Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud så talentløst å miste dronninga da :klaske:

Ja, det er så sykt irriterende når man gjør sånne feil :jepp: Bare for at man glemmer bort en brikke lissom :jepp: Men huff, det var artig :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er så sykt irriterende når man gjør sånne feil :jepp: Bare for at man glemmer bort en brikke lissom :jepp: Men huff, det var artig :Nikke:

Var gøy :nigo: Selv om du banka meg :jolie: Men har ikke spilt sjakk på 10 år tror jeg.. :sjenert:

Skrevet (endret)

Var gøy :nigo: Selv om du banka meg :jolie: Men har ikke spilt sjakk på 10 år tror jeg.. :sjenert:

Jeg banka deg ikke da :nei: Det var kjempeskøy :strix: men jeg var så dum som prøvde på sånn "superstart" :ler: enten så funker den, å da blir jo den andre sjakk matt super kjapt, ellers går det egentlig litt til helvete i forhold til at alle brikkene ens blir stående uten noe system :fnise:

K82 :pls: gurine spille en annen gang også - ikke i dag da, men annen gang :blomst:

Endret av kristian82
Skrevet

Gjerne! :nigo: Men tror du må lære meg den superstarten altså :jepp::fnise:

Skrevet

Gjerne! :nigo: Men tror du må lære meg den superstarten altså :jepp::fnise:

Det må vi gjøre :5:

Jeg tør aldri å ta den "superstarten" på deg igjen i alle fall :ler: Neste gang skal jeg gå roligere ut :ninja: for prinsesse vil ikke er en vrien nøtt å knekke :rødme:

:klemmer:

Skrevet

:5:

Jo, det må du, sånn at jeg også lærer den :ler:

Eh.. Takk? :klo::fnise:

:klem:

Skrevet (endret)

:5:

Jo, det må du, sånn at jeg også lærer den :ler:

Eh.. Takk? :klo::fnise:

Jaja, jeg kan vise deg superstarten :Nikke:

Jeg bare tullet med prinsesse vil ikke da :klem: Mente bare at du også i sjakkens verden var "vanskelig å ha med å gjøre "- å vinne over da :nigo: K82 og hans rare kompliment :flau:

:klemmer:

Endret av kristian82
Skrevet

Jeeei! :bolledeig:

Der "også"?? :hakeslepp::snurt:

Åååå, jeg bare tråkker i salaten :fnise: Det jeg mente med "der også" er jo bare en henvisning til :kyss: på kinnet, lappesystemet, og din dåning av k82s rompefremstøt :fnise:

Det vet du :klem:

Skrevet

Du tråkker ikke i salaten. Du danser i den :snurt:

:fnise: Joda, jeg forstår. Jeg prøver bare å være VANSKELIG! :rope:

Skrevet

Du tråkker ikke i salaten. Du danser i den :snurt:

:fnise: Joda, jeg forstår. Jeg prøver bare å være VANSKELIG! :rope:

:hoho: BRA, nå ble jeg redd du misforsto og var :snurt::ler:

Men :natti: Guriane. Sov godt :hug: :hug:

Skrevet

:kose::natti: Drøm søtt! :klem:

Skal ikke du også legge deg? :klem:

Skrevet

Burde vel det når klokka nærmer seg halv fire.. :daane:

Skrevet

Burde vel det når klokka nærmer seg halv fire.. :daane:

Ja, begynner jo å bli sent :jepp: Men, vi kan jo :skravle: litt til såklart :nigo:

Skrevet

Guriane skal ikke holde Kristian våken. Han trenger å få hvilt ut sånn at han er opplagt til neste runde. I sjakk altså :jolie:

Skrevet

Guriane skal ikke holde Kristian våken. Han trenger å få hvilt ut sånn at han er opplagt til neste runde. I sjakk altså :jolie:

:hoho: jeg tenkte :shoppe: i stad, men glemte det da jeg var så ivrig på sjakken, men du bare "ja, jeg er klar for en kjapp runde" :skratte:

Skrevet (endret)

Jeg skjønte at du måtte være veldig fokusert på sjakken ettersom du ikke sa noe om det, ja :skratte:

Endret av Guriane
Skrevet (endret)

Jeg skjønte at du måtte være veldig fokusert på sjakken ettersom du ikke sa noe om det, ja :skratte:

Ja, fy fader :hoho: når jeg nesten ikke engang tenker i de baner, DA er jeg fokusert på andre ting altså :ler: Men men, det viser at det er håp da. Bare du aktiviserer meg nok - mye likt som med en hund - så gjør jeg ikke ugang og glemmer bort å være rampete :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Ja, fy fader :hoho: når jeg nesten ikke engang tenker i de baner, DA er jeg fokusert på andre ting altså :ler: Men men, det viser at det er håp da. Bare du aktiviserer meg nok - mye likt som med en hund - så gjør jeg ikke ugang og glemmer bort å være rampete :ler:

:hoho: :hoho: Som en hund, ja :ler: Bare vær så snill og ikke vekk meg klokka seks om morran fordi du må ut og tisse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...