Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

h045.gif <-- K og Guri :fnise:

Ja AKKURAT sånn hadde det vært :hoho: :hoho: :hoho:

:hoho: Fy søren, Guriane er så treeg! :dåne:

Når dét er sagt: :slår:

Auuuuuu :sukk: Du er så voldelig as :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja AKKURAT sånn hadde det vært :hoho: :hoho: :hoho:

Auuuuuu :sukk: Du er så voldelig as :fnise:

:fnise:

Ikke le når jeg slår deg :sur:

Endret av Guriane
Skrevet

:sjenert:

:fnise::klemmer:

:fnise:

Ikke le når jeg slår deg :sur:

Oki da, istedet for å le så er jeg heller sånn her da --

e001.gif

Skrevet

Hvorfor har du et termometer i munnen? :arwen:

Skrevet

Hvorfor har du et termometer i munnen? :arwen:

Det er en siggggggggarettttttt! For tenk!

En liten fortelling følger-

Det var en gang en gutt med navn k82. Han satt dagen lang og skrev kjærlighetsbrev til en liten frøken som bodde i en liten magisk dal utenfor Oslo d010.gif. Den lille frøkna var imidlertid stone cold a048.gif og nølte ikke med å a094.gif friere. Men k82 tok sjangsen og a066.gif på hos henne - etter å ha blitt venn med ulvehunden. d058.gif ropte han til d062.gif som åpnet opp. Frøkna hadde allerede lest det vakre brevet, og klarte ikke motstå k82 d034.gif tilnærmelser. Det endte med et d018.gif på trappen, et kyss som varte inn i evigheten. Der sto de så lykkelig i alle sine dager.

Skrevet

Det er en siggggggggarettttttt! For tenk!

En liten fortelling følger-

Det var en gang en gutt med navn k82. Han satt dagen lang og skrev kjærlighetsbrev til en liten frøken som bodde i en liten magisk dal utenfor Oslo d010.gif. Den lille frøkna var imidlertid stone cold a048.gif og nølte ikke med å a094.gif friere. Men k82 tok sjangsen og a066.gif på hos henne - etter å ha blitt venn med ulvehunden. d058.gif ropte han til d062.gif som åpnet opp. Frøkna hadde allerede lest det vakre brevet, og klarte ikke motstå k82 d034.gif tilnærmelser. Det endte med et d018.gif på trappen, et kyss som varte inn i evigheten. Der sto de så lykkelig i alle sine dager.

Nåh.. :klappe:

Skrevet

Bølgen for K nå!

s030.gif

a054.gif

Det var litt sånn swinger smily det :hakeslepp: det er jeg egentlig ikke noe for men :fnise:

Nåh.. :klappe:

Slapp av, jeg skal ikke plinge på døra di :snurt:

Guri blir redd :ler:

Skrevet

a054.gif

Det var litt sånn swinger smily det :hakeslepp: det er jeg egentlig ikke noe for men :fnise:

Slapp av, jeg skal ikke plinge på døra di :snurt:

Guri blir redd :ler:

:hoho:

*Guriane går over alle vinduer og dører for å forsikre seg om at de er låst*

Skrevet

Du er imot swinging?

:)

Folk får gjøre som de vil :nigo: Men for min del er ikke det naturlig nei :gjeiper:

*Guriane går over alle vinduer og dører for å forsikre seg om at de er låst*

K82 føler seg såret d040.gif *sjekke om hun kanskje glemte å låse kjellervinduet* fader, det var også låst * jeg får a058.gif litt til henne da.

Skrevet

K82 føler seg såret d040.gif *sjekke om hun kanskje glemte å låse kjellervinduet* fader, det var også låst * jeg får a058.gif litt til henne da.

:fnise: Så flott stemme du har! Men kan du komme rundt på den andre siden av huset? Du vekker naboene :jolie:

Guriane er jo bare kald som stein :dåne:

Skrevet

Ja, folk får nå gjøre som de vil :) Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det :)

Skrevet (endret)

Jeg har aldri prøvd swinging, og kan heller ikke tro at jeg noen gang får lyst til det :opplyser:

Endret av Guriane
Skrevet

:fnise: Så flott stemme du har! Men kan du komme rundt på den andre siden av huset? Du vekker naboene :jolie:

Guriane er jo bare kald som stein :dåne:

:hoho: ja, cold as ice :opplyser: Skal begynne å tenke på deg når jeg hører den sangen :fnise:

Ja, folk får nå gjøre som de vil :) Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det :)

Jeg syns det er wierd :fnise: eller, hadde ikke akkurat joinet på det og heller ikke følt meg på nett med en jente som "ja, jeg har vært swinger i alle mine tidligere forhold", da er du litt for ulik k82 til at det er noe løve match i alle fall :fnise:

Skrevet

:hoho: ja, cold as ice :opplyser: Skal begynne å tenke på deg når jeg hører den sangen :fnise:

:danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...