kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7781 Skrevet 29. januar 2011 Hva hadde du ikke sagt de om jeg ikke klarte det? Da får du ikke lov å gi meg gåter en annen gang Ja, bør vel finne senga Jeg har ikke drukket noen nå men kanskje pepsi max har den samme effekten Så mange sider vi har pratet her også da
Guriane Skrevet 29. januar 2011 #7782 Skrevet 29. januar 2011 Banan har tydeligvis også samme effekt Ja
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7783 Skrevet 29. januar 2011 Banan har tydeligvis også samme effekt Ja den har det ja, visste jeg ikke Ja, det er vel på tide da, sov godt
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7785 Skrevet 29. januar 2011 Sov godt nå må jeg finne senga mi Ikke slå da
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2011 #7786 Skrevet 29. januar 2011 Åååå...sånne lange samtaler igjennom natta er et tydelig tegn på nært forestående giftermål! Godmorgen til natterangler fra kvirrevittmenneske.
VirreVapp Skrevet 29. januar 2011 #7787 Skrevet 29. januar 2011 Åååå...sånne lange samtaler igjennom natta er et tydelig tegn på nært forestående giftermål! Godmorgen til natterangler fra kvirrevittmenneske. Da bør alle bli invitert i bryllupet altså
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #7788 Skrevet 29. januar 2011 Bare ikke velg samme bryllupsdato som Pingu Eller kanskje dere kan ha dobbeltbryllup?
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7789 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Åååå...sånne lange samtaler igjennom natta er et tydelig tegn på nært forestående giftermål! Godmorgen til natterangler fra kvirrevittmenneske. Det var så koslig Å så spilte vi sjakk også Da bør alle bli invitert i bryllupet altså Ikke skrem Gurine vekk nå da (Men seff blir alle invitert ) Bare ikke velg samme bryllupsdato som Pingu Eller kanskje dere kan ha dobbeltbryllup? Endret 29. januar 2011 av kristian82
Guriane Skrevet 29. januar 2011 #7790 Skrevet 29. januar 2011 Ikke slå da :ler :klemmer Lover Åååå...sånne lange samtaler igjennom natta er et tydelig tegn på nært forestående giftermål! :rodmer :jepp :popcorn Godmorgen til natterangler fra kvirrevittmenneske. Gudd mårning :ler Da bør alle bli invitert i bryllupet altså :fnise Såklabert :bryllup Bare ikke velg samme bryllupsdato som Pingu :opplyser Eller kanskje dere kan ha dobbeltbryllup? Det var så koslig :rodmer Å så spilte vi sjakk også :strix Ikke skrem Gurine vekk nå da :fnise (Men seff blir alle invitert :ler ) Og jeg tapte Planer for lørdagskvelden da, Kristian?
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7791 Skrevet 29. januar 2011 Lover Gudd mårning Såklabert Og jeg tapte Planer for lørdagskvelden da, Kristian? Nå misset jeg deg akkurat, men der kom du på igjen tror jeg Det var closerace da Å Guriane gjorde k82 veldig nervøs Jeg vet ikke helt enda. Jeg følger bittelitt med på fotballen nå, men var jo bare dumme cup kamper Jeg må få gått meg en tur i dag i alle fall, å kanskje jeg slår to fluer i en smekk og besøker en kompis mens jeg er ute å går..eller går til og fra han da Har du planer da?
Guriane Skrevet 29. januar 2011 #7792 Skrevet 29. januar 2011 Jeg misset deg også.. Men er her nå Er du? Snill du er som sier det da Flink du da. Jeg tror jeg bare skal ta det ed ro hjemme i dag
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7793 Skrevet 29. januar 2011 Jeg misset deg også.. Men er her nå Er du? Snill du er som sier det da Flink du da. Jeg tror jeg bare skal ta det ed ro hjemme i dag Ja, jeg er her, men nå står du som offline Det var jo fakta jo Er jo så mildt, så hadde vært digg å gått litt da Ja, men deilig det også da, å det blir helt klart noen timer med hjemmekos på meg også
Guriane Skrevet 29. januar 2011 #7794 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det var fordi jeg logga av Nåh Gå litt for meg også da Men nå må jeg gå, har en date med tven Snakkes senere. Pass deg på glatta!
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7795 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det var fordi jeg logga av Nåh Gå litt for meg også da Men nå må jeg gå, har en date med tven Snakkes senere. Pass deg på glatta! Åja Det skal jeg gjøre Jepp, jeg har jo sånn pensjonist pigger under skoa, så er ganske trygg
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2011 #7796 Skrevet 29. januar 2011 Planer for lørdagskvelden da, Kristian? Vi legger merke til den påttatte lettheten i spørsmålet...og vet at er det hun vil aller helst, hehe...Vi ser ALT! Jeg misset deg også.. Men er her nå. Er du? Er du? Er du? Dette kommer til å bli en vakker kveld.
kristian82 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #7799 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Vi legger merke til den påttatte lettheten i spørsmålet...og vet at er det hun vil aller helst, hehe...Vi ser ALT! Dette kommer til å bli en vakker kveld. det var ikke det hun mente da Da jeg, om jeg gikk glipp av en invitasjon Endret 29. januar 2011 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #7800 Skrevet 29. januar 2011 Heisann Vunnet noen sjakk-matcher nå da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå