Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7161 Skrevet 9. januar 2011 <--- Kristian den grusomme Grusom som i veldig sterk og blodtørstig, hei! mange av oss som er blodtørstige gitt
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7162 Skrevet 9. januar 2011 <--- Kristian den grusomme Grusom som i veldig sterk og blodtørstig, hei! mange av oss som er blodtørstige gitt Jaaah den vil jeg ha Tusen takk
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7163 Skrevet 9. januar 2011 Men du kan ikke spise mere ertestuing. Du begynner å bli litt grønn i ansiktet. Men det går sikkert over hvis du spiser litt godis i stedet
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7164 Skrevet 9. januar 2011 Men du kan ikke spise mere ertestuing. Du begynner å bli litt grønn i ansiktet. Men det går sikkert over hvis du spiser litt godis i stedet Jeg så det den er grei, ikke mer ertestuing på en stund. Jeg må prøve å spise mest mulig rosa ting
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7166 Skrevet 9. januar 2011 Altså, Al: jeg vet ikke hvorfor alle andre enn meg får tilbud om å være noe skikkelig noe med ordentlig hjelm,- og jeg ser ut som et helt ufarlig rødt knøtt på vei til maskeradeball eller en absolutely imbezil banana?!? Jeg vil ha ånk`li hjelm!
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7167 Skrevet 9. januar 2011 Altså, Al: jeg vet ikke hvorfor alle andre enn meg får tilbud om å være noe skikkelig noe med ordentlig hjelm,- og jeg ser ut som et helt ufarlig rødt knøtt på vei til maskeradeball eller en absolutely imbezil banana?!? Jeg vil ha ånk`li hjelm! Hører du AL Gi Mar en hjelm
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7168 Skrevet 9. januar 2011 Du har jo for pokker meg en ringbrynje og hjelm???!!! DU har valget enten tar du det du har fått eller så er det snart bare Hog og jeg som er musketerer (inntil han begynner å klage også) Her ser du den litt lettere Utakk er verdens lønn... :dåne:
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7169 Skrevet 9. januar 2011 Evnt får du, K, og Mar starte deres egen bataljon da...
Gjest hogwash Skrevet 9. januar 2011 #7170 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er glatt med på musketer laget! Da har vi jo faktisk tilgang på flintlock/wheellock våpen og kan le godt av ringbrynjer Holdt nesten på å glemme at to av de andre standardvåpnene rapier og main gauche er jo også glimrende for å penetrere ringbrynjer
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7171 Skrevet 9. januar 2011 Yeah! Al er ikke alene!! Bring it on!
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2011 #7172 Skrevet 10. januar 2011 Mår`n! Til alle det måtte interessere, eller angå: Her står jeg strunk og rak iført den vakreste brynjen noen har sett siden Frodo viste oss sin...*senke stemmen til en behagelig-førførende-reklame-på-tv-stemme* "VI bruker...Mithril!" Skal en ha noe gjort skikkelig, får en gjøre det sjøl! *det sa min mor*
Guriane Skrevet 10. januar 2011 #7173 Skrevet 10. januar 2011 Guriane, du kunne vært med i Pussy cat dolls med den ! Jo, takk du Hatt en fin helg Kristian? Kanskje du har lyst til å komme hit og hjelpe meg med å måke av garasje-taket?
kristian82 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #7174 Skrevet 10. januar 2011 Du har jo for pokker meg en ringbrynje og hjelm???!!! DU har valget enten tar du det du har fått eller så er det snart bare Hog og jeg som er musketerer (inntil han begynner å klage også) Her ser du den litt lettere Utakk er verdens lønn... :dåne: Unnskyld for at vi var utakknemmelig Al :hug: Jeg er kjempefornøyd med min karakter Evnt får du, K, og Mar starte deres egen bataljon da... Neie, vi vil jo være med i deres. :pls: Mår`n! :goodbye Til alle det måtte interessere, eller angå: Her står jeg strunk og rak :biggrin iført den vakreste brynjen noen har sett siden Frodo viste oss sin...*senke stemmen til en behagelig-førførende-reklame-på-tv-stemme* "VI bruker...Mithril!" Skal en ha noe gjort skikkelig, får en gjøre det sjøl! *det sa min mor* ; ikke gjør Al sinna da, hun er jo tross alt hærføreren våres Jo, takk du :jolie :fnise Hatt en fin helg Kristian? Kanskje du har lyst til å komme hit og hjelpe meg med å måke av garasje-taket? :nigo Heia Ja, helgen min har vært bra. Litt sur for at jeg ikke har fått noen filmer i posten, men ellers bra. Var nære 12 rette på fotballen om lørdagen også, men fikk 2 feil på to duste lag som ikke innfridde Såklabert. Jeg kommer og spretter som en leken gaselle opp på garasjetaket og med kraften til et nesehorn måker jeg så bart så en skulle tro det var en sommerdag i juli Eneste jeg krever i kompensasjon er et glass pepsi max - k82 er billig i drift
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2011 #7175 Skrevet 10. januar 2011 ikke gjør Al sinna da, hun er jo tross alt hærføreren våres Altså; fører meg hær og fører meg der. Ikke noe galt med Al`s lederegenskaper, men jeg er i stand til å føre meg selv lukt utfor stupet så lett som bare det. Og den brynja mi satt fordundre meg som et skudd!
Guriane Skrevet 11. januar 2011 #7178 Skrevet 11. januar 2011 Heia Ja, helgen min har vært bra. Litt sur for at jeg ikke har fått noen filmer i posten, men ellers bra. Var nære 12 rette på fotballen om lørdagen også, men fikk 2 feil på to duste lag som ikke innfridde Såklabert. Jeg kommer og spretter som en leken gaselle opp på garasjetaket og med kraften til et nesehorn måker jeg så bart så en skulle tro det var en sommerdag i juli Eneste jeg krever i kompensasjon er et glass pepsi max - k82 er billig i drift Hvilke filmer har du bestilt da? Guriane på de to dustelagene! Tusen takk for hjelpa! Du kan få to glass også
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2011 #7179 Skrevet 11. januar 2011 Så K venter på "filmer" i posten ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå