Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha den skumle pilla di :rope:

Men den er jo ikke skummel :kjefte: *K82 peker på twinkle, som sover søtt* ser du Gurine, den er jo ikke farlig :regler: *K82 ser ingen annen løsning og kaster seg over Gurine, tar grep som man gjør når man må gi katter piller, og lirker en pille inni gurines lille munn *så så så, dette går bra*

:hoho: det går så unna i rosa tråden periodevis :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men den er jo ikke skummel :kjefte: *K82 peker på twinkle, som sover søtt* ser du Gurine, den er jo ikke farlig :regler: *K82 ser ingen annen løsning og kaster seg over Gurine, tar grep som man gjør når man må gi katter piller, og lirker en pille inni gurines lille munn *så så så, dette går bra*

:hoho: det går så unna i rosa tråden periodevis :skratte:

:skratte: *Guriane spytter ut igjen pilla* Jeg tror det er best jeg er våken og passer på Twinkle :opplyser::redd:

Forresten, hva er det for en brutal måte å gi katter piller på :hakeslepp: Det er som oftest mer effektivt å knuse den og blande den i maten deres :jolie:

Skrevet

:skratte: *Guriane spytter ut igjen pilla* Jeg tror det er best jeg er våken og passer på Twinkle :opplyser::redd:

Forresten, hva er det for en brutal måte å gi katter piller på :hakeslepp: Det er som oftest mer effektivt å knuse den og blande den i maten deres :jolie:

:hoho: jeg holder deg jo for munnen så du IKKE klarer å spytte den ut :jolie: (K82 får dårlig samvittighet av å bare tulle med sånt :ler: ) Pssf, Twinkle er helt trygg under pleddet hun :snurt:

:hoho: jeg trodde det var sånn man ga katter piller jeg. Er vel ikke alt som kan knuses og blandes i maten :vetikke: kanskje bra jeg ikke har katter, OG stakkars Dobbermannen min :rulle:

Skrevet

:overrasket: I såfall biter Guriane K82 i fingeren :jolie:

:hoho: Stakkars DEG om du får en dobberman egentlig :redd:

Skrevet

:overrasket: I såfall biter Guriane K82 i fingeren :jolie:

:hoho: Stakkars DEG om du får en dobberman egentlig :redd:

Biter du meg :hakeslepp: Nei, da får det heller være med den pilla, bare spytt den ut :snurt: og skyld ikke på meg om du ikke får sove :kjefte:

:hoho:

:ler: ja, jeg tenkte på det, kanskje det heller blir MEG det er synd på ja, om jeg tar sånn tvangsforingsteknikk på en dobberman :ler: Men dobermannen er ubetinget lojal mot sin leder, og den hadde jo skjønt at jeg bare hadde gode hensikter, så den hadde nok akseptert det :ler:

Skrevet (endret)

Jeg vil heller ligge våken og telle kvister i taket :jolie:

Tror heller jeg ville puttet den inn i en matbit framfor å vrenge opp munnen til bikkja. Men det spiller vel forsåvidt ingen rolle. Bikkja spiser deg jo uansett. *Guriane synes dobberman er en skummel hund* :redd:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg vil heller ligge våken og telle kvister i taket :jolie:

Tror heller jeg ville puttet den inn i en matbit framfor å vrenge opp munnen til bikkja. Men det spiller vel forsåvidt ingen rolle. Bikkja spiser deg jo uansett. *Guriane synes dobberman er en skummel hund* :redd:

Heller telle kvister :hakeslepp: nå har jeg aldri i mitt 28 årige lange liv vært bort vanskligere og mer egen jente :sur::skratte:

Ja, er nok lurere det du sier :ler: Nja, doberman som har vanlige ører, ikke de derre oppstiva øra, og vanlig hale, ser ikke så skumle ut. Å det blir jo ikke sånn skummelt når det er ens egen :jepp: En doberman hadde aldri klart å spist hele k82 :fnise: men ja, får da inderlig håpe den ikke prøver heller da :redd: Stamtavle er viktig, og siden 1990 har de i avlen gått mye mer bevisst inn på at hundene skal ha bedre gemytt, så i dag er doberman nesten for familiehund å regne :jolie: Uansett er det jo bare meg, k82&his doberman :plystre: Pluss jeg så på tvn her om dagen en stor doberman som lekte med en liten jente på 3-4 år, så den er snill :jolie:

Nå er det sovetid. Natti Guriane :klemmer: og resten av folket :goodbye:

Skrevet (endret)

Da var det på tide :jolie:

Den ser jo ut som ei rotte.. Dessuten så er de ikke så snille som man skal ha det til :opplyser:

Sov godt, K82! Drøm søtt :natti::klemmer:

Endret av Guriane
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:skratte: dere to altså

jeg sovna og sov godt i hele natt, og nå er jeg våken igjen :nigo: så pilla var helt trygg guriane ;):fnise:

Skrevet

:vinke:

:skratte: dere to altså

jeg sovna og sov godt i hele natt, og nå er jeg våken igjen :nigo: så pilla var helt trygg guriane ;):fnise:

Den slo deg helt ut med andre ord? :fnise: Men ok, det er godt å vite. Jeg holdt meg i allefall våken for sikkerhets skyld :arwen:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Den slo deg helt ut med andre ord? :fnise: Men ok, det er godt å vite. Jeg holdt meg i allefall våken for sikkerhets skyld :arwen:

:fnise: ja den gjorde nesten det!

godt du passer på, sånn i tilfelle ;) en vet jo aldri med kristian :ler:

Skrevet

:fnise: ja den gjorde nesten det!

godt du passer på, sånn i tilfelle ;) en vet jo aldri med kristian :ler:

:ler: Ikke sant. Viktig å passe litt på. Hører du det Kristian? :rope: Jeg tror kanskje han tok et par piller selv også.. :lete:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:ler: Ikke sant. Viktig å passe litt på. Hører du det Kristian? :rope: Jeg tror kanskje han tok et par piller selv også.. :lete:

:hoho: kanskje han tok noe som gjør at han sover fortsatt :fnise:

Skrevet

:hoho: kanskje han tok noe som gjør at han sover fortsatt :fnise:

Det var det jeg tenkte også :ler:

Skrevet

Delvis fordi jeg føler et gruppepress på å lage en liste :arwen: og delvis fordi jeg ikke hadde noe annet å skrive, og nok glemmer hele lista i februar uansett :arwen:

*rister oppgitt på hodet*

Det er jo bra :ler::nigo:

Jeg :vetikke: jeg tror Dr. Mar skulle gi noen piller til Al, men vet ikke helt hvilken eller hva slags :vetikke: men alle ville tydeligvis ha de :ler: jeg la inn en begjæring jeg også, men vet ikke helt hva hun skriver ut til meg :opplyser:

Dere kan få mine! Jeg vil ikke ha 'em! :jolie:

Skrevet

Ånei. Ikke Ullared! :dåne:

Ullared er faktisk OK. Jeg har vært der 2 ganger. Mye billig der, og ikke alt er dritt. Mange kjente merker der også, på kroppspleie f.eks.

Skrevet

Guriane -

Som en rotte?????? :sjokk:

Hvorfor mener du den ikke er snill? Den er jo snill mot eieren sin ?

:vinke

Heia Virre! Hvordan går det med deg og spiren :kose: ?

:skratte dere to altså

jeg sovna og sov godt i hele natt, og nå er jeg våken igjen nigo: så pilla var helt trygg guriane ; :fnise

Hører du Guriiiane :rope:

godt du passer på, sånn i tilfelle ; en vet jo aldri med kristian ler:

Ikke sinna, men veldig veldig skuffet :sukk:

:fnise:

:ler Ikke sant. Viktig å passe litt på. Hører du det Kristian? :rope Jeg tror kanskje han tok et par piller selv også.. :lete

Psf, du har vel hørt den der "we never get high on our own suplies" :regler:

:vinke

Heia, whats up ? :hoppe:

*rister oppgitt på hodet*

Dere kan få mine! Jeg vil ikke ha 'em! :jolie

Aldri forventet DU ristet på hodet av meg :sukk::ler:

Ullared er faktisk OK. Jeg har vært der 2 ganger. Mye billig der, og ikke alt er dritt. Mange kjente merker der også, på kroppspleie f.eks.

Hører du Guriane (din vanskeligper) :sur: Guri, du kan bli med k82 til Ullared en dag. Kan vi shoppe, spise litt svenske kjøttboller og sånt og vi kan svippe hjemmom så viser jeg deg filmsamlingen min. Det hadde vært en dag du ei hadde glemt så lett :jolie:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Ikke sinna, men veldig veldig skuffet :sukk:

Psf, du har vel hørt den der "we never get high on our own suplies" :regler:

unskyyyyld :kose: *likerikkenårfolkerskuffa*

joa jeg har hørt om den regelen, men jeg har erfart at det ikke alltid stemmer. sååee ja :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...