Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså; fører meg hær og fører meg der. Ikke noe galt med Al`s lederegenskaper, men jeg er i stand til å føre meg selv lukt utfor stupet så lett som bare det. Og den brynja mi satt fordundre meg som et skudd! :biggrin

:fnise:

:nosmoking: :bond

Eyy,det er lov å røyke i rosa tråden da :pisk:

Natta K... :goodbye

Sov du bra i natt da Mar? :kose:

Hvilke filmer har du bestilt da? :popcorn

Guriane :kjefte: på de to dustelagene!

Tusen takk for hjelpa! :strix Du kan få to glass også ;

Jeg fikk Johna hex, Scott pilgrim VS the world og run fatboy run. Fikk de i dag :jepp: og så har jeg vel 6 til som jeg venter på :sjenert:

Takk for at du kjeftet på de :klemmer:

Wow, to glass, I like it :sikle:

Så K venter på "filmer" i posten ja... :lur

Ikke sånne filmer da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk Johna hex, Scott pilgrim VS the world og run fatboy run. Fikk de i dag :jepp: og så har jeg vel 6 til som jeg venter på :sjenert:

Takk for at du kjeftet på de :klemmer:

Wow, to glass, I like it :sikle:

Ikke sånne filmer da :fnise:

Bare hyggelig ;)

Pff. Sier de alle :fnise:

Skrevet

Bare hyggelig ;)

Pff. Sier de alle :fnise:

Jeg så ikke nr 2 meldinga før nå, jeg postet for kjapt, men svarte igjen nå :opplyser::kose:

Tja, jeg hadde egentlig bare sagt det var grisefilmer om det var grisefilmer jeg da :ler: Du hadde ikke hørt om noen av de? K82 velger seg kanskje bare rare filmer ja :flau:

Nå må jeg gå, :goodbye::kose:

Skrevet

:nigo:

Nei, hadde i grunnen ikke det. Men kan jo hende det sier mer om meg enn om deg da ;)

Gikk treninga bra?

Gjest hogwash
Skrevet

Scott Pilgrim :strix:

Kanskje litt barnslig film, men det liker vi! :jepp:

Skrevet

Tja, jeg hadde egentlig bare sagt det var grisefilmer om det var grisefilmer jeg da :ler:

Ja, jeg syns da at det ikke er noe å skamme seg for om man faktisk ikke kan få nok av "Heldiggrisen Babe"... ;)

God dag til den dyrekjære mannen,- muligens en hobbybonde i starten av sitt virke?... :goodbye:

Skrevet (endret)

:nigo

Nei, hadde i grunnen ikke det. Men kan jo hende det sier mer om meg enn om deg da

Gikk treninga bra?

Nja, jeg kjøper de fra min favoritt side så de har vel ikke kommet for salg her enda, så kanskje ingen av oss er rare :ler: (tvilsomt :fnise: )

Ja, jeg trente skuldre og triceps :jolie: Men nå må jeg stramme inn på bevegelsestreningen min og godteri OG protein inntaket. Problemet er bare at jeg liker det at jeg blir så sterk (samtidig) som jeg blir korpulent av meg :fnise: Men får heller holde meg på sånn styrke nivå som resten av de dødlige har - nesten i alle fall, må bare være bittelitt sterkere :ler:

Scott Pilgrim :strix

Kanskje litt barnslig film, men det liker vi! :jepp:

Ja, liker barnslige filmer men OMG :dåne: Den filmen var DÅRLIG! Trodde den skulle ligne på kick ass og liker han hovedskuespilleren i filmen, men shit, terningkast 1 :sukk:

K82; Hvor er du?

Jeg er her :vinke: Hvordan går det med deg? :klem:

Ja, jeg syns da at det ikke er noe å skamme seg for om man faktisk ikke kan få nok av "Heldiggrisen Babe"... ;

God dag til den dyrekjære mannen,- muligens en hobbybonde i starten av sitt virke?... :goodbye:

Nei, ingen ting å skamme seg over.

:fnise: nja, tror det hadde vært kult å hatt en stor gård :opplyser:

Endret av kristian82
Gjest hogwash
Skrevet

Ja, liker barnslige filmer men OMG :dåne: Den filmen var DÅRLIG! Trodde den skulle ligne på kick ass og liker han hovedskuespilleren i filmen, men shit, terningkast 1 :sukk:

:hakeslepp:

Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha anbefalt den, jeg synes den var en femmer :sjenert:

Skrevet

Nja, jeg kjøper de fra min favoritt side så de har vel ikke kommet for salg her enda, så kanskje ingen av oss er rare :ler: (tvilsomt :fnise: )

Ja, jeg trente skuldre og triceps :jolie: Men nå må jeg stramme inn på bevegelsestreningen min og godteri OG protein inntaket. Problemet er bare at jeg liker det at jeg blir så sterk (samtidig) som jeg blir korpulent av meg :fnise: Men får heller holde meg på sånn styrke nivå som resten av de dødlige har - nesten i alle fall, må bare være bittelitt sterkere :ler:

Heller tvilsomt, ja :hoho:

Du kan alltids få låne mine 1 kilos-manualer :fnise:

Skrevet (endret)

:hakeslepp:

Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha anbefalt den, jeg synes den var en femmer :sjenert:

Smaken er jo ulik da :nigo: Men jeg holdt nesten på å slå den av jeg, syns den var skikkkkkkelig kjip :sjenert:

Heller tvilsomt, ja :hoho

Du kan alltids få låne mine 1 kilos-manualer :fnise:

:fnise: nja, jeg trenger litt større manualer enn det selv om jeg ikke skal :bond: meg mer korpulent :ler: Å jeg trener bare med rosa manualer, og dine er ikke rosa :snurt:

:ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Kan jo ta en del gaffateip og surre på deg noen sand eller vannfylte tomme brusflasker og gå med i det daglige. Blir litt motstand i heimen av sånt også? Og muskler i anmarsj! *vi i "bataljonen" kommer og sjekker ukentlig* ;)

Skrevet

Kan jo ta en del gaffateip og surre på deg noen sand eller vannfylte tomme brusflasker og gå med i det daglige. Blir litt motstand i heimen av sånt også? Og muskler i anmarsj! *vi i "bataljonen" kommer og sjekker ukentlig* ;)

:hoho: bra tips! Og jeg liker at det er ukentlig inspeksjon av k82. Er den inspeksjonen i nettoen? :arwen:

Skrevet

K må så absolutt være i nettoen ja! Vi kommer i varmedresser.;)

Skrevet

K må så absolutt være i nettoen ja! Vi kommer i varmedresser.;)

Artig :hoppe:

Note to self - husk å fyre i ovnen når inspeksjonslaget kommer, så ikke lillemann krymper unødig pga kulden.

Skrevet

:fnise: nja, jeg trenger litt større manualer enn det selv om jeg ikke skal :bond: meg mer korpulent :ler: Å jeg trener bare med rosa manualer, og dine er ikke rosa :snurt:

Da så :fnise: I såfall synes jeg du skal gjøre som Margareth sa :arwen:

Skrevet

Note to self - husk å fyre i ovnen når inspeksjonslaget kommer, så ikke lillemann krymper unødig pga kulden.

...da må vi muligens vurdere å ikke ha for mye på under den fra før av himla varme dressen...eller er dette egentlig en luremanøver for å få av oss tekstilene? :klø:
Skrevet

Da så :fnise: I såfall synes jeg du skal gjøre som Margareth sa :arwen:

Ja, eller kanskje jeg kan spraylakkere dine manualer babyrosa :vetikke: ? :ler:

...da må vi muligens vurdere å ikke ha for mye på under den fra før av himla varme dressen...eller er dette egentlig en luremanøver for å få av oss tekstilene? :klø:

K82 har ingen direkte skjulte motiver :jolie::ler:

Skrevet

Ja, eller kanskje jeg kan spraylakkere dine manualer babyrosa :vetikke: ? :ler:

K82 har ingen direkte skjulte motiver :jolie::ler:

Det er en mulighet :opplyser:

Pff :plystre:

Guriane har fått hentelapp i postkassa! :bolledeig::skya::strix:

Skrevet

Det er en mulighet :opplyser:

Pff :plystre:

Guriane har fått hentelapp i postkassa! :bolledeig::skya::strix:

Da kan jeg kanskje gjøre det da :fnise:

Pff? Spytter du på meg :hakeslepp: Nå har jeg aldri :kjefte:

Pass deg på glatta og be om hjelp til å bære den om pakka er for tung for deg da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...