Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg? Eller Kristian? Svarer uansett jeg :ler: Den har vært fin. Kvelden har vært rolig, med ei bok og et glass vin :nigo: Hva med demses?

Gjest Mahareth
Skrevet

Herlig kveld!

Jeg har vært på jobb, og er ikke mer enn 2 timer siden jeg var hjemme. Har bare fått spist middag og slappa av. Fint det også! :jepp:

Skrevet (endret)

Godt det :)

Jeg måtte legge fra meg boka, følte jeg ble helt stiv i øynene av lesinga. Så fant ut at jeg heller skulle stirre litt på nettet i stedet da :ler:

Endret av Guriane
Skrevet

Skogen heter den. Av Tana French. Veldig spennende :Nikke:

Gjest Mahareth
Skrevet

Den har jeg lest! Den er bra :) Synes å huske at den bare blir bedre og bedre jo lenger ut du kommer også! :jepp:

Skrevet

Ja, men synes å huske at den slutter litt dumt? :klø: Har lest den en gang før, se. Men det kan jo være at jeg tenker på en annen bok.. :vetikke:

Gjest Mahareth
Skrevet

Det tør jeg ikke prøve å huske, er sikkert 3 år siden jeg leste den.

Gjest Mahareth
Skrevet

Sjekka faktisk slutten nå, og jo, den slutter litt merkelig :ler:

Skrevet

Det tør jeg ikke prøve å huske, er sikkert 3 år siden jeg leste den.

Ok.. Er en stund siden jeg leste den også. Men det er vel bare bra jeg ikke husker hva som skjedde. Ellers hadde jeg vel ikke giddet og lest den igjen ;)

Skrevet

Sjekka faktisk slutten nå, og jo, den slutter litt merkelig :ler:

Søren og :fnise: Ja ja. Enda godt boka ikke er så lang da. Hø hø! :dåne:

Gjest Mahareth
Skrevet

:ler: Ja det er ikke alltid negativt.

Lurt å lese bøker igjen etter et par år egentlig. Fint å "gjenbruke" bøker :ler:

Skrevet

Lurt å lese bøker igjen etter et par år egentlig. Fint å "gjenbruke" bøker :ler:

Ja, helt ok når man likevel har glemt storyen :jepp:

Skrevet

Hvor mange dagbøker er det som bare snakker snop, snop, snop og mat, mat, mat??? En liten jente blir jo sååååå fysen på noe etandes :sukk

:vinke: Men det var jo fredag og lørdag, da er det iiiiiiiaaaaalllefall lov :bond:

Nei, ikke sett kongen av bastøy. Har du? :popcorn:

Å være småberuset og litt sån smålysten på mat, så var det en dåååårlig ide å komme inn hit.. :

Spis og vær glad :ler:

Da jeg kom inn i tråden, så jeg at Kari Jaquesson ( hun derre slanke-pekefinger-dårlig samvittighet-trimmedamen) sto og så strengt på det som var skrevet, og gjorde sånn: nei: Vet ikke hvor hun ble av. Jeg kan muligens (nesten uten at jeg mente det) ha kommet til å dytte henne utfor kanten av forum-murene... Huff! sjenert:

:hoho: Genialt at du dyttet henne ut Mar :klem: Hun er ikke velkommen i min rosa tråd. For en kjerring as, I do not like her at al!!

:sjenert

:sjenert

:rope Kriiistiaaaan :rope !!!!

Jaaaa ? :hoppe: Whats up :kose:

:vinke Hatt en fin lørdag? :kose

Ja, kan ikke klage. Hos deg da? :arwen:

:hakeslepp: Guriane, du kunne vært med i Pussy cat dolls med den :skya:!

Skrevet

God søndag til K, som har sovet seg gjennom det vi andre har måttet gjennomleve her inne i mellomtiden... Vi gjør grovarbeidet i ergrelser, og K får skjønnhetssøvnen sin. :jepp:

Skrevet

Huff, ja, jeg blir sååå sliten bare ved tanken på hva vi har måttet gjennomgå i dag :dåne: men, men, alt for K!

Skrevet

God søndag til K, som har sovet seg gjennom det vi andre har måttet gjennomleve her inne i mellomtiden... Vi gjør grovarbeidet i ergrelser, og K får skjønnhetssøvnen sin. :jepp:

:fnise: unnskyld, er det noen måte dere kan tilgi meg? :pls:

Huff, ja, jeg blir sååå sliten bare ved tanken på hva vi har måttet gjennomgå i dag :dåne: men, men, alt for K!

:strix::klemmer:

(k82 høres ut som en stor plage :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...