettene i innleggene, kjenner jeg at jeg begynner å gjespe automatistisk. Jaja, vi får vente med skjelven og beven på denne nye hikkasen som kanskje lager seg bok å holde til i. Ikke vær redd Kristian, vi kommer ikke til å forlate haremet ditt, men jeg legger herved inn søknad i tre eksemplarer om å gjesteopptre en gang innimellom i en ny og mulig alfahanns område... *den kampen vil jeg se på!* What say you, my dearest? Hvor er du Kristian? Klokka er snart åtte og det er morgen. Kvitre, kvitre... *ja jeg vet at vi morgenfugler er perverst overaktive på kvisten, når b-menneskene skal sove, men skitt au...* *tar likegodt forumoppvasken før noen våkner* :hoho: Artig innlegg Mar Tusen takk for at du tok oppvasken Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan a-mennesker er konstruert :ler :vinke K! Her har det skjedd ALTFOR mye for meg jo :bond Har du det bra? Ikke jeg heller Her går det bra Der da? Når skal du kjøre opp Herre min hatt, som dere skravler og krangler og tuller :daane :fnise Det går fint Det er bra Al
kristian82 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8015 Skrevet 2. februar 2011 Jeg får baaaaaaaaaaaare server feil jeg har ikke fått postet på over 30 min nå får ikke logget ut eller noe som helst
KaDust Skrevet 2. februar 2011 #8016 Skrevet 2. februar 2011 Ja, får masse serverfeil og dritt jeg også. IRRITERENDE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå