Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ha leid dem for et par timer i min kåk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører det er mat på gang her?? :ler

Ja, alt sto jo klart til deg på benken på kjøkkenet jo :opplyser:

Godmorgeninspeksjon i tråden:...å huffda, HER var det rotete, K! lete:

:sjenert: jeg beklager..jeg bare..ja ...er bare en liten rosa gris da vel :fnise:

a010.gif

a014.gif

a018.gif

a034.gif

Gud, så dere roter!

a042.gif

a050.gif

a022.gif

Wiii, tusen takk for ryddinga snille Al :hug: Du får en :gave: og en :blomst: som takk for hjelpen :nigo:

Artige smilies :hoppe:

Skrevet

*sniffsniff* Jupp,- her lukter det friskt og effektivt.

Det er godkjent, Al! :biggrin: :stemplelydsmilie:

Skrevet (endret)

Jeg noterer meg at jeg i natt drømte at jeg fikk en mengde snodige tattoveringer. Blant annet en stor seilbåt på magen - jeg seiler ikke, ellers fikk jeg et & tegn, en sånn lov og rett "balanse" ting med vektskåler, og noe snodige greier på underarmen jeg ikke husker hva var.

Jeg noterer meg at jeg har forbedret meg kraftig i sjakk :jolie: Etter to-tre måneder spilling - aldri spilt det før - er det flere og flere online som får grisebank online av The Pinkster (k82). Høyeste skalpen jeg har tatt hadde 1960 i stats :jolie: Noen måneder til så skal jeg bli en ganske så :jolie: sjakkspiller.

Jeg noterer meg at røyk egentlig er jævlig bad. Burde drite i å smoke, i alle fall bare smoke når jeg har veeeeldig lyst på en røyk. Hoste og harke og hive etter pusten her og der er jo crappy! Får se, men ser ikke ut til at jeg får noen :jentebaby: som kan motivere meg til det med det første men. Tror jeg setter en ørliten målsetning å kutte antall sigg pr. dag.

Jeg noterer meg til min store skuffelse at Megan Fox har blitt altfor tynn. :dåne: Hva er det i disse helsedager som gjør at idealet er sånn "anorexi style", eller tilnærmet anorexi style i alle fall. Det er ikke pent :nei: Det skal helst være FORSKJELL på en jente kropp og kroppen til en 13 år gammel gutt :jolie:

Jeg noterer meg også at jeg må kutte litt ned på proteinpulveret og litt kcal. Jeg får nemlig kjeft :nei: av min mor, fordi hun ikke liker panser tendenser :fnise: Apropo det, så skal jeg trene vekter i dag. Satse på at jeg slutter å hive etter pusten før jeg skal trene :klø:

Endret av kristian82
Skrevet

Noen måneder til så skal jeg bli en ganske så :jolie: sjakkspiller

Hmm...ikke bli for god nå da, ellers vet vi hvordan det går. Da må du være klesmodell sammen med veldig berømte damer...og DE er tynne de! I alle fall gikk det sånn med vårt sjakkhåp Karlsen for litt siden. Og han har gjort det dårligere i sjakk siden det der...ikke bra, sier nå jeg, å spre seg på for mye useriøst på èn gang. :nei:

Og hmm...jeg visste ikke at du røykte, K?:sukk:

Skrevet

Har du senvirkninger etter fylla, eller har du tatt latterpulver igjen nå? :klø:

Skrevet

Ingen av delene.. synes innlegget til Al var gøy, så jeg flirer.... :vetikke:

Skrevet

Jammen jeg spøkte jo bare appi! :klem:

Skrevet

Aha :jepp: What a ass shaker you are :rødme:

Såklaaaart kan du være med :skaal::kose:

Thank you :arwen:

Jeeii :bolledeig:

Hatt en fin helg?

Skrevet

Hmm...ikke bli for god nå da, ellers vet vi hvordan det går. Da må du være klesmodell sammen med veldig berømte damer...og DE er tynne de! I alle fall gikk det sånn med vårt sjakkhåp Karlsen for litt siden. Og han har gjort det dårligere i sjakk siden det der...ikke bra, sier nå jeg, å spre seg på for mye useriøst på èn gang. :nei:

Og hmm...jeg visste ikke at du røykte, K?:sukk:

Ingen fare for at jeg blir for god tror jeg :ler:

Ja, jeg gjør nok det Mar :fnise:

Thank you :arwen:

Jeeii :bolledeig:

Hatt en fin helg?

:vinke:

Ja, helgen har vært fin. :hoppe: Din da?

OMG NOEN HAR LAGD EN ROSA DAGBOK HER SER JEG!!!!!!!!!!!!!!!! NYSTARTET EN :redd:

Skrevet (endret)

Så bra! Vært fin min også :nigo: Hadde egentlig tenkt å gå på ski i dag, men så regna det da jeg sto opp :dåne: Men Guriane har vært flink og trent :trene: i helga i stedet :arwen:

Hvem?? :hakeslepp:

Endret av Guriane
Skrevet

Så bra! Vært fin min også :nigo: Hadde egentlig tenkt å gå på ski i dag, men så regna det da jeg sto opp :dåne: Men Guriane har vært flink og trent :trene: i helga i stedet :arwen:

Hvem?? :hakeslepp:

Good :kose: Hva har du trent da :hoppe: Dumt været ødela for skiplanene da :sukk:

En som het Rosalynn tror jeg :redd: Jeg var og :ninja: å tittet i den, men var seff ikke like fint som i den originale rosa boken da :jolie::fnise:

Skrevet (endret)

Har blåst støvet av cross-traineren min :fnise: Og så trent styrke :opplyser:

Nei, og særlig ikke nå når Al har rydda i den! ;)

Endret av Guriane
Skrevet

Har blåst støvet av cross-traineren min :fnise: Og så trent styrke :opplyser:

Nei, og særlig ikke nå når du har fått rydda i den! ;)

Kult, flink du har vært da :kose:

Ja, akkurat det får jeg takke Al for da. Hun gjorde kjempefint rent her :jepp: PLUSS gjestene mine er det ingen som klarer å konkurere mot :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...