Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #7583 Skrevet 24. januar 2011 Tror du filmene kommer i morgen? Tror du? Tror du? Troru?
kristian82 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #7585 Skrevet 24. januar 2011 Ha en fin kveld Var rumpeklyperen fin? Ja, egentlig Men hun var jo for ung og for liiiiten :dåne: Tror du filmene kommer i morgen? Tror du? Tror du? Troru? Stakkar da Jeg kjenner til den der utålmodige ventingen og når postkassen er tom Men tror det er litt tidlig, jeg kan tenke meg du får de til onsdag eller fredag Prøv å ha en god natt
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #7586 Skrevet 24. januar 2011 De kom ikke i dag. Menne, fredag? Da er jo nesten sykemeldingen over Ja, ja
kristian82 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #7587 Skrevet 24. januar 2011 De kom ikke i dag. Menne, fredag? Da er jo nesten sykemeldingen over Ja, ja Huff, dakar Krysse fingrene for at de kommer før fredag jeg Formen oki?
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #7588 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er bare trett egentlig, men kom meg ut på tur så det gjorde godt. Du da?
kristian82 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #7589 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er bare trett egentlig, men kom meg ut på tur så det gjorde godt. Du da? Det er bra Formen kvikner gjerne litt til med litt bevegelse og frisk luft om en er trett ja Bra her, eller litt urolig av en eller annen grunn :dåne: Meeen, går nok vekk snart Men nå må jeg nesten få lagd meg litt kaffe, og vurdere om jeg skal gå tur i dag/om det er mer viktige ting jeg må få unnagjort. Prøver å titte innom senere i kveld Ha en fin dag Al
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2011 #7592 Skrevet 24. januar 2011 Farvel til Kristian... *forumets rumpeklyper*
Guriane Skrevet 24. januar 2011 #7594 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Du må huske at jeg tåler svært lite, OG du ikke har kontroll på egen styrke Jeg noterer meg at om jeg får Guriane overtrøtt, så kommer hun til å flekke-danse for meg Jeg sovnet seeeeeint på fredagen, lå og vridde og vendte på meg i senga time etter time. På lørdagen var jeg ikke hjemme i hele tatt. Først en tur til strømstad med noen kompiser, så tilbake til de. Så var det (ikke k82 da) og såå ble det byen, der var det en del snodige episoder. Nr.1 jeg klarte å virre meg vekk fra alle de andre og endte opp skravlende med en voksen gift dame :dåne: Nr.2 jeg ble kløpet i rompa av en jente som ikke kan ha vært en dag over 18, noe jeg såklart gjengjeldte med et klyp tilbake. Når jeg kom meg hjem, bestemte jeg meg for å se film - sånn kl 0400 - så den, og så tuslet jeg i seng og våknet først laaangt ut på dagen i dag. Dere er snille som leter etter meg til alle sammen! Du har et poeng der da.. Hånda mi er forresten bedre, takk som spør Jepp, mer skal ikke til Høres ut som du hadde en opplevelsesrik kveld Gurine, det er noen linker til fine brudesko til deg på KG nå De er sjekket ut for lengst Var det Guriane som kløp deg? Endret 24. januar 2011 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå