kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7621 Skrevet 26. januar 2011 Kristian! Fikk jeg deg til å se spartacus blood and sand? :klø Nå har ihvertfall Spartacus gods of the arena startet opp :tommelsmil Ja, du nevnte den Ikke fått sett den enda, men begge er notert God kveld, K82. Stikker du kanskje innom i kveld?? Heia appi jeg rakk det ikke. Jeg rekker INGENTING jeg har lyst til om dagen Totalt borte som ei sviske ble han, men godmorgen alikevel. :goodbye ja, jeg kan minne om en sviske ja, sånn utseendemessig Ja Nei :dåne: Guriane likte ingen av de... Eller ikke som brudesko i allefall Oki, nei brudesko er kanskje vrient :vinke litt til han som er for opptatt med andre ting til å ha tid til oss! jeg bare stresser rundt om dagen og får ikke tid til noe jeg vil Min nye bok : : http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=536491 Se så flink jeg er! Jeg sier i fra Så flink du er Al Må jeg sjekke ut Kristian :rope Er her nå
Guriane Skrevet 26. januar 2011 #7623 Skrevet 26. januar 2011 Oki, nei brudesko er kanskje vrient Er her nå Sko er generelt vrient Der var du Men nå må jeg gå og lage meg noe etanes. Snakkes senere
kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7625 Skrevet 26. januar 2011 Ser det ja. Jeg er her også. Sko er generelt vrient Der var du Men nå må jeg gå og lage meg noe etanes. Snakkes senere Skjønner Kos deg med maten Al Men hvorfor vil du slette den andre dagboken din Al?
kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7627 Skrevet 26. januar 2011 Kan jeg få la være å si det? Jaja, såklart Takk for linken til den nye i alle fall - så k82 ikke føler seg utelatt Jeg må spise nå, men HÅPER jeg får mer tid til KG igjen nå, bare hatt sykt travle dumme dager :dåne: Stor Å jeg skal pryde den nye dagboken din med en snart - for det er vel ikke derfor du slettet den gamle..k82 sine lissom?
Gjest Katee Skrevet 26. januar 2011 #7628 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Du må gjerne flekke rumpen din i min nye bok! Det har absolutt ikke noe med deg å gjøre i det hele. Det er meg. Det er bare meg Vi snakkes! Edit: Redigert etter ønske fra Mar Endret 26. januar 2011 av Alyah
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2011 #7629 Skrevet 26. januar 2011 K har rumpe. Mannerompe! "Stumpen" er noe helt annet...
kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7632 Skrevet 26. januar 2011 Du må gjerne flekke rumpen din i min nye bok! Det har absolutt ikke noe med deg å gjøre i det hele. Det er meg. Det er bare meg Vi snakkes! Edit: Redigert etter ønske fra Mar Bra burde ikke redigert for min skyld K har rumpe. Mannerompe! "Stumpen" er noe helt annet... ser på rompa si njaaa..noen andre får vurdere den Hmmm For mye rompe snakk?
kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7634 Skrevet 26. januar 2011 God kveld i stua God kveld Host host..jeg vil ha Pm
kristian82 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7639 Skrevet 26. januar 2011 hvaaa høøører du på?? Ja litt mye rompesnakk.. Jeg beklager
Guriane Skrevet 26. januar 2011 #7640 Skrevet 26. januar 2011 hvaaa høøører du på?? Hørte på Indestructible med Robyn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå