Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jolie:

Den er god :nigo: Natta, ja. Sov godt! :natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da?

OMG NOEN HAR LAGD EN ROSA DAGBOK HER SER JEG!!!!!!!!!!!!!!!! NYSTARTET EN :redd:

:dåne:

Har blåst støvet av cross-traineren min :fnise: Og så trent styrke :opplyser:

Nei, og særlig ikke nå når Al har rydda i den! ;)

:rødme:

Kult, flink du har vært da :kose:

Ja, akkurat det får jeg takke Al for da. Hun gjorde kjempefint rent her :jepp: PLUSS gjestene mine er det ingen som klarer å konkurere mot :jolie:

Jeg har tittet litt på det, og vi må såklart diskutere det :kose: men mine forslag er -

1. Seychellene :jolie

2. Roma :jolie

3. Paris :jolie

4. Ullared :jolie:

5. Cruise i karibien. jolie:

6. Et fransk slott, eller herregård jolie:

Jeg kan komme på flere :skratte

----

DIGRESJON: Når dere er oppe så lenge, når står dere egentlig opp igjen? :klø:

Skrevet

----

:kose:

Jeg var oppe klokka ni i dag :opplyser:

Skrevet

Og gikk ned for telling fem minutter etter? :fnise:

For en søt gjeng dere er! :) ...men om det skal giftes her, så trenger dere også en gjeng med supersøte brudepiker og en kjekk svenn...jeg melder meg herved som første brudepike som skal gå bak de andre og ha overoppsyn med prosesjonen...vi trenger flere som kan gå foran meg, og bak dere, for å rette på slør og alt det dilldallet som skal gjøres der. Noen som melder seg? ;) Og når dere kommer ut fra kirka, skal jeg stå klar der og kaste lykkeønskninger for fremtiden og ris...-grøt på dere. Jeg mener at det også skal bety lykke...(og renseriregninger) :nigo:

Skrevet (endret)

:lol: Nei, har faktisk vært våken i hele dag :arwen: Men tror det blir en tidlig kveld på meg...

:strix: Så koselig at du vil være brudepike! Ja, vi vil ha så mange som mulig :strix: Svennen er det vel bare én her som kvalifiserer seg til :lur:

Endret av Guriane
Skrevet

Kan jeg være crazy bryllupsplanlegger? :pls:

Klart det! :strix: Ikke sant, Kristian?

Skrevet

Svennen er det vel bare én her som kvalifiserer seg til :lur:

Svennen over alle svenner:hog! :nigo:

*noterer Al som planleggingsminister* :jepp:
Skrevet

Svennen over alle svenner:hog! :nigo:

*noterer Al som planleggingsminister* :jepp:

Nemlig :jepp:

:nigo:

Menne.. Hva med utdrikningslag? :popcorn:

Skrevet

Husk alkoholfritt til oss som ikke drikker det andre! :opplyser:

Skrevet

Det blir eplemost, cider, lettøl, alkoholfritt øl, øl, hvitvin, rødvin, glutenfritt øl, alkoholfri vin, musserende vin, Fanta, Cola, kakao, kaffe, te, Cosmopolitans, margaritas, karsk, sake, akevitt, cognac, champagne, vann

:)

Skrevet

----

:vinke::kose:

Jeg sto opp 0800 :jolie:

Og gikk ned for telling fem minutter etter? :fnise

For en søt gjeng dere er! :) ...men om det skal giftes her, så trenger dere også en gjeng med supersøte brudepiker og en kjekk svenn...jeg melder meg herved som første brudepike som skal gå bak de andre og ha overoppsyn med prosesjonen...vi trenger flere som kan gå foran meg, og bak dere, for å rette på slør og alt det dilldallet som skal gjøres der. Noen som melder seg? ;) Og når dere kommer ut fra kirka, skal jeg stå klar der og kaste lykkeønskninger for fremtiden og ris...-grøt på dere. Jeg mener at det også skal bety lykke...(og renseriregninger) :nigo

Ja :strix:

Såklart :hoppe:

Klart det! :strix Ikke sant, Kristian?

Ja :)

Det blir eplemost, cider, lettøl, alkoholfritt øl, øl, hvitvin, rødvin, glutenfritt øl, alkoholfri vin, musserende vin, Fanta, Cola, kakao, kaffe, te, Cosmopolitans, margaritas, karsk, sake, akevitt, cognac, champagne, vann

:)

Å pepsi max :jolie:

Så koslig :strix: Jeg har bestilt tur til oss til Køben Gurine, avreise på torsdagskveld :5::klemmer:

Skrevet

Ny skikk: alle brudepikene må jo også få bli med til utlandet. :nigo: Vi skal stå over de to horisontale turtelduene med viftende palmeblader og drueklaser og lyde deres minste vink. (bortsett fra "gå BORT"!) :skratte:

Skrevet

Hvordan klarer dere dere med så få timer søvn? :klø: (Spør hun som sover minimum 10 timer hver natt nå :fnise:)

Skrevet

Ny skikk: alle brudepikene må jo også få bli med til utlandet. :nigo: Vi skal stå over de to horisontale turtelduene med viftende palmeblader og drueklaser og lyde deres minste vink. (bortsett fra "gå BORT"!) :skratte:

:hoho:

Hvordan klarer dere dere med så få timer søvn? :klø: (Spør hun som sover minimum 10 timer hver natt nå :fnise:)

Jeg sover masse på helga :fnise: så bestandig snudd døgnrytme når jeg skal legge meg søndagskvelden :opplyser: Ellers må jeg ha 6-7 timer for å være akseptabel i form, og får jeg 10 timer er jeg i :bolledeig: form. :jepp: Al må sove mye, det er bra :kose:

Skrevet

Jeg er også avhengig av mye søvn. Hvor lenge blir du borte Kristian? Til søndag? :klem:

Skrevet

Vanligvis holder det med 6-7, så lenge jeg kan sove meg 'opp' i helgene, men ikke akkurat nå :)

Jeg skal forresten arrangere utdrikningslaget ditt også, K, sammen med Hog, tenkte jeg. Noen ønsker? ;)

Skrevet

Jeg er også avhengig av mye søvn. Hvor lenge blir du borte Kristian? Til søndag? :klem:

:kose: alt bra?

Jeg og Guriane blir borte til søndagen ja. Men om vi ikke finner brudekjole i tide, kan det hende vi blir der noen dager ekstra :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...