kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7381 Skrevet 19. januar 2011 <-- K og Guri Ja AKKURAT sånn hadde det vært :hoho: Fy søren, Guriane er så treeg! :dåne: Når dét er sagt: :slår: Auuuuuu Du er så voldelig as
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7383 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Ja AKKURAT sånn hadde det vært :hoho: Auuuuuu Du er så voldelig as Ikke le når jeg slår deg Endret 19. januar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7385 Skrevet 19. januar 2011 Ikke le når jeg slår deg Oki da, istedet for å le så er jeg heller sånn her da --
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7388 Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor har du et termometer i munnen? Det er en siggggggggarettttttt! For tenk! En liten fortelling følger- Det var en gang en gutt med navn k82. Han satt dagen lang og skrev kjærlighetsbrev til en liten frøken som bodde i en liten magisk dal utenfor Oslo . Den lille frøkna var imidlertid stone cold og nølte ikke med å friere. Men k82 tok sjangsen og på hos henne - etter å ha blitt venn med ulvehunden. ropte han til som åpnet opp. Frøkna hadde allerede lest det vakre brevet, og klarte ikke motstå k82 tilnærmelser. Det endte med et på trappen, et kyss som varte inn i evigheten. Der sto de så lykkelig i alle sine dager.
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7391 Skrevet 19. januar 2011 Det er en siggggggggarettttttt! For tenk! En liten fortelling følger- Det var en gang en gutt med navn k82. Han satt dagen lang og skrev kjærlighetsbrev til en liten frøken som bodde i en liten magisk dal utenfor Oslo . Den lille frøkna var imidlertid stone cold og nølte ikke med å friere. Men k82 tok sjangsen og på hos henne - etter å ha blitt venn med ulvehunden. ropte han til som åpnet opp. Frøkna hadde allerede lest det vakre brevet, og klarte ikke motstå k82 tilnærmelser. Det endte med et på trappen, et kyss som varte inn i evigheten. Der sto de så lykkelig i alle sine dager. Nåh..
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7392 Skrevet 19. januar 2011 Bølgen for K nå! Det var litt sånn swinger smily det det er jeg egentlig ikke noe for men Nåh.. Slapp av, jeg skal ikke plinge på døra di Guri blir redd
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7394 Skrevet 19. januar 2011 Det var litt sånn swinger smily det det er jeg egentlig ikke noe for men Slapp av, jeg skal ikke plinge på døra di Guri blir redd *Guriane går over alle vinduer og dører for å forsikre seg om at de er låst*
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7395 Skrevet 19. januar 2011 Du er imot swinging? Folk får gjøre som de vil Men for min del er ikke det naturlig nei :gjeiper: *Guriane går over alle vinduer og dører for å forsikre seg om at de er låst* K82 føler seg såret *sjekke om hun kanskje glemte å låse kjellervinduet* fader, det var også låst * jeg får litt til henne da.
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7396 Skrevet 19. januar 2011 K82 føler seg såret *sjekke om hun kanskje glemte å låse kjellervinduet* fader, det var også låst * jeg får litt til henne da. Så flott stemme du har! Men kan du komme rundt på den andre siden av huset? Du vekker naboene Guriane er jo bare kald som stein :dåne:
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2011 #7397 Skrevet 19. januar 2011 Ja, folk får nå gjøre som de vil Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7398 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg har aldri prøvd swinging, og kan heller ikke tro at jeg noen gang får lyst til det Endret 19. januar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7399 Skrevet 19. januar 2011 Så flott stemme du har! Men kan du komme rundt på den andre siden av huset? Du vekker naboene Guriane er jo bare kald som stein :dåne: ja, cold as ice Skal begynne å tenke på deg når jeg hører den sangen Ja, folk får nå gjøre som de vil Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det Jeg syns det er wierd eller, hadde ikke akkurat joinet på det og heller ikke følt meg på nett med en jente som "ja, jeg har vært swinger i alle mine tidligere forhold", da er du litt for ulik k82 til at det er noe løve match i alle fall
Guriane Skrevet 19. januar 2011 #7400 Skrevet 19. januar 2011 ja, cold as ice Skal begynne å tenke på deg når jeg hører den sangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå