Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #7569 Skrevet 23. januar 2011 Har han forvillet seg inn til forumets haremdamer igjen nå, lett forkledd som bassengrenser eller noe? De er kjent for å holde på vakre menn som finner frem i labyrinten her inne...og gjør "de mest unevnelige ting" med dem. Det er derfor jeg ikke nevner dem i det hele tatt.
kristian82 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #7570 Skrevet 23. januar 2011 Natta selv. Sov godt :klem Natta Al :goodbye Slo ikke SÅ hardt da.. :fnise kose: Du må huske at jeg tåler svært lite, OG du ikke har kontroll på egen styrke God ettermiddag i tråden : Al K82;COME ON! Er her nå, har bare stresset rundt :dåne: Nå tar Al deg igjen med antall sider, k82!! Edit; nå sa jeg det litt mer stille, da hører han meg sikkert ikke Jeg vet :fnise --- Hvor er du, K? :kyss Wiii, :natti K :vinke litt til K vampyren! :flekke :danser Guriane er overtrøtt :danse Jeg noterer meg at om jeg får Guriane overtrøtt, så kommer hun til å flekke-danse for meg :rope---> !naitsirK Artig Har han forvillet seg inn til forumets haremdamer igjen nå, lett forkledd som bassengrenser eller noe? De er kjent for å holde på vakre menn som finner frem i labyrinten her inne...og gjør "de mest unevnelige ting" med dem. Det er derfor jeg ikke nevner dem i det hele tatt. :lur nei, jeg har bare styrt masse rundt. Jeg sovnet seeeeeint på fredagen, lå og vridde og vendte på meg i senga time etter time. På lørdagen var jeg ikke hjemme i hele tatt. Først en tur til strømstad med noen kompiser, så tilbake til de. Så var det (ikke k82 da) og såå ble det byen, der var det en del snodige episoder. Nr.1 jeg klarte å virre meg vekk fra alle de andre og endte opp skravlende med en voksen gift dame :dåne: Nr.2 jeg ble kløpet i rompa av en jente som ikke kan ha vært en dag over 18, noe jeg såklart gjengjeldte med et klyp tilbake. Når jeg kom meg hjem, bestemte jeg meg for å se film - sånn kl 0400 - så den, og så tuslet jeg i seng og våknet først laaangt ut på dagen i dag. Dere er snille som leter etter meg til alle sammen!
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #7571 Skrevet 23. januar 2011 Først en tur til strømstad med noen kompiser... K har nok vært i Ullared og "snakket med veldig voksen dame *blunkblunk - og hva sier din forlovede til dette da?* og kløpet seg fremover i betalingskøen" sånn egentlig, hehe....
*appifany* Skrevet 23. januar 2011 #7572 Skrevet 23. januar 2011 Høres ut som ei kjempekjekk helg ! Mye mer innholdsrik enn det jeg har hatt, men jeg har vært litt småpjusk, men er klar til dyst i morgen!
VirreVapp Skrevet 23. januar 2011 #7573 Skrevet 23. januar 2011 Gifte damer og smårips. Skal si du får snodd deg K Godt å se at du koser deg i alle fall
kristian82 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #7576 Skrevet 23. januar 2011 K har nok vært i Ullared og "snakket med veldig voksen dame *blunkblunk - og hva sier din forlovede til dette da?* og kløpet seg fremover i betalingskøen" sånn egentlig, hehe.... Jeg oppførte meg da sømmelig Å måtte gjengjelde klypingen, selv om jeg lover å slutte med det når vi er godt gift Høres ut som ei kjempekjekk helg ! Mye mer innholdsrik enn det jeg har hatt, men jeg har vært litt småpjusk, men er klar til dyst i morgen! håper uka di blir kjekk da, og blir bra Gifte damer og smårips. Skal si du får snodd deg K Godt å se at du koser deg i alle fall Åååå, K!
kristian82 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #7578 Skrevet 23. januar 2011 Fantastisk! Extraordinaiiire Gurine, det er noen linker til fine brudesko til deg på KG nå
kristian82 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #7580 Skrevet 23. januar 2011 Var det Guriane som kløp deg? Nei, dessverre Hun nekter å røre min uansett hvor mye jeg viser den frem til henne Men huff, har litt vondt i hodet jeg og må ta kvelden tidlig i dag, så må nesten hvile øynene litt og ta meg en paracett Ha en fin kveld Al
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå