Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja! Vi kan bli låne-buddies :nigo:

:vinke: Guriane! :)

:hallo: Al!

Hvis noen vil låne Pirates of the Caribbean så bare si i fra :arwen:

Ikke stort :nigo: koser meg innendørs i varmen :strix:

:5::jepp:

Godt det da :)

Ja, det gjør det :hoho: Fader altså, hver gang jeg skriver sånn notere meg (nesten hver gang) så får jeg sånn Oida, stakkar, håper det står bra til :skratte: Det gjør jo det, men det er jo saaaant det jeg skriver :opplyser: men les det som at det sies i normalt tonefall :fnise:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo: Al!

Hvis noen vil låne Pirates of the Caribbean så bare si i fra :arwen:

Godt det da :)

:fnise:

Vi kan danne en låne ring :hoppe:

Enda flauere er det jo når alle bare "hopper" over mine 34 linjer lange innlegg :dåne:

Skrevet

Jeg leser alt du skriver, K :opplyser: Men det er ikke alt jeg kommenterer. Det betyr ikke at jeg ikke er enig :opplyser:

:kose:

Skrevet

Jeg leser alt du skriver, K :opplyser: Men det er ikke alt jeg kommenterer. Det betyr ikke at jeg ikke er enig :opplyser:

:kose:

Fint :klem: Du må ikke være enig da (selv om k82 seff liker om du er det :ler: ) :kose:

Fra en sak til en annen, men samtidig innenfor samme temaet :dåne: leste jeg en slik "genial" artikkel om 9 feil menn gjør i senga i stad :dåne: Jeg har gjort meg i skyldig i 1 og en halv, kanskje 2 :fnise: Men det var myye som ikke sto på den lista av ting som garantert anses som feil, som jeg også kanskje har gjort meg skyldig i :fnise: Men lista var vel uttømmende, så jeg er vel bare helt rå da :rulle:

Skrevet (endret)

Fint :klem: Du må ikke være enig da (selv om k82 seff liker om du er det :ler: ) :kose:

Fra en sak til en annen, men samtidig innenfor samme temaet :dåne: leste jeg en slik "genial" artikkel om 9 feil menn gjør i senga i stad :dåne: Jeg har gjort meg i skyldig i 1 og en halv, kanskje 2 :fnise: Men det var myye som ikke sto på den lista av ting som garantert anses som feil, som jeg også kanskje har gjort meg skyldig i :fnise: Men lista var vel uttømmende, så jeg er vel bare helt rå da :rulle:

Guriane tolererer ingen feil på bryllupsnatta :jolie:

Endret av Guriane
Skrevet

Okei, hva skal jeg si til det? :fnise: Sånn har jeg ihvertfall sagt noe ;)

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, det gjør det :hoho: Fader altså, hver gang jeg skriver sånn notere meg (nesten hver gang) så får jeg sånn Oida, stakkar, håper det står bra til :skratte: Det gjør jo det, men det er jo saaaant det jeg skriver :opplyser: men les det som at det sies i normalt tonefall :fnise:

Jeg var faktisk enig i det du skrev :opplyser:

Ser i ettertid at det ikke kom så veldig godt frem i svaret mitt ;)

Skrevet

:ler:

Skrevet

Guriane tolererer ingen feil på bryllupsnatta :jolie:

:hakeslepp: jeg merker prestasjonsangsten allerede :dåne:

:skratte: ja, fint da vet jeg at det er lest :hoho:

Jeg var faktisk enig i det du skrev :opplyser:

Ser i ettertid at det ikke kom så veldig godt frem i svaret mitt ;)

Bra Hogwash :5: Nei, jeg var ikke helt sikker ;)

Skrevet

Jeg tror mitt problem er at jeg tolker disse notatene dine som noe som du er veldig opptatt av, engasjert i og at du muligens driver og skriver dette veldig fort, veldig panisk, nesten sint :fnise: Og då blir jeg litt sånn 'oi, hva skriver jeg nå da??!' og da er det sikreste å slenge på noen smileyer som klemmer og noen høflige spørsmål om det går bra

:sjenert:

Men så er jeg en person som overanalyserer da og ser 3. verdenskrig der andre folk ser diskusjoner :)

Skrevet

:hakeslepp: jeg merker prestasjonsangsten allerede :dåne:

:skratte: ja, fint da vet jeg at det er lest :hoho:

Hva mer kan man kreve liksom.. :fnise:

Skrevet

Jeg tror mitt problem er at jeg tolker disse notatene dine som noe som du er veldig opptatt av, engasjert i og at du muligens driver og skriver dette veldig fort, veldig panisk, nesten sint :fnise: Og då blir jeg litt sånn 'oi, hva skriver jeg nå da??!' og da er det sikreste å slenge på noen smileyer som klemmer og noen høflige spørsmål om det går bra

:sjenert:

Men så er jeg en person som overanalyserer da og ser 3. verdenskrig der andre folk ser diskusjoner :)

Åja, men tror det er flere som leser de "noterer meg" innleggene mine på samme måte som du gjør det :klem: Å noen ganger skrives de jo i en fei når jeg er :sur::ler: Å du må jo seff ikke skrive noe som helst, men alltids skøy om noen har noe å si på det da - enig/uenig osv. Blir jo ikke sur uansett :nigo:

:klemmer:

Hva mer kan man kreve liksom.. :fnise:

Du altså :fnise:

Skrevet

Vel, jeg tror mange opplever det samme når jeg skriver mine lange, filosofiske innlegg :fnise: Hva skal vi si til Al nå?! Men det er ikke alltid nødvendig å si noe, jeg har bare av og til et sterkt behov for å si noe ;)

Skrevet

:digge:

Hører du på Raining men med ABBA igjen nå :dåne:

Vel, jeg tror mange opplever det samme når jeg skriver mine lange, filosofiske innlegg :fnise: Hva skal vi si til Al nå?! Men det er ikke alltid nødvendig å si noe, jeg har bare av og til et sterkt behov for å si noe ;)

Ja, jeg oppfatter deg ikke som sinna da, men kanskje vanskelig å si så mye på alt ja :jepp: Men en :kose: er jo alltids velkommen da :hoppe: Så sant en ikke føler det er sånn " :hakeslepp: og så :kose: når en skriver noe en mener :ler:

Skrevet

Jeg er jo bare en gammel grubler, som filosoferer for meg selv. Jeg har bare ikke innsett ennå at det faktisk er folk som leser det jeg skriver :fnise:

Skrevet

Jeg er jo bare en gammel grubler, som filosoferer for meg selv. Jeg har bare ikke innsett ennå at det faktisk er folk som leser det jeg skriver :fnise:

Jeg liker innleggene jeg :nigo::klem:

Skrevet

Hører du på Raining men med ABBA igjen nå :dåne:

PØH :slår: Jeg hørte på Hjerteknuser med Kaizers Orchestra :opplyser:

Skrevet

Nå skal jeg :natti: her. God natt folkens og god helg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...