Guriane Skrevet 21. januar 2011 #7521 Skrevet 21. januar 2011 Ja! Vi kan bli låne-buddies Guriane! Al! Hvis noen vil låne Pirates of the Caribbean så bare si i fra Ikke stort koser meg innendørs i varmen Godt det da Ja, det gjør det Fader altså, hver gang jeg skriver sånn notere meg (nesten hver gang) så får jeg sånn Oida, stakkar, håper det står bra til Det gjør jo det, men det er jo saaaant det jeg skriver men les det som at det sies i normalt tonefall
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7522 Skrevet 21. januar 2011 Al! Hvis noen vil låne Pirates of the Caribbean så bare si i fra Godt det da Vi kan danne en låne ring Enda flauere er det jo når alle bare "hopper" over mine 34 linjer lange innlegg :dåne:
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7523 Skrevet 22. januar 2011 Jeg leser alt du skriver, K Men det er ikke alt jeg kommenterer. Det betyr ikke at jeg ikke er enig
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7524 Skrevet 22. januar 2011 Jeg leser alt du skriver, K Men det er ikke alt jeg kommenterer. Det betyr ikke at jeg ikke er enig Fint Du må ikke være enig da (selv om k82 seff liker om du er det ) Fra en sak til en annen, men samtidig innenfor samme temaet :dåne: leste jeg en slik "genial" artikkel om 9 feil menn gjør i senga i stad :dåne: Jeg har gjort meg i skyldig i 1 og en halv, kanskje 2 Men det var myye som ikke sto på den lista av ting som garantert anses som feil, som jeg også kanskje har gjort meg skyldig i Men lista var vel uttømmende, så jeg er vel bare helt rå da
Guriane Skrevet 22. januar 2011 #7525 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Fint Du må ikke være enig da (selv om k82 seff liker om du er det ) Fra en sak til en annen, men samtidig innenfor samme temaet :dåne: leste jeg en slik "genial" artikkel om 9 feil menn gjør i senga i stad :dåne: Jeg har gjort meg i skyldig i 1 og en halv, kanskje 2 Men det var myye som ikke sto på den lista av ting som garantert anses som feil, som jeg også kanskje har gjort meg skyldig i Men lista var vel uttømmende, så jeg er vel bare helt rå da Guriane tolererer ingen feil på bryllupsnatta Endret 22. januar 2011 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7526 Skrevet 22. januar 2011 Okei, hva skal jeg si til det? Sånn har jeg ihvertfall sagt noe
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #7527 Skrevet 22. januar 2011 Ja, det gjør det Fader altså, hver gang jeg skriver sånn notere meg (nesten hver gang) så får jeg sånn Oida, stakkar, håper det står bra til Det gjør jo det, men det er jo saaaant det jeg skriver men les det som at det sies i normalt tonefall Jeg var faktisk enig i det du skrev Ser i ettertid at det ikke kom så veldig godt frem i svaret mitt
Guriane Skrevet 22. januar 2011 #7528 Skrevet 22. januar 2011 Okei, hva skal jeg si til det? Sånn har jeg ihvertfall sagt noe
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7529 Skrevet 22. januar 2011 Guriane tolererer ingen feil på bryllupsnatta jeg merker prestasjonsangsten allerede :dåne: Okei, hva skal jeg si til det? Sånn har jeg ihvertfall sagt noe ja, fint da vet jeg at det er lest Jeg var faktisk enig i det du skrev Ser i ettertid at det ikke kom så veldig godt frem i svaret mitt Bra Hogwash Nei, jeg var ikke helt sikker
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7530 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror mitt problem er at jeg tolker disse notatene dine som noe som du er veldig opptatt av, engasjert i og at du muligens driver og skriver dette veldig fort, veldig panisk, nesten sint Og då blir jeg litt sånn 'oi, hva skriver jeg nå da??!' og da er det sikreste å slenge på noen smileyer som klemmer og noen høflige spørsmål om det går bra Men så er jeg en person som overanalyserer da og ser 3. verdenskrig der andre folk ser diskusjoner
Guriane Skrevet 22. januar 2011 #7531 Skrevet 22. januar 2011 jeg merker prestasjonsangsten allerede :dåne: ja, fint da vet jeg at det er lest Hva mer kan man kreve liksom..
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7532 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror mitt problem er at jeg tolker disse notatene dine som noe som du er veldig opptatt av, engasjert i og at du muligens driver og skriver dette veldig fort, veldig panisk, nesten sint Og då blir jeg litt sånn 'oi, hva skriver jeg nå da??!' og da er det sikreste å slenge på noen smileyer som klemmer og noen høflige spørsmål om det går bra Men så er jeg en person som overanalyserer da og ser 3. verdenskrig der andre folk ser diskusjoner Åja, men tror det er flere som leser de "noterer meg" innleggene mine på samme måte som du gjør det Å noen ganger skrives de jo i en fei når jeg er Å du må jo seff ikke skrive noe som helst, men alltids skøy om noen har noe å si på det da - enig/uenig osv. Blir jo ikke sur uansett Hva mer kan man kreve liksom.. Du altså
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7534 Skrevet 22. januar 2011 Vel, jeg tror mange opplever det samme når jeg skriver mine lange, filosofiske innlegg Hva skal vi si til Al nå?! Men det er ikke alltid nødvendig å si noe, jeg har bare av og til et sterkt behov for å si noe
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7535 Skrevet 22. januar 2011 Hører du på Raining men med ABBA igjen nå :dåne: Vel, jeg tror mange opplever det samme når jeg skriver mine lange, filosofiske innlegg Hva skal vi si til Al nå?! Men det er ikke alltid nødvendig å si noe, jeg har bare av og til et sterkt behov for å si noe Ja, jeg oppfatter deg ikke som sinna da, men kanskje vanskelig å si så mye på alt ja Men en er jo alltids velkommen da Så sant en ikke føler det er sånn " og så når en skriver noe en mener
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #7536 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er jo bare en gammel grubler, som filosoferer for meg selv. Jeg har bare ikke innsett ennå at det faktisk er folk som leser det jeg skriver
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7537 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er jo bare en gammel grubler, som filosoferer for meg selv. Jeg har bare ikke innsett ennå at det faktisk er folk som leser det jeg skriver Jeg liker innleggene jeg
Guriane Skrevet 22. januar 2011 #7539 Skrevet 22. januar 2011 Hører du på Raining men med ABBA igjen nå :dåne: PØH :slår: Jeg hørte på Hjerteknuser med Kaizers Orchestra
kristian82 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7540 Skrevet 22. januar 2011 Nå skal jeg her. God natt folkens og god helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå