Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vanligvis holder det med 6-7, så lenge jeg kan sove meg 'opp' i helgene, men ikke akkurat nå :)

Jeg skal forresten arrangere utdrikningslaget ditt også, K, sammen med Hog, tenkte jeg. Noen ønsker? ;)

Så artig :strix: Hmmm, jeg vil spille litt poker, litt sjakk, klatre litt, kjøre ferari, muligens litt paintball, hmmm....det er mine foreløpige ønsker :fnise:

Så fint du stiller opp Al :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde beregnet noen ekstra dager. Det tar tid ¨å finne den rette kjolen :opplyser:

Skrevet

:dåne: var det bare tull?

:nei:

Jeg tror jeg hadde beregnet noen ekstra dager. Det tar tid ¨å finne den rette kjolen :opplyser:

Ja :strix:

Skrevet

:bryllup:

*nynner på brudevalsen*

Vi må ta dansetimer, sant?! Eller kan du danse? Hva med Guriane? Er hun lett på foten? :)

Skrevet

:bryllup:

*nynner på brudevalsen*

Vi må ta dansetimer, sant?! Eller kan du danse? Hva med Guriane? Er hun lett på foten? :)

Ja, jeg må ta dansetimer så jeg skikkelig imponerer under brudevalsen :Nikke: Ja, Gurine er lett som en engel på foten :strix: ( og så lukter hun så godt :dåne: himmelsk :rødme: )

Skrevet

Jeg danset til Trønderbrura. :opplyser::ler:

Skrevet

Det er så stas å prøve brudekjole altså! :rødme:

Skrevet
:) Jeg går ofte forbi en sånn brudekjolebutikk. Det er så masse fint! :rødme:
Skrevet

Når du får energien tilbake så må du dra og prøve brudekjoler en gang med noen venninner. Det er vel flere brudesalonger der du bor. Du kan jo si at du vil prøve i andre salonger først før du evt bestemmer deg.. :ler:

Man føler seg virkelig som ei prinsesse! :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg skal vel prøve selskapskjoler snart tenker jeg. Eller.. snart og snart.. har funnet en jeg har lyst på, men butikken gidder ikke å ta den inn i str M.. :dåne:

Da MÅ jeg kjøpe den sier de.. så jeg skal prøve å finne den i en annen butikk. :jepp:

Vil prøve akkurat den kjolen jeg skal ha, ikke en annen modell i samme str.. blir ikke det samme det vettu..

Endret av mia83
Skrevet

Å? Sier de virkelig det? Hm, vi tar inn mange innfatninger og sånt og vi forventer aldri at folk SKAL kjøpe dem. Vi tenker at vi får vel alltids solgt dem til andre hvis ikke og at det er litt service at vi lar dem få prøve dem :klø:

Har du bilde? :hoppe:

Skrevet

Ikke sant? Jeg synes det er merkelig. De hadde den i lilla i str XL, så jeg prøvde den da.. men jeg druknet jo i den.. :ler:

Lurte på om de kunne ta den inn i blå i str M så jeg kunne få prøve den, men da sa de at da må jeg bestille den spesielt til meg. Trodde M var en ganske vanlig str jeg... :klø:

Om ikke jeg hadde kjøpt den, så hadde da vel noen andre gjort det?

Jeg kan finne bilde senere.

Skrevet

Tråden min er bare 18 sider kortere enn Kristian's rosa tråd :opplyser::nigo:

Skrevet (endret)

Utdrikningslag fikser Al!:nigo Noen ønsker? :lur

Stripper selvfølgelig :arwen:

Jeg sto opp 0800 :jolie

Å pepsi max :jolie

Så koslig :strix Jeg har bestilt tur til oss til Køben Gurine, avreise på torsdagskveld :5: :klemmer

:kose:

Og Pepsi Max, ja :hoho:

:strix: Gleder meg :nigo:

Ny skikk: alle brudepikene må jo også få bli med til utlandet. :nigo: Vi skal stå over de to horisontale turtelduene med viftende palmeblader og drueklaser og lyde deres minste vink. (bortsett fra "gå BORT"!) :skratte

:fnise:

Hvordan klarer dere dere med så få timer søvn? :klø (Spør hun som sover minimum 10 timer hver natt nå :fnise)

Jeg klarer meg egentlig ikke med så lite søvn. Jeg må ha rundt sju timer skal jeg fungere normalt, men det går en gang i mellom, og så lenge jeg legger meg tidlig neste kveld :opplyser:

Jeg og Guriane blir borte til søndagen ja. Men om vi ikke finner brudekjole i tide, kan det hende vi blir der noen dager ekstra :hoppe

:hoppe:

Guriane er naturtalent :jolie:

:skya:

Ja, jeg må ta dansetimer så jeg skikkelig imponerer under brudevalsen :Nikke: Ja, Gurine er lett som en engel på foten :strix ( og så lukter hun så godt :dåne himmelsk :rødme )

Nåh :rødme:

Hva skal dere danse da? Engelsk vals?

:vetikke: Dét må noen lære meg i såfall. Er det Hog som er danselærer? :popcorn:

Endret av Guriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...