kristian82 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7101 Skrevet 7. januar 2011 Ja :klø: Hum, egentlig ikke så sjokkerende når en beit meg i leggen da jeg var seks, men Hvordan er formen? Jeg bare tuller med deg da Gurine Huffda Fortell? Formen er fin Der da? Neoda, neida,- det er bare en doku-serie om et handlesenter-fenomen i Sverige..."Ullared"...som K vil ta med fruentimmere på harrytur til, og forføre dem på reisen - helt sikkert. jeg forventer at de nesten sklir av stolene i Ullared Kantina når jeg kommer spankulerende med 4 tallerkner kjøttboller som jeg spanderer ja
Faithy Skrevet 7. januar 2011 #7102 Skrevet 7. januar 2011 Snusk Snilleste gutten i klassen. Skulle ønske alle mannebein var som deg
Guriane Skrevet 7. januar 2011 #7103 Skrevet 7. januar 2011 Jeg bare tuller med deg da Gurine Huffda Fortell? Formen er fin Der da? Var bare naboens fillebikkje av en dobberman som beit med i leggen en dag jeg var på vei hjem fra barnehagen Formen er fin her også Funderer på om jeg skal stikke ned på butikken og kjøpe meg noe godis Lyst på?
Faithy Skrevet 7. januar 2011 #7104 Skrevet 7. januar 2011 Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7105 Skrevet 7. januar 2011 Snusk :blomst Snilleste gutten i klassen. Skulle ønske alle mannebein var som deg dagens-rose: så snill du er Faithy Tusen takk :helen Var bare naboens fillebikkje av en dobberman som beit med i leggen en dag jeg var på vei hjem fra barnehagen :snurt Formen er fin her også Funderer på om jeg skal stikke ned på butikken og kjøpe meg noe godis :lur Lyst på? Masse Måtte du få sprøyte også da? Ja, jeg vil ha godis jeg Jeg vil ha melkesjokolade og marud potetgull med salt og pepper og pepsi max Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet :goodbye Klart du kan få også Faithy Neeei, jeg er her jeg
Faithy Skrevet 7. januar 2011 #7106 Skrevet 7. januar 2011 Da går vi sammen til kiosken. Hva vil dere ha? Jeg kan tenke meg peanøtter og Cola light. Og en STOR sjokolade. Eller to: En Nero og en Troika. Æsj,ingen godterier hjemme.
Guriane Skrevet 7. januar 2011 #7107 Skrevet 7. januar 2011 Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet Klart du kan. Tror kanskje Kristian hadde igjen et par piller.. Masse Måtte du få sprøyte også da? Ja, jeg vil ha godis jeg Jeg vil ha melkesjokolade og marud potetgull med salt og pepper og pepsi max Klart du kan få også Faithy Neeei, jeg er her jeg Husker igrunn ikke så mye rundt det, bare selve bitinga. Men jeg går ut i fra at jeg fikk det. Jeg var jo hos legen og greier, så Melkesjokolade Potetgull Pepsi Max ja Hva med vanlig Pepsi?
Guriane Skrevet 7. januar 2011 #7108 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Vi må også huske å kjøpe krokanrull Endret 7. januar 2011 av Guriane
Faithy Skrevet 7. januar 2011 #7109 Skrevet 7. januar 2011 Vi må også huske å kjøpe krokanrull Nam nam. God den også. Alt for mye som er godt. Skulle vært forbudt!
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #7110 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har fortsatt masse marsipan! The pacific har kommet på DVD Kristian
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7111 Skrevet 7. januar 2011 Da går vi sammen til kiosken. Hva vil dere ha? Jeg kan tenke meg peanøtter og Cola light. Og en STOR sjokolade. Eller to: En Nero og en Troika. Æsj,ingen godterier hjemme. :grine Troika er diiiiiggg! Jeg vil ha alt det jeg skrev ovenfor Klart du kan. Tror kanskje Kristian hadde igjen et par piller.. :jolie Husker igrunn ikke så mye rundt det, bare selve bitinga. Men jeg går ut i fra at jeg fikk det. Jeg var jo hos legen og greier, så :vetikke Melkesjokolade Potetgull Pepsi Max ja Hva med vanlig Pepsi? ja, jeg har igjen et par piller Stakkars liten da Jeg vil ha pepsi max, vil ikke ha unødvendig myyyyye sukker Men må jeg ha vanlig brus vil jeg ha Cola istedet for pepsi Vi må også huske å kjøpe krokanrull :sikle :opplyser Ja, det er digg!! Jeg har fortsatt masse marsipan! :strix The pacific har kommet på DVD Kristian ; Ja, så det. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den serien :klø: Så en episode her om dagen og virket bra. Du mener den er a safe bet?
Faithy Skrevet 7. januar 2011 #7112 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har fortsatt masse marsipan! The pacific har kommet på DVD Kristian Jeg er alt for glad i marsipan. Kjøpte julemarsipan på tilbud for tre dager siden. MASSE. Men hvor er de blitt av???
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #7113 Skrevet 7. januar 2011 Ja, så det. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den serien :klø: Så en episode her om dagen og virket bra. Du mener den er a safe bet? Jeg rangerer den som bittelitt dårligere enn band of brothers, men det er vel en smaksak, de to ligner veldig
Guriane Skrevet 7. januar 2011 #7114 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg har fortsatt masse marsipan! Åå.. ja, jeg har igjen et par piller Stakkars liten da Jeg vil ha pepsi max, vil ikke ha unødvendig myyyyye sukker Men må jeg ha vanlig brus vil jeg ha Cola istedet for pepsi Ja, det er digg!! Der ser du Ok, ok. Pepsi Max og Cola. Vi kan kjøpe begge deler Endret 7. januar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7115 Skrevet 7. januar 2011 Jeg rangerer den som bittelitt dårligere enn band of brothers, men det er vel en smaksak, de to ligner veldig Oki Da skal jeg se om jeg kan få tak i den Takk for tipset Åå.. Der ser du Ok, ok. Pepsi Max og Cola. Vi kan kjøpe begge deler Ja, begge deler Nei, nå må jeg logge av. Ha en fin Fredag videre folkens
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2011 #7116 Skrevet 8. januar 2011 Hvor mange dagbøker er det som bare snakker snop, snop, snop og mat, mat, mat??? En liten jente blir jo sååååå fysen på noe etandes
*appifany* Skrevet 8. januar 2011 #7117 Skrevet 8. januar 2011 Å være småberuset og litt sån smålysten på mat, så var det en dåååårlig ide å komme inn hit..
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2011 #7118 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Da jeg kom inn i tråden, så jeg at Kari Jaquesson ( hun derre slanke-pekefinger-dårlig samvittighet-trimmedamen) sto og så strengt på det som var skrevet, og gjorde sånn: Vet ikke hvor hun ble av. Jeg kan muligens (nesten uten at jeg mente det) ha kommet til å dytte henne utfor kanten av forum-murene... Huff! Endret 8. januar 2011 av Margareth
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2011 #7119 Skrevet 8. januar 2011 Å være småberuset og litt sån smålysten på mat, så var det en dåååårlig ide å komme inn hit.. Mmmm Da jeg kom inn i tråden, så jeg at Kari Jaquesson ( hun derre slanke-pekefinger-dårlig samvittighet-trimmedamen) sto og så strengt på det som var skrevet, og gjorde sånn: Vet ikke hvor hun ble av. Jeg kan muligens (nesten uten at jeg mente det) ha kommet til å dytte henne utfor kanten av forum-murene... Huff! Å huff! ----- K, har du sett Kongen av Bastøy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå