Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp::5::ler:

:kose:

Nei, da er vi to :nigo:

En liten gris :hoho: Hører du Guriane :jolie: Unnskyld trådstarter? K82 er jo the owner of this book :rasende:

Du fikk velkomst du, om du bare blar deg litt lenger opp :arwen:

Jeg hører :jolie:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er du for en *k82 pirker med en lang pinne på denne snodige Hikke*

Friend or foe :ninja: I think maybee foe :ninja:

Er du frekk? :snurt:

Skrevet

Gratulerer med side 400 i boka di, forresten! :gratulerer:

Skrevet

Hvem er du for en *k82 pirker med en lang pinne på denne snodige Hikke*

:skratte:

Fy søren, her føler man seg velkommen liksom :hoho:

Skrevet (endret)

juhuuuuuuuuu hihi :fnise: (er det nå jeg skal være en av gutta å la være å juble??? :) )

jeg lurer på hvem Kristian er. skal vi ta oss en kamp?? Hvem har mulighet med KG dam

ene? :lur:

Jeg har forressten ikke dagbok med fløyel på. min er det SJOKOLAde på. så det så :nigo:

men jeg må jo lage en først)........ :sjenert:

Endret av Hikke
Skrevet

Er du frekk? :snurt:

Nei, er duuuu ? :glare:

1. Oppgi kjønn? :jolie:

2. Er du mann og hevder jeg skal ligge i samme seng, er det du som er en frekkas :nei:

3. Du fikk velkomst.

Gratulerer med side 400 i boka di, forresten! :gratulerer:

:helen::klemmer:

Fy søren, her føler man seg velkommen liksom :hoho:

Jeg aner uråd :jolie: Må identifisere Hikk sine intensjoner :ninja:

• Liker 1
Skrevet

juhuuuuuuuuu hihi :fnise: (er det nå jeg skal være en av gutta å la være å juble??? :) )

jeg lurer på hvem Kristian er. skal vi ta oss en kamp?? Hvem har mulighet med KG damene? :lur:

:hoho:

Skrevet (endret)

Nei, er duuuu ? :glare:

1. Oppgi kjønn? :jolie:

2. Er du mann og hevder jeg skal ligge i samme seng, er det du som er en frekkas :nei:

3. Du fikk velkomst.

Jeg aner uråd :jolie: Må identifisere Hikk sine intensjoner :ninja:

Endret av Guriane
Skrevet

ok ,jeg er med, IKKE løp!! :fy:

:fnise:

Jeg er med fordi jeg følte litt konkurranse. :sjenert: Og Kristian kan ikke være såååååå fin ???? vel??? :ler:

mine damer: kom på mitt show, og jeg skal vise der hva jeg kan lage av 50 Kristianer? DET blir mannemann det :ler:

nei huff, jeg er ikke sånn... Lik meg, og jeg er takknemlig. Hvem vet,. kanskje hemmelige Kristian vil ha en ny kamelat??? :lur:

Skrevet (endret)

Må innrømme jeg står klar til sats altså.. :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

:fnise:

Jeg er med fordi jeg følte litt konkurranse. :sjenert: Og Kristian kan ikke være såååååå fin ???? vel??? :ler:

mine damer: kom på mitt show, og jeg skal vise der hva jeg kan lage av 50 Kristianer? DET blir mannemann det :ler:

nei huff, jeg er ikke sånn... Lik meg, og jeg er takknemlig. Hvem vet,. kanskje hemmelige Kristian vil ha en ny kamelat??? :lur:

Min rosadagbok er ikke noe konkurranse arena da :nigo:

Nei,ikke så fin, faktisk ganske så snodig med en sånn derre liiiiten lillemann, mao en lett match for en alpha hann :jepp:

Reklame i rosaboken for andre sine show er ikke lov :roll:

Nja, skeptisk. Du sier for mye mostridende til at jeg :5: på akkurat den :ler:

Skrevet (endret)

Må innrømme jeg står klar til sats altså.. :fnise:

Off da... vil du ha noe å løpe på? en sjokolade (nei ffyfyf ....... eller vil du ha en stoooooor sånn milkshake med banan og jorbær og sånn?? smuuuthie? 8jeg bruker ikke sånne fancie greier ser du, jeg er 29 !! ) og ufin i kosten) men jeg har muskler :lur:

Jeg vil være med :nigo::hoppe: :hoppe:

sleng inn en grandis og gi meg en vaskeklut :hoho:

Endret av Hikke
Skrevet (endret)

:sjenert:

jeg vil være med :sjenert:

du har jo samlet alle de fine KG damene på ett sted din luring. Jeg vil og være med : sjenert:

EDIT: jeg skrev såpass skrivefeil at jeg ikke skjønner det selv engang.---------------

Endret av Hikke
Skrevet

:sjenert:

jeg vil være med :sjenert:

(du har jo samlet alle de fine KG damne på 1 plass) litt f, mrn #whoop whoop "

Lag en egen dagbok :jepp: Så hopper du rundt på besøk til folk, så hopper folk på besøk til deg :jepp: Men din "PR" får du la være å ta i rosa boka mi :nei:

Skrevet

Lag en egen dagbok :jepp: Så hopper du rundt på besøk til folk, så hopper folk på besøk til deg :jepp: Men din "PR" får du la være å ta i rosa boka mi :nei:

:snurt:

Skrevet

:snurt:

Ikke noe å være :snurt: over da :nigo: Men man kan jo ikke storme inn i et hus - hvor det er et lystig selskap med gjester - å så skulle begynne å utfordre husets sjef og hoppe opp på bordet og :rope: i en megafon om at man har større penis enn huset sjef, og at det er et åpent sjokoladehus noen meter unna. Det kan jo ikke husets sjef finne seg i :rasende:

Skrevet
:snurt: greit... takk og velkommen... jeg kas hvertfall skryte av at jeg ble kastet ut av dagbokrn til Kristian?
Skrevet

:snurt: greit... takk og velkommen... jeg kas hvertfall skryte av at jeg ble kastet ut av dagbokrn til Kristian?

Det bestemmer du selv, men du er velkommen om du ikke slenger dritt. Jepp, det kan du skryte av :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...