Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

God ettermiddag :nigo:

Takk i ligemåde Appi :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er da ikke det, men vi har virkelig jobbet hardt vi tre (hog, Mar og jeg) i dag *sliten*

Skrevet

Du er da ikke det, men vi har virkelig jobbet hardt vi tre (hog, Mar og jeg) i dag *sliten*

Har dere? :sjenert: Jeg trodde dere tullet :klø: :sjenert:

Nå må jeg spise, føler jeg sluntrer unna jobb eller sånn jeg nå :redd:

Skrevet

Har dere? :sjenert: Jeg trodde dere tullet :klø: :sjenert:

Vi tre musketerene har kjempet mot den store forumdragen som ville nekte oss å svare i tråder,- ja faktisk å poste noe som helst.

Vi kjempet innbitt og LENGE! Vi vant. ;)

Vi er de tre uovervinnelige!

*innta positur og fekte litt utstudert og stilfullt for syns skyld*

:ninja: :ninja: :ninja:

:danser:

Skrevet (endret)

De 3 musketerer!!! Det er oss det!

:ninja: :ninja: :ninja:

b020.gif <--- Al den blodtørstige

b010.gif <--- Hog den brutale

c090.gif <--- Mar den standhaftige

Endret av Alyah
Skrevet (endret)

Det var da et lite kortvokst tyttebær jeg hadde blitt da... :klø:

Kan ikke minnes at jeg kjempet på DET viset? Ser jo ut som om jeg kunne ha gått meg bort i hjelmene til dere andre...

"Mar... den standhaftige pitbullmusa"?!? :tristbla:

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

g075.gif <--- Mar den sterke

Det er til og med litt rødt på deg, Mar, som viser at du er blodtørstig og romantisk :fnise:

Endret av Alyah
Skrevet (endret)

g075.gif <--- Mar den sterke og smilende *muligens ikke helt utviklet i IQ`en ennå* banan?!?

...jeg likte den romantiskt blodtørstige... :nigo: Det kan nok skremme fanden på flatmark hos en hver kriger tenker jeg... Jeg angriper, og tar i mitt eie, det meste som har antydning til rødt hår... :jepp: *nå kommer det seg!* Endret av Margareth
Skrevet

Vi tre musketerene har kjempet mot den store forumdragen som ville nekte oss å svare i tråder,- ja faktisk å poste noe som helst.

Vi kjempet innbitt og LENGE! Vi vant. ;)

Vi er de tre uovervinnelige!

*innta positur og fekte litt utstudert og stilfullt for syns skyld*

:danser:

Aha :klappe:

De 3 musketerer!!! Det er oss det!

b020.gif <--- Al den blodtørstige

b010.gif <--- Hog den brutale

c090.gif <--- Mar den standhaftige

Jeg vil også få en sånn figur :sukk:

PITBULLMUSA :hoho: Det var dagens Mar :fnise: *K82 dekker til lillemann med henda for å beskytte den* :fnise:

Skrevet

Vel, K, it's your lucky day! Mar har forkastet mitt første forslag til avatar, så du kan få bli vår nye Pitbullmus ;)

Skrevet
:briller: <---Mar famler seg frem med blindebriller og hvit stokk, klar til å gi et ekstra snertent RAPP der det trengs mest....evt. bare treffe der hun måtte komme til... :nigo:
Skrevet

Jeg vil også få en sånn figur :sukk:

Visste ikke at du var SÅ misfornøyd med den figuren som ...hvem det nå var...hadde gitt deg, K? :klø:
Skrevet

Vel, K, it's your lucky day! Mar har forkastet mitt første forslag til avatar, så du kan få bli vår nye Pitbullmus ;

Nehehei :snurt: Vil ikke ha noe myntet på en annen, og så lissom kastet min vei som gamle left owers når de ikke ville ha den :snurt.

:briller: <---Mar famler seg frem med blindebriller og hvit stokk, klar til å gi et ekstra snertent RAPP der det trengs mest....evt. bare treffe der hun måtte komme til... :nigo:

[/quote']

:hoho:

Skrevet

Åååå, du er så vanskelig

Nei, er jeg ikke :snurt: Du som ikke gir k82 en egen figur :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...