Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg mistenker at jeg overlever uten å se den serien...

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:opplyser: jeg også :ler:

Skrevet

Ja. Da jeg gikk i barnehagen.

:fnise Men kan vi ikke finne på noe annet fornøyelig enn å dra oss til Ullared da? arwen:

Den gjør det..

Nei, det ER jo ingen rotte :lol De minner meg bare om det. Og så har de sånne rare bakbein som står langt bakover. Det ser så rart ut.

Gikk DU i barnehagen :hakeslepp:

Hva da? Jeg vil til Ullared :snurt:

Sjokkert over dobbermann hatet ditt :ler:

Hællenussen, for en søt voffse da... :rødme

Nettopp :5:

Jammen, du kan jo ikke lage lister med ting du ikke vil gjøre regler: Æ'kke lov, æ'kke lov :opplyser

Men kan jeg få bli med på Ullareed?? sjenert:

Sorry :kose:

Jaja, er du gal, sååååklart vil jeg (vi) ha med deg :klemmer:

:Gjesp

:kose :klem

:kose:

Ser ikke ut som om en må opprette liste riktig ennå. :

Men hei og god dag til K i den rose tråden. :goodbye

Takk i ligemåde Mar : )

De er seriøst helt loco hele gjengen :skratte

Utrolig artig serie :fnise:

Skrevet

Jeg smugkikker på Ullared, men jeg er ofte altfor flau til å kunne se hele episoden :sjenert:

Skrevet

Jeg smugkikker på Ullared, men jeg er ofte altfor flau til å kunne se hele episoden :sjenert:

Ja, det er jo flaut :fnise: Jeg har ofte en pute lett tilgjengelig :fnise: Men så koslig du blir med :strix:

Skrevet

Jeg skal shoppe, shoppe, shoppe! :strix:

Jeg også :strix: En hel handlevogn full :Nikke: Kanskje vi kan leie en buss? Så får vi plass til oss selv og til alt vi kjøper :hoppe::kose:

Skrevet

Jeg liker hvordan du tenker, Kristian! :kyss:

Så bra :strix::bolledeig::hug:

Nå må jeg trene. Snakkes senere Al :kose: Kul sang med Peter og Robbin, å ja, greit å styre unna verste fylleangsten :ler:

Skrevet (endret)

Jeg så også noen av de episodene fra Ullared, og det er mulig at det er en og annen oppegående person som også handler der, men ellers så er det et veldig rikt utvalg av "snurrige mennesker" i det store og hele. Og det virker som at spesielt hunnkjønnet blir angrepet av kjøpegalskapsvirus med en gang de ser bygningen.

De brøyter seg frem og får tak i en megahandlevogn (eller to om mannen er med), og den laster de så full som bare mulig og enda litt til...så kjører de fangsten til campingvogna og tømmer alt der - hviler litt, legger fra seg resten av familien, og går løs på en handlerunde til, som blir like vannvittig som den forrige. "De handler til hele familien for hele året",- som en av dem sa.

På et av handlesentrene (det er skikkelig mange snåle folk der altså) :fnise: er det et par, hun og han; mannen snakker først til tv-teamet og svarer på spørsmål, så kommer damen etter og gjentar absolutt alt som han nettopp har sagt. En selsom papegøyesamtale som jeg var skikkelig overrasket over å få oppleve i levende live.

Selv om de kanskje oppfattes som litt bad taste-program av noen, vil jeg anbefale dem for de som liker å se hvordan "innfødte lever andre steder i verden". Det er mye å oppleve, som en ikke visste fra før av. :jepp:

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg så også noen av de episodene fra Ullared, og det er mulig at det er en og annen oppegående person som også handler der, men ellers så er det et veldig rikt utvalg av "snurrige mennesker" i det store og hele. Og det virker som at spesielt hunnkjønnet blir angrepet av kjøpegalskapsvirus med en gang de ser bygningen.

De brøyter seg frem og får tak i en megahandlevogn (eller to om mannen er med), og den laster de så full som bare mulig og enda litt til...så kjører de fangsten til campingvogna og tømmer alt der - hviler litt, legger fra seg resten av familien, og går løs på en handlerunde til, som blir like vannvittig som den forrige. "De handler til hele familien for hele året",- som en av dem sa.

På et av handlesentrene (det er skikkelig mange snåle folk der altså) :fnise: er det et par, hun og han; mannen snakker først til tv-teamet og svarer på spørsmål, så kommer damen etter og gjentar absolutt alt som han nettopp har sagt. En selsom papegøyesamtale som jeg var skikkelig overrasket over å få oppleve i levende live.

Selv om de kanskje oppfattes som litt bad taste-program av noen, vil jeg anbefale dem for de som liker å se hvordan "innfødte lever andre steder i verden". Det er mye å oppleve, som en ikke visste fra før av. :jepp:

:hoho: artig og bra sammendrag Mar :Nikke:

Skrevet

Kristian :yvonne:

Savner deg. :blomst:

Hvordan har du det for tiden?

Skrevet

Og jeg aner ikke hvordan serie dere snakker om :sjenert:

Har jeg gått glipp av noe stort?

Skrevet

Kristian :yvonne:

Savner deg. :blomst:

Hvordan har du det for tiden?

Hei Faithy :) Så koslig da :klemmer:

Så koslig du tar turen innom :hoppe: Du er en travel dame skjønner jeg - du er jo aldri på KG nesten :nei::kose:

Jo, går bra med meg. Ikke så mye nytt og spennende, men håper jeg får til noen små ting i 2011 som står på "lista" mi over ting jeg vil få i box. Hos deg da? Blitt helt bra i armen din?

Skrevet (endret)

Hva i alle dager er Ullared?

:klø:

:fnise:

Gikk DU i barnehagen :hakeslepp:

Hva da? Jeg vil til Ullared :snurt:

Sjokkert over dobbermann hatet ditt :ler:

Ja :klø:

Hum, egentlig ikke så sjokkerende når en beit meg i leggen da jeg var seks, men :filer:

Hvordan er formen? :popcorn:

Endret av Guriane
Skrevet (endret)

Og jeg aner ikke hvordan serie dere snakker om :sjenert:

Har jeg gått glipp av noe stort?

Neida, neida,- det er bare en doku-serie om et handlesenter-fenomen i Sverige..."Ullared"...som K vil ta med fruentimmere på harrytur til, og forføre dem på reisen - helt sikkert. ;) Endret av Margareth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...