Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja men jeg synes det er bedre på cdon.com. Der har de svenske og danske filmer i tillegg. Og Det var en gang-serien. Den hadde de ikke på Biit. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Tror han må smøre seg med tålmodighet en stund til :fnise:

Det sa jeg også frem til i sommer. Gjett hvem som sniker i graviditetsdagbøkene nå :sukk:

Skrevet

:hoho

Du kan selvfølgelig ha tilgang på treningsrommet :opplyser

:sukk: kanskje jeg får sjangs om jeg trener meg kjekk nok :sukk: bare spiser kylling og og tar masse sol og pleier meg selv :sukk: Kan jo prøve meg på å stå innsmurt i babyolje og solbrun i en liten tanga, når jeg vet gurine går forbi treningsrommet :arwen: Det mååå jo funke!

:troest: Kan jo tenkes at Guriane blir babysyk etter hvert, og da har du en sjanse vet du )

Vi får håpe på det,men hun er så vanskelig :sur::fnise:

Nå har jeg handlet på Biit, K ) Takk for tipset. 7 filmer til totalt 160-170 kroner, tror jeg at jeg endte opp med til slutt :hoppe:

Så bra :5: Det er verdens mest geniale side :hoppe:

Tror han må smøre seg med tålmodighet en stund til :fnise

:trist::pls:

Ja men jeg synes det er bedre på cdon.com. Der har de svenske og danske filmer i tillegg. Og Det var en gang-serien. Den hadde de ikke på Biit. :snurt:

Men alt er jo sykt mye billigere på biit da. Så lønner seg jo å handle der og heller kjøpe danske,svenske og norske ting på cdon f.eks. Er jo 21 kr for en film som på cdon koster 99 eller mer :dåne: Filmhylla mi hadde i alle fall kostet 28 ganger så mye hadde jeg kjøpt alt på Cdon. :bond:

Det sa jeg også frem til i sommer. Gjett hvem som sniker i graviditetsdagbøkene nå :sukk:

:kose: en minivampyr :hoppe:

Skrevet

:5: for Biit :)

Jaaa :strix: K82 skal tattovere biit.no på underarmen, med et stort hjerte rundt :strix: Da får jeg to hjerter der, et med Ullared inni har jeg fra før :strix:

Skrevet

:skratte: Å, gjør det!

Ja, og om Guriane spiller kortene sine riktig, så får hun navnet sitt i det tredje hjerte der :jolie: Om hun ikke blir fornøyd DA, så gir jeg opp :trist:

:hoho:

Skrevet

:dåne:

Nå kom du bare på besøk fordi jeg klagde :snurt: Å du som pleier å være så snill :grine:

Skrevet

Jeg synes det var litt snilt gjort jeg? :klø:

Å "gidde" å ta turen innom mener du? :haskeslepp:

Gjest Mahareth
Skrevet

Hadde det ikke vært verre om hun ikke hadde tatt turen i det hele tatt da?

Skrevet

Hadde det ikke vært verre om hun ikke hadde tatt turen i det hele tatt da?

Nei :opplyser: Blir som sånn derre petty fuck eller hva det heter, da er det jo bedre med zero :arwen:

Skrevet

Ok, bare glem at vi var her da :fnise:

:hakeslepp: så frekke dere er :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...