Guriane Skrevet 20. januar 2011 #7461 Skrevet 20. januar 2011 (endret) :sukk kanskje jeg får sjangs om jeg trener meg kjekk nok :sukk bare spiser kylling og og tar masse sol og pleier meg selv Kan jo prøve meg på å stå innsmurt i babyolje og solbrun i en liten tanga, når jeg vet gurine går forbi treningsrommet :arwen Det mååå jo funke! Vi får håpe på det,men hun er så vanskelig :sur :fnise :trist :pls Jeg skal stå klar med kameraet Du er vanskelig du Jaaa :strix K82 skal tattovere biit.no på underarmen, med et stort hjerte rundt :strix Da får jeg to hjerter der, et med Ullared inni har jeg fra før :strix :dåne: Ja, og om Guriane spiller kortene sine riktig, så får hun navnet sitt i det tredje hjerte der :jolie Om hun ikke blir fornøyd DA, så gir jeg opp :trist En ting en ikke kan køpe på Ullared da http://kusinernacarlsson.blogspot.com/2009/03/vem-har-kopt-sin-bikini-i-ullared.html Å OMG for noen romper Fantaticooooooooo (alle utenom ullared rompa da) :sikle Slår faktisk potetgull og film de rompene der :arwen Hvillken er Ullared-rumpa? :klø: Meg jo Endret 20. januar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7463 Skrevet 20. januar 2011 Jeg skal stå klar med kameraet Du er vanskelig du :dåne: Hvillken er Ullared-rumpa? :klø: Meg jo Ikke lov å ta Jeg vet, jeg er en vanskeligper Ullared bikinien og rompa er jo den i blå, den skiller seg jo ut da Alt bra?
Guriane Skrevet 20. januar 2011 #7466 Skrevet 20. januar 2011 Ikke lov å ta Jeg vet, jeg er en vanskeligper Ullared bikinien og rompa er jo den i blå, den skiller seg jo ut da Alt bra? Jo Hum.. Ja..jo..nei.. Nakken min er fremdeles låst :dåne:
mia83 Skrevet 20. januar 2011 #7467 Skrevet 20. januar 2011 Ullared-bikini ja.. er det noen av dere som har vært på Ullared da kanskje?
Guriane Skrevet 20. januar 2011 #7468 Skrevet 20. januar 2011 (endret) Ullared-bikini ja.. er det noen av dere som har vært på Ullared da kanskje? Kanskje det egentlig er alle de andre der som er kjøpt på Ullared Men Kristian, jeg så hvilke du mente nå. Må innrømme at jeg ikke studerte så nøye i sted Men var ikke den rumpa helt ok da? Endret 20. januar 2011 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 20. januar 2011 #7470 Skrevet 20. januar 2011 Hva ville du foretrukket at kjæresten din gikk med, K? G-strengbikini eller Ullaredbikini? Og jeg opplyser ganske vennlig at andre menn også ser på rompa til kjæresten din
kristian82 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7472 Skrevet 20. januar 2011 Jo Hum.. Ja..jo..nei.. Nakken min er fremdeles låst :dåne: Huff, Neeei, ikke ta bilde Ullared-bikini ja.. er det noen av dere som har vært på Ullared da kanskje? Nei men må få dratt ditt snaaart. Misunnelig på alle som har vært der Kanskje det egentlig er alle de andre der som er kjøpt på Ullared Men Kristian, jeg så hvilke du mente nå. Må innrømme at jeg ikke studerte så nøye i sted Men var ikke den rumpa helt ok da? Nja, bikinien var vel drøyest, så fikk vel kanskje ikke sett den rompa ordentlig :gjeiper: Hva ville du foretrukket at kjæresten din gikk med, K? G-strengbikini eller Ullaredbikini? Og jeg opplyser ganske vennlig at andre menn også ser på rompa til kjæresten din G-strengbikinien, så kan andre menn misunne meg
Guriane Skrevet 20. januar 2011 #7474 Skrevet 20. januar 2011 (endret) Rumpe-snakk igjen.. :dåne: Mange rare problemstillinger her gitt.. Huff, Neeei, ikke ta bilde Nei men må få dratt ditt snaaart. Misunnelig på alle som har vært der Nja, bikinien var vel drøyest, så fikk vel kanskje ikke sett den rompa ordentlig :gjeiper: G-strengbikinien, så kan andre menn misunne meg Jo :dåne: Endret 20. januar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7475 Skrevet 20. januar 2011 Jeg har vært på Ullared. 2 ganger! jeg fant sånn live cam da, så jeg kan se live fra utenfor ullared hele døgnet om jeg vil Jo :dåne: Dånte du av det siste? De andre rompene var jo syyykt fine da, og det med g-string vs det andre, så er vel en mellomting best på stranda Men om jeg måtte valgt, hadde jeg valgt det jeg sa.
Guriane Skrevet 20. januar 2011 #7476 Skrevet 20. januar 2011 jeg fant sånn live cam da, så jeg kan se live fra utenfor ullared hele døgnet om jeg vil Dånte du av det siste? De andre rompene var jo syyykt fine da, og det med g-string vs det andre, så er vel en mellomting best på stranda Men om jeg måtte valgt, hadde jeg valgt det jeg sa. Blanding av dét og at du har så lyst til å dra til Ullared Heldigvis kan hun velge det selv
kristian82 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7478 Skrevet 20. januar 2011 Blanding av dét og at du har så lyst til å dra til Ullared Heldigvis kan hun velge det selv jaja, klart hun kan velge selv Forhåpentligvis kan hun velge selv Du spurte meg jo Al. K82 er ikke så dum at han skal bestemme over hva dama går med da
kristian82 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7480 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor ? Tror du jeg er sånn ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå