Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen... :goodbye::kaffekopp:

Skrevet
:rope:---> !naitsirK
Skrevet

Har han forvillet seg inn til forumets haremdamer igjen nå, lett forkledd som bassengrenser eller noe? De er kjent for å holde på vakre menn som finner frem i labyrinten her inne...og gjør "de mest unevnelige ting" med dem. Det er derfor jeg ikke nevner dem i det hele tatt. :lur:

Skrevet

Natta selv. Sov godt :klem

Natta Al :goodbye

Slo ikke SÅ hardt da.. :fnise kose:

:vinke:

Du må huske at jeg tåler svært lite, OG du ikke har kontroll på egen styrke :fnise:

God ettermiddag i tråden :

:vinke: Al

K82;COME ON!

Er her nå, har bare stresset rundt :dåne:

Nå tar Al deg igjen med antall sider, k82!!

Edit; nå sa jeg det litt mer stille, da hører han meg sikkert ikke

:hakeslepp:

Jeg vet :fnise

---

Hvor er du, K? :kyss

Wiii, :helen::klemmer:

:natti K

:vinke::kose:

:vinke litt til K

:vinke: vampyren!

:flekke :danser

Guriane er overtrøtt :danse

Jeg noterer meg at om jeg får Guriane overtrøtt, så kommer hun til å flekke-danse for meg :lur:

:rope---> !naitsirK

Artig :nigo:

Har han forvillet seg inn til forumets haremdamer igjen nå, lett forkledd som bassengrenser eller noe? De er kjent for å holde på vakre menn som finner frem i labyrinten her inne...og gjør "de mest unevnelige ting" med dem. Det er derfor jeg ikke nevner dem i det hele tatt. :lur

:hoho: nei, jeg har bare styrt masse rundt.

Jeg sovnet seeeeeint på fredagen, lå og vridde og vendte på meg i senga time etter time. På lørdagen var jeg ikke hjemme i hele tatt. Først en tur til strømstad med noen kompiser, så tilbake til de. Så var det :skaal: (ikke k82 da) og såå ble det byen, der var det en del snodige episoder. Nr.1 jeg klarte å virre meg vekk fra alle de andre og endte opp skravlende med en voksen gift dame :dåne: Nr.2 jeg ble kløpet i rompa av en jente som ikke kan ha vært en dag over 18, noe jeg såklart gjengjeldte med et klyp tilbake. Når jeg kom meg hjem, bestemte jeg meg for å se film - sånn kl 0400 - så den, og så tuslet jeg i seng og våknet først laaangt ut på dagen i dag.

Dere er snille som leter etter meg :hug: til alle sammen!

Skrevet

Først en tur til strømstad med noen kompiser...

:skratte: K har nok vært i Ullared og "snakket med veldig voksen dame *blunkblunk - og hva sier din forlovede til dette da?* og kløpet seg fremover i betalingskøen" sånn egentlig, hehe.... ;)
Skrevet

Høres ut som ei kjempekjekk helg ! :nigo: Mye mer innholdsrik enn det jeg har hatt, men jeg har vært litt småpjusk, men er klar til dyst i morgen! :trene:

Skrevet

Gifte damer og smårips. Skal si du får snodd deg K :hoho: Godt å se at du koser deg i alle fall ;)

Skrevet

:skratte: K har nok vært i Ullared og "snakket med veldig voksen dame *blunkblunk - og hva sier din forlovede til dette da?* og kløpet seg fremover i betalingskøen" sånn egentlig, hehe.... ;)

:hoho:

Jeg oppførte meg da sømmelig :jolie: Å måtte gjengjelde klypingen, selv om jeg lover å slutte med det når vi er godt gift :fnise:

Høres ut som ei kjempekjekk helg ! :nigo: Mye mer innholdsrik enn det jeg har hatt, men jeg har vært litt småpjusk, men er klar til dyst i morgen! :trene:

:kose: håper uka di blir kjekk da, og :trene: blir bra :hoppe:

Gifte damer og smårips. Skal si du får snodd deg K :hoho: Godt å se at du koser deg i alle fall ;)

:skratte:

Åååå, K! :5:

:strix::hug:

Skrevet

Fantastisk! :5::)

Extraordinaiiire :bolledeig::ler:

Gurine, det er noen linker til fine brudesko til deg på KG nå :jepp:

Skrevet

Var det Guriane som kløp deg? ;)

Nei, dessverre :sukk: Hun nekter å røre min :flekke: uansett hvor mye jeg viser den frem til henne :fnise:

Men huff, har litt vondt i hodet jeg og må ta kvelden tidlig i dag, så må nesten hvile øynene litt og ta meg en paracett :)

Ha en fin kveld Al :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...