Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jammen, jammen! Jeg kom på at det ikke var en lur ting å si til noen egentlig :sjenert: Bare glem at jeg sa det :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trekker tilbake at jeg hater den. Kan ikke forklare det på åpent forum uansett :lur:

Men dette er da vel å betrakte som en helt spesiell og "lukket avdeling" på dette forumet, så bare føl deg som hjemme du. *med forståelsesfull pyskologstemme* "Har vi lyst til å snakke om noe spesielt i da da, Al"? ;)

PMMMMMSSS!!!

Der gikk varselet, og det var grunnen til at hun skrev så høyt litt lengre tilbake. Lettere ubalansert for tiden, min venn? Noe DU har lyst til å dele med gruppa di i kveld? ;)
Skrevet

...i motsetning til hvis Margareth hadde fått tilslaget? :tristbla NÅ er jeg skuffet nå! :sukk:

Nei, det er nok meg det. sleeping:

Neie, jeg hadde jo ikke blitt :sukk: om du fikk tilslaget - det var jo egentlig win win siden det var dere to det sto mellom, men jeg ble jo veldig glad når Al vant såklart :jepp:

Se K! Guri er her!

:hoppe

Nå blir han glad!

Og jeg har fått ny avatar strix:

K82 blir glad :ler:

nigo:

Selv om jeg hater denne smileyen...

yvonne:

;

:klemmer:

Godt nytt år til alle sammen! :skaal

:vinke

Fin avatar :

:hallo Skjer'a?

Hei hei Guri :kose: Så koslig du er tilbake/tar turen innom. Så drit å være syk i jula da :sukk: Masse :troest:

Bare gi meg pillene mine du

Hvilke piller :redd:

KUUUUL AVATAR APPIFANY! :Nikke:

Skrevet (endret)

Ja, skjønner det :troest: Ble bra nyttårsfeiring i det minste da? :nigo:

Ja :nigo:

Hei hei Guri :kose: Så koslig du er tilbake/tar turen innom. Så drit å være syk i jula da :sukk: Masse :troest:

Ja, kjedelige greier. :helen: for :troest::klemmer: Hatt en fin jul du da?

Endret av Guriane
Skrevet

Hvilke piller :redd:

Nu må vi bare ta det med heeelt ro her. Det var de som den snille og forståelsesfulle Dr. Margareth skulle skrive ut for noen innlegg siden, hehe...til Al. Spesielt tilfelle det der... ;)
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Hei hei, deg er det lenge siden jeg har sett. Alt bra? :kose:

:vinke: ja jeg orker ikke alltid sitte å lese så mye på pcen, og da blir det lite tid her inne også :(

ellers er alt bra :nigo:

Skrevet

Ja :nigo:

Ja, kjedelige greier. :helen: for :troest::klemmer: Hatt en fin jul du da?

Ja, julen min har vært fin den :)

Nu må vi bare ta det med heeelt ro her. Det var de som den snille og forståelsesfulle Dr. Margareth skulle skrive ut for noen innlegg siden, hehe...til Al. Spesielt tilfelle det der... ;)

Åja :ler: Kan jeg få noen også? :engel:

:vinke: ja jeg orker ikke alltid sitte å lese så mye på pcen, og da blir det lite tid her inne også :(

ellers er alt bra :nigo:

Huffda :troest: Håpe formen bedrer seg da stakkar :kose:

Skrevet

Neie, jeg hadde jo ikke blitt :sukk: om du fikk tilslaget - det var jo egentlig win win siden det var dere to det sto mellom, men jeg ble jo veldig glad når Al vant såklart :jepp:

:nigo:

:hoppe:

*skuler*

:ninja:

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha noen piller! :pls:

Skrevet

Hva slags piller er det alle skal ha? :arwen:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Hva slags piller er det alle skal ha? :arwen:

det lurer jeg også på? :klø:

Skrevet

På tide å lage noen rosa nyttårsforsetter for 2011.

1. Ny jobb.

2. Kjøpe ny leilighet.

3. Kjøpe ny bil.

4. Få meg en Doberman tispe.

5. Vurdere muligheten for å finne en aktivitet som kan overta Film&potetgull&godis sin soleklare første plass.

6. Ha beskyttet samleie med en fjong frøken som enten er kategori - ung (max 21 år) eller "kvinne" 31-38 år. Egentlig ikke noe lyst, men føler det er greit for syns skyld. Vi har jo alle lært fra barnsben av at noe "må man bare gjøre".

7. Begynne med bakkeløp og langintervall løping når snøen forsvinner.

8. Få til en blodharry solo handletur til Ullared inkl. overnatting når sommeren nærmer seg.

Omg :dåne: for en lang liste det ble. Å så mange punkter jeg egentlig ikke har lyst til å gjennomføre en gang :dåne: Bra slike lister ikke er juridisk bindende :nei:

Skrevet

Ånei. Ikke Ullared! :dåne:

Skrevet

Ånei. Ikke Ullared! :dåne:

Ser jo super artig ut der jo :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

hvorfor lager du en liste over ting du egentlig ikke har lyst til å gjøre? :klø:

Skrevet

hvorfor lager du en liste over ting du egentlig ikke har lyst til å gjøre? :klø:

Delvis fordi jeg føler et gruppepress på å lage en liste :arwen: og delvis fordi jeg ikke hadde noe annet å skrive, og nok glemmer hele lista i februar uansett :arwen:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Delvis fordi jeg føler et gruppepress på å lage en liste :arwen: og delvis fordi jeg ikke hadde noe annet å skrive, og nok glemmer hele lista i februar uansett :arwen:

*riste oppgitt og lattermild på hodet* ok, skjønner :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...