Faithy Skrevet 1. januar 2011 #6941 Skrevet 1. januar 2011 Elskling Kristian, ønsker deg et riktig godt nytt år. H åper du finner det du søker.
VirreVapp Skrevet 1. januar 2011 #6942 Skrevet 1. januar 2011 Håper du hadde en flott nyttårsaften, og GODT NYTT ÅR!!!
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2011 #6945 Skrevet 1. januar 2011 Kjære vene da. Ikke meningen å ta`n ut fullt så mye som K kanskje gjorde i går...
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2011 #6946 Skrevet 1. januar 2011 Ja, det vet vel du alt om som sov over
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2011 #6947 Skrevet 1. januar 2011 Åh, fy for en insinuering! Han er å betrakte som min bror jo!!!
Gjest hogwash Skrevet 2. januar 2011 #6951 Skrevet 2. januar 2011 På seg selv kjenner man andre, Mar Godt nyttår Kristian
kristian82 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #6952 Skrevet 2. januar 2011 Musikk er mektige greier Jeg kan bli glad, trist, alt mulig egentlig av ulike melodier og sanger, men når jeg hører America nå, så tenker jeg på deg og så må jeg smile litt nigo: Akkurat sånn er jeg også. Så koslig at du tenker på meg når du hører på den, det liker jeg Benytter anledningen og ønsker Kristian en god festkveld i det fjerne. Mulig at jeg ender opp i senga snart her *gjeesp* - alene, altså. Blir tidlig kveld i kveld. ; Tusen takk Mar Elskling Kristian, ønsker deg et riktig godt nytt år. H yvonne: åper du finner det du søker. :yvonne Takk takk, ligemåde. Alle i rosa tråden er så snille Håper du hadde en flott nyttårsaften, og GODT NYTT ÅR!!! :klem Enda en snilling og takk. Håper du hadde en flott feiring! :kose Å eeeenda en Kjære vene da. Ikke meningen å ta`n ut fullt så mye som K kanskje gjorde i går... sjenert: :uskyldigengel: Ja, det vet vel du alt om som sov over :fnise :jepp Godt nyttår Kristian : Takk takk
kristian82 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #6953 Skrevet 2. januar 2011 Dette har vært en fin dag og en god start på noe nytt 1. Jeg vant close to 2000 kr på fotballen i dag Jeg hoiet og bar meg såpass underveis så noen folk som var på besøk bare når jeg sprintet jublende mens jeg slo hull i lufta med nevene, frem og tilbake i stua når Liverpol smalt ballen i mål på overtid. Så note to self - skal du noen gang vinne 10.000 og oppover, er det best å være alene i kampens hete. Over 40 000 hadde jeg nok kledd meg naken, selv om jeg ikke har noen nudist tendenser, jeg måtte bare naken rundt hadde jeg vunnet såpass - så ja, alene er greiest 2. Sett en tøff film, og får flere nye i posten denne uka tipper jeg 3. Funnet en kul jakke som jeg skal kjøpe meg til uka 4. Lært meg noen artige nye uttrykk som jeg skal ta i bruk. Det ene er at jeg konsekvent skal begynne å omtale alkohol som et sosialt glidemiddel. Det andre er noe jeg nok ikke kommer til å si så ofte, men det er om man ser en snerten jente så skal jeg i alle fall tenke, at "den er en fornøyelsespark for voksne" Små artig og helt sant. 5. Funnet en ny godsang jeg skal høre i stykker - This is the life med Amy Mcdonald. 6. Stått litt på snowboard, noe som gikk langt bedre enn fryktet og var veldig skøy 7. Nye skruer og fester er klare til å bli skrudd opp, så k82 får litt kcal trening på boksesekken i disse vintertider. Ja, det var vel det For en godform 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2011 #6954 Skrevet 2. januar 2011 På seg selv kjenner man andre, Mar Det varr`a fæ`rt`a! Jeg kjenner hverken på meg selv eller andre! Ellers plusser jeg anerkjennende siste lange innlegg. Jeg legger øyeblikkelig inn et bud på 40.100 kroner...ingen høyere, jenter?
Gjest Mahareth Skrevet 2. januar 2011 #6955 Skrevet 2. januar 2011 Grattis med fotballtippepenger! Virkelig en fin start på nyåret
Gjest Katee Skrevet 2. januar 2011 #6957 Skrevet 2. januar 2011 Fine lista! på K. Forresten, husker ikke om jeg svarte deg ang. Notebook. Den er ikke så verst, men veldig klissete Det varr`a fæ`rt`a! Jeg kjenner hverken på meg selv eller andre! Ellers plusser jeg anerkjennende siste lange innlegg. Jeg legger øyeblikkelig inn et bud på 40.100 kroner...ingen høyere, jenter? 50.000 My one and final offer, you lot
*appifany* Skrevet 2. januar 2011 #6958 Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, k82. Måtte det bringe nydelig dame og en liten jentebaby
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2011 #6959 Skrevet 2. januar 2011 50.000 My one and final offer, you lot SOLGT til damen med det utrolig sugne blikket og rødt hår!
mia83 Skrevet 3. januar 2011 #6960 Skrevet 3. januar 2011 Så flott Kristian! Håper du har hatt en fin hverdag hittil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå