kristian82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #7041 Skrevet 5. januar 2011 unskyyyyld *likerikkenårfolkerskuffa* joa jeg har hørt om den regelen, men jeg har erfart at det ikke alltid stemmer. sååee ja Du er tilgitt Nei, sant det. De fleste overholder nok ikke den regelen der tror jeg Gjort noe spennende i dag du da?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #7042 Skrevet 5. januar 2011 Du er tilgitt Nei, sant det. De fleste overholder nok ikke den regelen der tror jeg Gjort noe spennende i dag du da? nei du her skjer det ikke mye spennende om dagen. jeg har hatt en tur for å hente posten da, det var bare is over alt og masse sidelengs vind. så jeg dreiv å fløy over veien hele veien hadde blodsmak i munnen når jeg endelig kom meg inn igjen!
Gjest hogwash Skrevet 5. januar 2011 #7043 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er hektet på BBC sin horizon serie for tiden, sånn i tilfelle du trenger noe spennende å se på
kristian82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #7045 Skrevet 5. januar 2011 nei du her skjer det ikke mye spennende om dagen. jeg har hatt en tur for å hente posten da, det var bare is over alt og masse sidelengs vind. så jeg dreiv å fløy over veien hele veien hadde blodsmak i munnen når jeg endelig kom meg inn igjen! Mye crazy vær ja pass på så du ikke blåser bort da (småen) Neida Men blodsmak i munnen var det sååååå lang tur ? Jeg er hektet på BBC sin horizon serie for tiden, sånn i tilfelle du trenger noe spennende å se på Det er notert, skal sjekke Takk for tipset og mia. Tar kvelden nå jeg også, God natt folkens
Gjest hogwash Skrevet 5. januar 2011 #7046 Skrevet 5. januar 2011 Drøm søtt om flyvende blowjobs Kristian!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #7047 Skrevet 6. januar 2011 Mye crazy vær ja pass på så du ikke blåser bort da (småen) Neida Men blodsmak i munnen var det sååååå lang tur ? Det er notert, skal sjekke Takk for tipset mia. Tar kvelden nå jeg også, God natt folkens nei det var det som var "problemet" det er bare 400m til sammen. tar vanligvis 5 min. men i går blåste det så voldsomt at jeg brukte kjempelang tid og måtte kjempe mot vinden hele veien(for å ikke blåse bort vet du ). det sier vel litt om hvordan formen min er om dagen også da jeg pleide faktisk å ha problemer med å blåse inn i gjerdet før også, pappa måtte komme å hente meg fra bussen(skolebussen) av og til. for jeg fløy bare inn i gjerdet, og da var det ikke glatt! men da var jeg liten altså(vertfall 10kg, og 5cm mindre )
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2011 #7048 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Det er det verste man har sett på en god stund! Kan ikke fru forumdoktoren ta seg en liten avstikker til Røst for å betjene en hjemmefødsel, før "enkelte" påtar seg hvit juksefrakk og leker hobbydoktor, med piller (som han nøder det vakre kjønn med) kjøpt på det åpne marked? Humm? Hva slags rykte får jeg da, Kristian! *morske seg til og se litt ut som en dobberman i et skummelt strøk* Og jeg har lest hele tråden....tror du ikke jeg vet hva slags "stikkpille" du hadde tenkt å benytte deg av etter å ha kjedet kvinnebesøket ditt i søvn med nitriste filmer fra langtvekkistan? Det er like før jeg må legge deg over knærne mine og gi deg en liten oppvisning i åssen sånn oppsetsighet og taskenspilleri går! Nemlig. --- p.s. jeg har også vært i Ullared to ganger, og bortsett fra at det finnes en del billig der, så er det ikke en stor opplevelse på andre vis. Kø over alt. En bruker fryktelig mye mere penger enn en har, og kjøper ting en ikke har bruk for, bare fordi det er billig. Langt å kjøre var det i tillegg. Alle varianter av svensk snakket de også, og all ting....huff! Endret 6. januar 2011 av Margareth
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7049 Skrevet 6. januar 2011 Drøm søtt om flyvende blowjobs Kristian! Takk takk, men i natt drømte jeg dessverre ikke om det. Jeg mistet en finger faktisk, den ble kuttet av. I tillegg var jeg svært lite interessert i å få satt den på igjen :dåne: jeg satt meg i stedet og tok en røyk, mens en ukjent dame la den i en pose og sa du må jo til legevakta! Du må passe på tempraturen på den, og jeg bare ja ja :dåne: I virkligheten hadde jeg jo bare dødd med en gang :hoho nei det var det som var "problemet" det er bare 400m til sammen. tar vanligvis 5 min. men i går blåste det så voldsomt at jeg brukte kjempelang tid og måtte kjempe mot vinden hele veien(for å ikke blåse bort vet du ) ). det sier vel litt om hvordan formen min er om dagen også da :skratte :opplyser jeg pleide faktisk å ha problemer med å blåse inn i gjerdet før også, pappa måtte komme å hente meg fra bussen(skolebussen) av og til. for jeg fløy bare inn i gjerdet, og da var det ikke glatt! men da var jeg liten altså(vertfall 10kg, og 5cm mindre fnise:) stakkar da Twinkle Du får ta på deg en stor sekk og ha litt KG i den så du ikke brått blåser avgårde og blir sittende på toppen av Oslo Plaza eller sånn så søt da :rødme: Du var 10 kg mindre og 5 cm mindre når du var liiiten ja Det er det verste man har sett på en god stund! :nei Kan ikke fru forumdoktoren ta seg en liten avstikker til Røst for å betjene en hjemmefødsel, før "enkelte" påtar seg hvit juksefrakk og leker hobbydoktor, med piller (som han nøder det vakre kjønn med) kjøpt på det åpne marked? Humm? Hva slags rykte får jeg da, Kristian! *morske seg til og se litt ut som en dobberman i et skummelt strøk* Og jeg har lest hele tråden....tror du ikke jeg vet hva slags "stikkpille" du hadde tenkt å benytte deg av etter å ha kjedet kvinnebesøket ditt i søvn med nitriste filmer fra langtvekkistan? Det er like før jeg må legge deg over knærne mine og gi deg en liten oppvisning i åssen sånn oppsetsighet og taskenspilleri går! Nemlig. :lur --- p.s. jeg har også vært i Ullared to ganger, og bortsett fra at det finnes en del billig der, så er det ikke en stor opplevelse på andre vis. Kø over alt. En bruker fryktelig mye mere penger enn en har, og kjøper ting en ikke har bruk for, bare fordi det er billig. Langt å kjøre var det i tillegg. Alle varianter av svensk snakket de også, og all ting....huff! :fnise Men jeg så jo så bra ut i den hvite frakken, og de er ikke kjøpt på det åpne markedet nei "Stikkpille" ja Huff, Mar da, I like what you are insinuating Da håper jeg du har robuste knær, om du har planer om å legge sprellende k82 over de Ja, men jeg må til Ullared en gang i alle fall - jeg skal ta meg meg Guriane (om hun vil eller ikke )
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7051 Skrevet 6. januar 2011 Bra dag i dag? Ja, masse teit snø og dårlig kjøreforhold men :gjeiper: Hos deg da?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. januar 2011 #7052 Skrevet 6. januar 2011 stakkar da Twinkle Du får ta på deg en stor sekk og ha litt KG i den så du ikke brått blåser avgårde og blir sittende på toppen av Oslo Plaza eller sånn så søt da :rødme: Du var 10 kg mindre og 5 cm mindre når du var liiiten ja det var en god ide, i dag reddet sparken meg og det faktum at det ikke blåste jeg havner nok ikke på oslo plaza mobber du meg for at jeg er liten kanskje?
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7053 Skrevet 6. januar 2011 det var en god ide, i dag reddet sparken meg og det faktum at det ikke blåste jeg havner nok ikke på oslo plaza mobber du meg for at jeg er liten kanskje? du skulle hatt følge når du var ute, en litt sånn stor person som du kunne holde deg fast/som kunne holde deg fast Neinei, jeg mobber ikke
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2011 #7054 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jaja...Velvel...Humhum.... I say no more. --- ...bortsett fra at hjemmefødselen gikk bra da. Hun fikk siamesiske tullinger. Endret 6. januar 2011 av Margareth
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7055 Skrevet 6. januar 2011 Jaja...Velvel...Humhum.... I say no more. --- ...bortsett fra at hjemmefødselen gikk bra da. Hun fikk siamesiske tullinger. unnskyld da Mar *k82 legger seg langflat over knærne til Mar* Fint det da, tullinger ja Fyf, i dag leste jeg om en liiiten kjempepen jentebaby som ble funnet i en jævla koffert utenfor et hotell i Tyskland Heldigvis overlevde hun, stakkars liten Vil ha en sånn, jeg vil jeg vil jeg vil
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #7056 Skrevet 6. januar 2011 Ja, masse teit snø og dårlig kjøreforhold men :gjeiper: Hos deg da? Freeeezin' -15 grader! Ellers ok. Prøver å overtale en venninne på å være med å trene i dag, men det ser dårlig ut
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2011 #7057 Skrevet 6. januar 2011 unnskyld da Mar *k82 legger seg langflat over knærne til Mar* --- Fyf, i dag leste jeg om en liiiten kjempepen jentebaby som ble funnet i en jævla koffert utenfor et hotell i Tyskland Heldigvis overlevde hun, stakkars liten Vil ha en sånn, jeg vil jeg vil jeg vil Det nytter ikke å legge seg langflat; du må legge deg litt "rundt" knærne mine. UT med rumpa, K! Det er der scenen skal åpenbares, og det store skal skje. --- Jeg leste også den der...og ok, visste ikke at du ønsket deg det så sterkt da, men greit det: du får en splitter ny sort koffert av meg! Fornøyd?
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7058 Skrevet 6. januar 2011 Freeeezin' -15 grader! Ellers ok. Prøver å overtale en venninne på å være med å trene i dag, men det ser dårlig ut Så kaldt brrr Du kan si hmmm.... "Javel..men, tenkte jeg ikke skulle si det, men burde du ikke trene mer? Du har jo lagt på deg veldig mye de siste måndene, ikke vondt ment altså" si det TIL VENNINNA DI, sååå blir hun med (sikkert ) men hun blir med
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #7059 Skrevet 6. januar 2011 Hun har fått to kids og er på samme størrelse som meg, så det tør jeg rett og slett ikke!
kristian82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7060 Skrevet 6. januar 2011 Det nytter ikke å legge seg langflat; du må legge deg litt "rundt" knærne mine. UT med rumpa, K! Det er der scenen skal åpenbares, og det store skal skje. --- Jeg leste også den der...og ok, visste ikke at du ønsket deg det så sterkt da, men greit det: du får en splitter ny sort koffert av meg! Fornøyd? *prøver å rulle seg rundt knærne til Mar* jeg hadde bare falt av vet du Ey det var jo en babyen jeg ville ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå