Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja :klø:

Hum, egentlig ikke så sjokkerende når en beit meg i leggen da jeg var seks, men :filer:

Hvordan er formen? :popcorn:

Jeg bare tuller med deg da Gurine :klemmer::blomst:

Huffda :redd: Fortell?

Formen er fin :) Der da?

Neoda, neida,- det er bare en doku-serie om et handlesenter-fenomen i Sverige..."Ullared"...som K vil ta med fruentimmere på harrytur til, og forføre dem på reisen - helt sikkert. ;)

:fnise: jeg forventer at de nesten sklir av stolene i Ullared Kantina når jeg kommer spankulerende med 4 tallerkner kjøttboller som jeg spanderer ja :jepp:

:rulle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:yvonne: Snusk :blomst:

Snilleste gutten i klassen. Skulle ønske alle mannebein var som deg :dagens-rose:

Skrevet

Jeg bare tuller med deg da Gurine :klemmer::blomst:

Huffda :redd: Fortell?

Formen er fin :) Der da?

:helen: Var bare naboens fillebikkje av en dobberman som beit med i leggen en dag jeg var på vei hjem fra barnehagen :snurt:

Formen er fin her også :nigo: Funderer på om jeg skal stikke ned på butikken og kjøpe meg noe godis :lur: Lyst på?

Skrevet

Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet :goodbye:

Skrevet

:yvonne: Snusk :blomst

Snilleste gutten i klassen. Skulle ønske alle mannebein var som deg dagens-rose:

:helen: så snill du er Faithy :hug::kose: Tusen takk :bolledeig:

:helen Var bare naboens fillebikkje av en dobberman som beit med i leggen en dag jeg var på vei hjem fra barnehagen :snurt

Formen er fin her også :nigo: Funderer på om jeg skal stikke ned på butikken og kjøpe meg noe godis :lur Lyst på?

Masse :troest: Måtte du få sprøyte også da? :redd:

Ja, jeg vil ha godis jeg :hoppe: Jeg vil ha melkesjokolade :sikle: og marud potetgull med salt og pepper :engel: og pepsi max :ler:

Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet :goodbye

Klart du kan få også Faithy :klemmer: Neeei, jeg er her jeg :lete:

Skrevet

Da går vi sammen til kiosken. Hva vil dere ha? Jeg kan tenke meg peanøtter og Cola light. Og en STOR sjokolade. Eller to: En Nero og en Troika. Æsj,ingen godterier hjemme. :grine:

Skrevet

Kan jeg bli med? Lyst på godiser jeg også. tror Kristian har sovnet :goodbye:

Klart du kan.

Tror kanskje Kristian hadde igjen et par piller.. :jolie:

Masse :troest: Måtte du få sprøyte også da? :redd:

Ja, jeg vil ha godis jeg :hoppe: Jeg vil ha melkesjokolade :sikle: og marud potetgull med salt og pepper :engel: og pepsi max :ler:

Klart du kan få også Faithy :klemmer: Neeei, jeg er her jeg :lete:

:helen: Husker igrunn ikke så mye rundt det, bare selve bitinga. Men jeg går ut i fra at jeg fikk det. Jeg var jo hos legen og greier, så :vetikke:

Melkesjokolade :sikle: Potetgull :sikle: Pepsi Max ja :fnise: Hva med vanlig Pepsi? ;)

Skrevet (endret)

Vi må også huske å kjøpe krokanrull :sikle::opplyser:

Endret av Guriane
Skrevet

Vi må også huske å kjøpe krokanrull :opplyser:

Nam nam. God den også. Alt for mye som er godt. Skulle vært :angry: forbudt!

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har fortsatt masse marsipan! :strix:

The pacific har kommet på DVD Kristian ;)

Skrevet

Da går vi sammen til kiosken. Hva vil dere ha? Jeg kan tenke meg peanøtter og Cola light. Og en STOR sjokolade. Eller to: En Nero og en Troika. Æsj,ingen godterier hjemme. :grine

:5: Troika er diiiiiggg!

Jeg vil ha alt det jeg skrev ovenfor :sikle:

Klart du kan.

Tror kanskje Kristian hadde igjen et par piller.. :jolie

:helen: Husker igrunn ikke så mye rundt det, bare selve bitinga. Men jeg går ut i fra at jeg fikk det. Jeg var jo hos legen og greier, så :vetikke

Melkesjokolade :sikle: Potetgull :sikle: Pepsi Max ja :fnise: Hva med vanlig Pepsi? ;)

:hoho: ja, jeg har igjen et par piller :rulle:

Stakkars liten da :sukk::troest:

Jeg vil ha pepsi max, vil ikke ha unødvendig myyyyye sukker :fnise: Men må jeg ha vanlig brus vil jeg ha Cola istedet for pepsi :hoppe:

Vi må også huske å kjøpe krokanrull :sikle :opplyser

Ja, det er digg!!

Jeg har fortsatt masse marsipan! :strix

The pacific har kommet på DVD Kristian ;

Ja, så det. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den serien :klø: Så en episode her om dagen og virket bra. Du mener den er a safe bet?

Skrevet

The pacific har kommet på DVD Kristian ;)

Jeg er alt for glad i marsipan. Kjøpte julemarsipan på tilbud for tre dager siden. MASSE. Men hvor er de blitt av??? :kjefte:

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, så det. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den serien :klø: Så en episode her om dagen og virket bra. Du mener den er a safe bet?

Jeg rangerer den som bittelitt dårligere enn band of brothers, men det er vel en smaksak, de to ligner veldig :)

Skrevet (endret)

Åå.. :sjenert:

:hoho: ja, jeg har igjen et par piller :rulle:

Stakkars liten da :sukk::troest:

Jeg vil ha pepsi max, vil ikke ha unødvendig myyyyye sukker :fnise: Men må jeg ha vanlig brus vil jeg ha Cola istedet for pepsi :hoppe:

Ja, det er digg!!

Der ser du :fnise:

:helen:

Ok, ok. Pepsi Max og Cola. Vi kan kjøpe begge deler ;)

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg rangerer den som bittelitt dårligere enn band of brothers, men det er vel en smaksak, de to ligner veldig :)

Oki :jepp: Da skal jeg se om jeg kan få tak i den :hoppe: Takk for tipset :5:

Åå.. :sjenert:

Der ser du :fnise:

:helen:

Ok, ok. Pepsi Max og Cola. Vi kan kjøpe begge deler ;)

:fnise:

Ja, begge deler :strix::kose:

Nei, nå må jeg logge av. Ha en fin Fredag videre folkens :goodbye:

Skrevet

Hvor mange dagbøker er det som bare snakker snop, snop, snop og mat, mat, mat??? En liten jente blir jo sååååå fysen på noe etandes :sukk:

Skrevet

Å være småberuset og litt sån smålysten på mat, så var det en dåååårlig ide å komme inn hit.. :(

Skrevet (endret)

Da jeg kom inn i tråden, så jeg at Kari Jaquesson ( hun derre slanke-pekefinger-dårlig samvittighet-trimmedamen) sto og så strengt på det som var skrevet, og gjorde sånn: :nei: Vet ikke hvor hun ble av. Jeg kan muligens (nesten uten at jeg mente det) ha kommet til å dytte henne utfor kanten av forum-murene... Huff! :sjenert:

Endret av Margareth
Skrevet

Å være småberuset og litt sån smålysten på mat, så var det en dåååårlig ide å komme inn hit.. :(

Mmmm :sukk:

Da jeg kom inn i tråden, så jeg at Kari Jaquesson ( hun derre slanke-pekefinger-dårlig samvittighet-trimmedamen) sto og så strengt på det som var skrevet, og gjorde sånn: :nei: Vet ikke hvor hun ble av. Jeg kan muligens (nesten uten at jeg mente det) ha kommet til å dytte henne utfor kanten av forum-murene... Huff! :sjenert:

Å huff!

:fnise:

-----

K, har du sett Kongen av Bastøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...