kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7061 Skrevet 6. januar 2011 Hun har fått to kids og er på samme størrelse som meg, så det tør jeg rett og slett ikke!
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #7062 Skrevet 6. januar 2011 Så forøvrig en tråd her på KG at det er teit å kalle unger for KIDS. Javel....
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #7063 Skrevet 6. januar 2011 du skulle hatt følge når du var ute, en litt sånn stor person som du kunne holde deg fast/som kunne holde deg fast Neinei, jeg mobber ikke jepp jeg får finne meg en sånn en godt
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7064 Skrevet 6. januar 2011 Så forøvrig en tråd her på KG at det er teit å kalle unger for KIDS. Javel.... at det går ann!! jepp jeg får finne meg en sånn en godt eventuelt en stor hund
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #7065 Skrevet 6. januar 2011 at det går ann!! eventuelt en stor hund hmm jeg tror jeg heller vil ha en sånn en :rødme: er ikke så glad i så store hunder
Guriane Skrevet 6. januar 2011 #7066 Skrevet 6. januar 2011 Guriane - Som en rotte?????? Hvorfor mener du den ikke er snill? Den er jo snill mot eieren sin ? Hører du Guriiiane Psf, du har vel hørt den der "we never get high on our own suplies" Hører du Guriane (din vanskeligper) Guri, du kan bli med k82 til Ullared en dag. Kan vi shoppe, spise litt svenske kjøttboller og sånt og vi kan svippe hjemmom så viser jeg deg filmsamlingen min. Det hadde vært en dag du ei hadde glemt så lett Ja, den minner meg om ei rotte.. Den er sikkert snill med eieren sin, min ikke alltid mot andre. Det kan leggen min skrive under på Ja, den slo henne jo helt ut Pøh Du, det tror jeg på Men Guriane vil ikke til Ullared jeg pleide faktisk å ha problemer med å blåse inn i gjerdet før også, pappa måtte komme å hente meg fra bussen(skolebussen) av og til. for jeg fløy bare inn i gjerdet, og da var det ikke glatt! men da var jeg liten altså(vertfall 10kg, og 5cm mindre ) Så søt
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7067 Skrevet 6. januar 2011 hmm jeg tror jeg heller vil ha en sånn en :rødme: er ikke så glad i så store hunder ler: Oki oki, men jeg syns du skal kjøpe en dobbermann du også Ja, den minner meg om ei rotte.. Den er sikkert snill med eieren sin, min ikke alltid mot andre. Det kan leggen min skrive under på Ja, den slo henne jo helt ut Pøh Du, det tror jeg på Men Guriane vil ikke til Ullared Så søt Rotte Har du briller? Du bør snakke med Optik Al Bet en dobbermann deg i leggen ? Du er så vanskelig her planlegger jeg den fornøyelsesturen til Ullared så er du bare og er prinsessse-vil ikke Jeg gir opp
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #7068 Skrevet 6. januar 2011 Oki oki, men jeg syns du skal kjøpe en dobbermann du også Rotte Har du briller? Du bør snakke med Optik Al Bet en dobbermann deg i leggen ? Du er så vanskelig her planlegger jeg den fornøyelsesturen til Ullared så er du bare og er prinsessse-vil ikke Jeg gir opp jaa jeg kan kanskje kjøpe en dobbermann etter at jeg har fått en sånn en? :rødme:
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7070 Skrevet 6. januar 2011 jaa jeg kan kanskje kjøpe en dobbermann etter at jeg har fått en sånn en? :rødme:
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7071 Skrevet 6. januar 2011 Doberman Se; babydoberman!!! Ikke sant!! Så sier Gurine den ser ut som en rotte :slåss: :slår: :sloss:
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #7072 Skrevet 6. januar 2011 Ikke sant!! Så sier Gurine den ser ut som en rotte :slåss: :slår: :sloss: Er ikke en rotte. I så fall lurer jeg på hva slags rotter bor der hun kommer fra
Guriane Skrevet 6. januar 2011 #7073 Skrevet 6. januar 2011 Rotte Har du briller? Du bør snakke med Optik Al Bet en dobbermann deg i leggen ? Du er så vanskelig her planlegger jeg den fornøyelsesturen til Ullared så er du bare og er prinsessse-vil ikke Jeg gir opp Ja. Da jeg gikk i barnehagen. Men kan vi ikke finne på noe annet fornøyelig enn å dra oss til Ullared da? Ikke sant!! Så sier Gurine den ser ut som en rotte :slåss: :slår: :sloss: Den gjør det.. Er ikke en rotte. I så fall lurer jeg på hva slags rotter bor der hun kommer fra Nei, det ER jo ingen rotte De minner meg bare om det. Og så har de sånne rare bakbein som står langt bakover. Det ser så rart ut.
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2011 #7075 Skrevet 6. januar 2011 Hællenussen, for en søt voffse da... :rødme:
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2011 #7076 Skrevet 6. januar 2011 Aldri forventet DU ristet på hodet av meg Jammen, du kan jo ikke lage lister med ting du ikke vil gjøre Æ'kke lov, æ'kke lov Men kan jeg få bli med på Ullareed??
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2011 #7077 Skrevet 6. januar 2011 *jøss, bygger det seg opp en veritabel storm av damer og andre som VIL til Ullared nå?*
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2011 #7079 Skrevet 7. januar 2011 Ser ikke ut som om en må opprette liste riktig ennå. Men hei og god dag til K i den rose tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå