Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7501 Skrevet 21. januar 2011 K, hvor lang tid pleier det ta å få filmer fra Biit? Min ordre ble sendt i dag
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7502 Skrevet 21. januar 2011 (endret) *forvirra* Hvorfor? K, hvor lang tid pleier det ta å få filmer fra Biit? Min ordre ble sendt i dag Huket du av på gratis levering, eller den vanlige standard leveringen (står på standard om du ikke bytter om på det)? Pleier å ta ca 6-7 hverdager på standard levering, og 6-9 hverdager på gratis levering. Er bare en 20 kroning ca i frakt, men jeg har begynt å ta den gratis leveringa. Trodde ikke det gjaldt for Norge i starten, men gjør det Går du inn på sida di og ser på orders, så står det ofte sånn Estimated arrival, og pleier i alle fall i 9 av 10 tilfeller å få filmene i postkasse mange dager før den datoen der. Endret 21. januar 2011 av kristian82
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7503 Skrevet 21. januar 2011 Nei, på tide å notere litt Jeg noterer meg at man kan få angst av nettdating - ifølge KG da. Javel ja :klø: Jeg noterer meg også at jeg rett og slett avskyr disse "samlivsekspertene" som uttaler seg i hytt og vest. De klarer jo ikke å holde seg på et sunn fornuft nivå engang :dåne: i tillegg klarer de jo faen ikke å se at det er feil at alle råd en gir er for at forholdet skal fortsette. Av typen "jeg drepte katten til dama med vilje, og har vært utro mot henne i 8 år - blant annet med stedatteren min (datteren hennes). Bør jeg fortelle henne det?" "Nei, det hun ikke vet har hun jo ikke vondt av. Å det kommer sjeldent noe godt ut av å rippe opp i fortiden." FOFF! Samme som Spitznogel en dame man bør høre på, hun har jo så stabilt og flott kjærlighetsliv selv denne experten. Blir som å spørre en feit faen som aldri har trent før om "ey, kan du sette opp et trenings og kostholdsprogram til meg ?". Igjen FOFF! Jeg noterer meg på det mer artige feltet at jeg gleder meg til tippekampene imorgen Håper jeg blir millionær Jeg noterer meg at det burde blitt opprettet en eller annen organisasjon som jobber for å motvirke skadevirkningene/ta over "makta"/snakke i munnen på flertallet av de "type" mennesker som er i en posisjon til å uttale seg i media, aviser etc. De største idiotene har gjerne de høyeste stillingene :dåne:
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7505 Skrevet 21. januar 2011 Jeg huket selvsagt av for gratis levering
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #7506 Skrevet 21. januar 2011 Det er det på norli.no også. Og haugenbok.no såvidt jeg husker.
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7509 Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor? Huket du av på gratis levering, eller den vanlige standard leveringen (står på standard om du ikke bytter om på det)? Pleier å ta ca 6-7 hverdager på standard levering, og 6-9 hverdager på gratis levering. Er bare en 20 kroning ca i frakt, men jeg har begynt å ta den gratis leveringa. Trodde ikke det gjaldt for Norge i starten, men gjør det Går du inn på sida di og ser på orders, så står det ofte sånn Estimated arrival, og pleier i alle fall i 9 av 10 tilfeller å få filmene i postkasse mange dager før den datoen der. Min er estimert til 31/1. Håper de kommer før Jeg har bestilt: Shutter Island Blood Diamond (åååååå, 2 filmer med Leo??! ) The Kite Runner Superbad Forgetting Sarah Marshall The Bank Job Quantum of Solace
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7510 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Gratis levering liker vi! Jaaa Jeg huket selvsagt av for gratis levering Du er smartere enn k82 da se - tok k82 noen mnd. før han fikk det med seg Min er estimert til 31/1. Håper de kommer før Jeg har bestilt: Shutter Island Blood Diamond (åååååå, 2 filmer med Leo??! ) The Kite Runner Superbad Forgetting Sarah Marshall The Bank Job Quantum of Solace Det gjør de 99% sikkert Å, mye braa filmer da Shutter, forgetting sarah marshall og bankjob er jo koonge filmer Blood diamonds også Ikke sett de to andre Jeg digger han Aldous Snow karen, i forgetting about sarah Fliiiink jente som bestiller med Leo Endret 21. januar 2011 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7511 Skrevet 21. januar 2011 Ja, jeg liker han jeg også. Flink kar!
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7512 Skrevet 21. januar 2011 Ja, jeg liker han jeg også. Flink kar! Jeg bestilte meg A serbian film (fordi den er så gæren ) Hunt to kill The happening Black hawk down Grown ups Love happens ( JA JEG VEEET :dåne: ) Spider wick krøniken ( :dåne: ) Så skal jeg bestille The Switch og The other guys til mandagen For et spenn jeg har...fra den Serbian filmen (se en trailer av den, om du finner den usensurert) til love happens, og så over på barnefilm Spiderwick, og hunt to kill blod action.
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7514 Skrevet 21. januar 2011 Jeg lurte på å bestille spiderwick :dåne: Black har veldig vakker filmmusikk, ja, jeg vet, jeg forelsker meg i filmmusikk
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7515 Skrevet 21. januar 2011 Guri jo Jeg lurte på å bestille spiderwick :dåne: Black har veldig vakker filmmusikk, ja, jeg vet, jeg forelsker meg i filmmusikk du kan få låne den av meg i stedet da vettu. Viktig med bra musikk da
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #7517 Skrevet 21. januar 2011 Ja! Vi kan bli låne-buddies Guriane!
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7518 Skrevet 21. januar 2011 Skjer'a? Ikke stort koser meg innendørs i varmen Ja! Vi kan bli låne-buddies Guriane!
Gjest hogwash Skrevet 21. januar 2011 #7519 Skrevet 21. januar 2011 Jeg noterer meg også at jeg rett og slett avskyr disse "samlivsekspertene" som uttaler seg i hytt og vest. De klarer jo ikke å holde seg på et sunn fornuft nivå engang :dåne: i tillegg klarer de jo faen ikke å se at det er feil at alle råd en gir er for at forholdet skal fortsette. Av typen "jeg drepte katten til dama med vilje, og har vært utro mot henne i 8 år - blant annet med stedatteren min (datteren hennes). Bør jeg fortelle henne det?" "Nei, det hun ikke vet har hun jo ikke vondt av. Å det kommer sjeldent noe godt ut av å rippe opp i fortiden." FOFF! Samme som Spitznogel en dame man bør høre på, hun har jo så stabilt og flott kjærlighetsliv selv denne experten. Blir som å spørre en feit faen som aldri har trent før om "ey, kan du sette opp et trenings og kostholdsprogram til meg ?". Igjen FOFF! Håper alt står bra til Kristian
kristian82 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7520 Skrevet 21. januar 2011 Håper alt står bra til Kristian Ja, det gjør det Fader altså, hver gang jeg skriver sånn notere meg (nesten hver gang) så får jeg sånn Oida, stakkar, håper det står bra til Det gjør jo det, men det er jo saaaant det jeg skriver men les det som at det sies i normalt tonefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå