kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7141 Skrevet 9. januar 2011 God ettermiddag Takk i ligemåde Appi
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7144 Skrevet 9. januar 2011 Du er da ikke det, men vi har virkelig jobbet hardt vi tre (hog, Mar og jeg) i dag *sliten*
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7146 Skrevet 9. januar 2011 Du er da ikke det, men vi har virkelig jobbet hardt vi tre (hog, Mar og jeg) i dag *sliten* Har dere? Jeg trodde dere tullet :klø: Nå må jeg spise, føler jeg sluntrer unna jobb eller sånn jeg nå
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7147 Skrevet 9. januar 2011 Har dere? Jeg trodde dere tullet :klø: Vi tre musketerene har kjempet mot den store forumdragen som ville nekte oss å svare i tråder,- ja faktisk å poste noe som helst. Vi kjempet innbitt og LENGE! Vi vant. Vi er de tre uovervinnelige! *innta positur og fekte litt utstudert og stilfullt for syns skyld* :ninja:
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7148 Skrevet 9. januar 2011 (endret) De 3 musketerer!!! Det er oss det! :ninja: <--- Al den blodtørstige <--- Hog den brutale <--- Mar den standhaftige Endret 9. januar 2011 av Alyah
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7149 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Det var da et lite kortvokst tyttebær jeg hadde blitt da... :klø: Kan ikke minnes at jeg kjempet på DET viset? Ser jo ut som om jeg kunne ha gått meg bort i hjelmene til dere andre... "Mar... den standhaftige pitbullmusa"?!? Endret 9. januar 2011 av Margareth
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7151 Skrevet 9. januar 2011 (endret) <--- Mar den sterke Det er til og med litt rødt på deg, Mar, som viser at du er blodtørstig og romantisk Endret 9. januar 2011 av Alyah
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7152 Skrevet 9. januar 2011 (endret) <--- Mar den sterke og smilende *muligens ikke helt utviklet i IQ`en ennå* banan?!? ...jeg likte den romantiskt blodtørstige... Det kan nok skremme fanden på flatmark hos en hver kriger tenker jeg... Jeg angriper, og tar i mitt eie, det meste som har antydning til rødt hår... *nå kommer det seg!* Endret 9. januar 2011 av Margareth
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7154 Skrevet 9. januar 2011 Vi tre musketerene har kjempet mot den store forumdragen som ville nekte oss å svare i tråder,- ja faktisk å poste noe som helst. Vi kjempet innbitt og LENGE! Vi vant. Vi er de tre uovervinnelige! *innta positur og fekte litt utstudert og stilfullt for syns skyld* Aha De 3 musketerer!!! Det er oss det! <--- Al den blodtørstige <--- Hog den brutale <--- Mar den standhaftige Jeg vil også få en sånn figur PITBULLMUSA Det var dagens Mar *K82 dekker til lillemann med henda for å beskytte den*
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2011 #7155 Skrevet 9. januar 2011 Vel, K, it's your lucky day! Mar har forkastet mitt første forslag til avatar, så du kan få bli vår nye Pitbullmus
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7156 Skrevet 9. januar 2011 <---Mar famler seg frem med blindebriller og hvit stokk, klar til å gi et ekstra snertent RAPP der det trengs mest....evt. bare treffe der hun måtte komme til...
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #7157 Skrevet 9. januar 2011 Jeg vil også få en sånn figur Visste ikke at du var SÅ misfornøyd med den figuren som ...hvem det nå var...hadde gitt deg, K? :klø:
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7158 Skrevet 9. januar 2011 Vel, K, it's your lucky day! Mar har forkastet mitt første forslag til avatar, så du kan få bli vår nye Pitbullmus ; Nehehei Vil ikke ha noe myntet på en annen, og så lissom kastet min vei som gamle left owers når de ikke ville ha den :snurt. <---Mar famler seg frem med blindebriller og hvit stokk, klar til å gi et ekstra snertent RAPP der det trengs mest....evt. bare treffe der hun måtte komme til... [/quote']
kristian82 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7160 Skrevet 9. januar 2011 Åååå, du er så vanskelig Nei, er jeg ikke Du som ikke gir k82 en egen figur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå