Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rødme:

:rødme:

:kline:

*Vente på ørefiken* :lete::fnise:

• Liker 1
Skrevet

:rulle:

:hakeslepp: kysset jeg sååå dårlig..du la deg enkelt og greit ned på gulvet og gapskrattet :hakeslepp: *k82 røsker Gurine opp igjen, få et nytt forsøk :jolie::kline: *

:lete: på reaksjon

:fnise:

Skrevet

:hakeslepp: kysset jeg sååå dårlig..du la deg enkelt og greit ned på gulvet og gapskrattet :hakeslepp: *k82 røsker Gurine opp igjen, få et nytt forsøk :jolie::kline: *

:lete: på reaksjon

:scorpis: Der da. Var det en sånn du ville ha? :arwen:

Skrevet

:scorpis: Der da. Var det en sånn du ville ha? :arwen:

:sukk: ja, bedre enn den gapskrattende latteren din i alle fall :snurt:

Skrevet

:lol:

Det starter med et kyss vet du, og før du vet ordet av det er det :flekke: og :sengekos: Og så blir det :bryllup: og ni måneder senere kommer det en :babysmokk:

Skrevet

:lol:

Det starter med et kyss vet du, og før du vet ordet av det er det :flekke: og :sengekos: Og så blir det :bryllup: og ni måneder senere kommer det en :babysmokk:

:nigo: det tolket k82 dithen at Guriane og k82 skal gifte seg og få en baby :strix: Nå ble jeg glad :bolledeig: :bolledeig:

:hoho: :hoho:

Skrevet

:nigo: det tolket k82 dithen at Guriane og k82 skal gifte seg og få en baby :strix: Nå ble jeg glad :bolledeig: :bolledeig:

:danse:

Hvor skal vi dra på bryllupsreise? :popcorn:

Skrevet

:danse:

Hvor skal vi dra på bryllupsreise? :popcorn:

Jeg har tittet litt på det, og vi må såklart diskutere det :kose: men mine forslag er -

1. Seychellene :jolie:

2. Roma :jolie:

3. Paris :jolie:

4. Ullared :jolie:

5. Cruise i karibien. :jolie:

6. Et fransk slott, eller herregård :jolie:

Jeg kan komme på flere :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tittet litt på det, og vi må såklart diskutere det :kose: men mine forslag er -

1. Seychellene :jolie:

2. Roma :jolie:

3. Paris :jolie:

4. Ullared :jolie:

5. Cruise i karibien. :jolie:

6. Et fransk slott, eller herregård :jolie:

Jeg kan komme på flere :skratte:

Det er ingen tvil hva jeg stemmer på :hoho:

Skrevet

Det er ingen tvil hva jeg stemmer på :hoho:

Nr. 4 ja? :rødme: Thats my girl :strix:

:hoho:

Skrevet

Nr. 4 ja? :rødme: Thats my girl :strix:

:hoho:

Såklabert. Tør ikke engang å drømme om hva jeg kan få i morgengave (hvis jeg får noen da). En trepakning med bacon og potatismos :jolie:

Skrevet

Såklabert. Tør ikke engang å drømme om hva jeg kan få i morgengave (hvis jeg får noen da). En trepakning med bacon og potatismos :jolie:

:hoho: :hoho: da tenker jeg (med god grunn) k82 hadde blitt møtt av en :snurt: Guriane som "jeg er ikke i humør, vondt i hodet" på k82 sine sjarm :flekke: fremstøt :rulle:

Men nr.4 var jo et tullealternativ - selv om vi seff også måtte dratt en gang til Ullared :jolie: så ja, 1 av de andre, og jeg skulle gitt minst 3 morgengaver..eller 1 morgengave...1 ettermiddagsgave og 1 kveldsgave :jolie:

Skrevet

:hoho: :hoho: da tenker jeg (med god grunn) k82 hadde blitt møtt av en :snurt: Guriane som "jeg er ikke i humør, vondt i hodet" på k82 sine sjarm :flekke: fremstøt :rulle:

Men nr.4 var jo et tullealternativ - selv om vi seff også måtte dratt en gang til Ullared :jolie: så ja, 1 av de andre, og jeg skulle gitt minst 3 morgengaver..eller 1 morgengave...1 ettermiddagsgave og 1 kveldsgave :jolie:

:skratte::hoho: Hvis jeg bare hadde fått en boks med potatismos så kan du banne på at jeg hadde vært :snurt: og hatt vondt i hodet resten av turen :hoho:

:dåne: "Selvfølgelig"?? Neeeidu. DET må hvertfall opp til diskusjon :opplyser:

:hoppe: Tre gaver? :bolledeig: :rødme:

Skrevet

:skratte::hoho: Hvis jeg bare hadde fått en boks med potatismos så kan du banne på at jeg hadde vært :snurt: og hatt vondt i hodet resten av turen :hoho:

:dåne: "Selvfølgelig"?? Neeeidu. DET må hvertfall opp til diskusjon :opplyser:

:hoppe: Tre gaver? :bolledeig: :rødme:

Vært forståelig med :snurt: tryne da ja :fnise:

:hakeslepp: du kunne jo ikke latt k82 kjøre viggo alene helt til Ullared om han ville ha med deg en liten tur :sur:

Tre gaver ja :jolie: Men :hakeslepp: vi må finne en brudekjole til deg. Vi kan ta en tur til danmark og kjøpe en der? Jeg har snappet opp at de har mange fine kjoler der og litt bedre pris enn i Norge :jolie:

What a catch k82 is :skya:

Skrevet

Vært forståelig med :snurt: tryne da ja :fnise:

:hakeslepp: du kunne jo ikke latt k82 kjøre viggo alene helt til Ullared om han ville ha med deg en liten tur :sur:

Tre gaver ja :jolie: Men :hakeslepp: vi må finne en brudekjole til deg. Vi kan ta en tur til danmark og kjøpe en der? Jeg har snappet opp at de har mange fine kjoler der og litt bedre pris enn i Norge :jolie:

What a catch k82 is :skya:

Hmm.. Det må jeg tenke litt på :opplyser:

Jepp. Han tenker jo på alt. Både billig mat og brudekjole :rødme: Guriane er med på en tur til Danmark :opplyser: Skal vi ta båten over da? :arwen:

Skrevet

Hmm.. Det må jeg tenke litt på :opplyser:

Jepp. Han tenker jo på alt. Både billig mat og brudekjole :rødme: Guriane er med på en tur til Danmark :opplyser: Skal vi ta båten over da? :arwen:

Oki :5:

Ja, jeg gjør det :ler: Ja, båten over er vel greit? :klemmer: Så artig, Gurine er sikkert heeeeeeelt uimotståelig i en brudekjole :rødme:

Men ja, vi får bestille og ordne imorgen ( :fnise: ) nå skal jeg legge meg, natti da :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...