Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jupp, jeg forsto det. ;)

Bra :)

Sov godt du også, kjære :klemmer:

Synd det ikke ordnet seg med den butikkdamen :kjefte::forvirret:

Gjøre i morgen da?

Natti Faithy :klem:

Ja/nei :ler: blir bare tull ut av å prøve å gjøre fremstøt i en butikk uansett :opplyser: Pluss, jeg innbiller meg at hun sikkert er teit :ninja:

Ikke noe spes. Bare med fam. og så kanskje til noen venner etterpå. Der da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på Teater. Med hele pakka. Velkomstdrink, åpen bar, hemmelig teateroppvisning(med overraskelse sies det), middag, champanje og samvær. Byens fellesutskyting av raketter foregår kun ca 50 meter fra der vi er.,,

Gleder meg. Kjøpt flott kjole og elegante sko da jeg var i Oslo i julehelga. Vil du bli med? Ta på deg findressen og kom!! :yvonne:

Skrevet

Godmorgen til K. :goodbye:

Og til Faithy: blir det ikke veldig kaldt å gå ute i finklær og se på raketter og sånn da? :klø:

Skrevet

Ok. :fnise: Gå for det du. Vi vil jo ikke snakke like dustete som Margareth faktisk gjør innimellom heller. :skratte:

Du tar deg ikke nær av det, sant? Jeg mener ingenting vondt med det :troest:

:jepp:

sa du det til de?

:fnise:

De har sikkert spist for mye prottispulver for de er syke, syke, syke :klø: Ja, ja, det kommer en dag i morgen, nei, mandag ;)

Og nå tar hun sin sjarmerende idiotmåte å snakke på med seg til sengs også. Godnatt. ;)

:troest:

Skrevet

Du tar deg ikke nær av det, sant? Jeg mener ingenting vondt med det :troest:

Neida, klart at jeg ikke gjør det! Jeg spøker for harde livet, og gjør det tydeligvis så bra at noen tror meg, hehe. Jippi! ;)
Skrevet

a070.gif

Godt nytt år, Kristian! a110.gif

Måtte 2011 bringe med seg masse godis, damer og litt proteInpulver ;)

Skrevet

Jeg skal på Teater. Med hele pakka. Velkomstdrink, åpen bar, hemmelig teateroppvisning(med overraskelse sies det), middag, champanje og samvær. Byens fellesutskyting av raketter foregår kun ca 50 meter fra der vi er.,,

Gleder meg. Kjøpt flott kjole og elegante sko da jeg var i Oslo i julehelga. Vil du bli med? Ta på deg findressen og kom!! :yvonne

Men hva om du ikke liker dresskledde k82 da :hakeslepp:

Godmorgen til K. :goodbye

Og til Faithy: blir det ikke veldig kaldt å gå ute i finklær og se på raketter og sånn da? :klø:

:vinke:

Luremus ;

Hvor :kjefte::lete:

:fnise:

a070.gif

Godt nytt år, Kristian! a110.gif

Måtte 2011 bringe med seg masse godis, damer og litt proteInpulver ;)

Wiiiiii, tusen takk Al :hug: Godt nyttår til deg og dere andre også :klemmer:

Skrevet

Jeg kan være den første damen som stiller i køen i tiltrekkende, men litt tekkelig skjørt, kun tatt på for K`s skyld. :sjenert:

Skrevet

Jeg kan være den første damen som stiller i køen i tiltrekkende, men litt tekkelig skjørt, kun tatt på for K`s skyld. :sjenert:

:jepp::bolledeig:

What a start to the new year :sikle:

Skrevet

Jeg kan også stå i kø, hvis det er tillatt med tekkelig, men sexy kjole ;)

Skrevet

Jeg kan også stå i kø, hvis det er tillatt med tekkelig, men sexy kjole ;)

Offcourse :nigo::sikle:

*K82 pakker 4 energy bars i sekken, så han klarer å håndtere alle disse damene* :fnise:

Skrevet

Jeg begynner å :skya: og :hoppe: litt av den nye hafslund reklamen altså :hjerte: Den gir meg lyst til en mengde ulike ting :bond: jeg får lyst til å drikke meg full :plystre: sloss :plystre: rane en bank :plystre: knuse alt inventaret i en kåk :plystre: og face down ass up :foto: på en snerten snelle. Det er hva jeg kaller bra musikk :nigo:

Skrevet

Hm, den tror jeg ikke at jeg har fått med meg :klø:

This is the Life med Amy Mcdonald er sangen :strix:

Undres hva en psykolog hadde sagt til alle disse tankene jeg får av ulik musikk :fnise: driter egentlig i det da, da psykologer for en stor del bare snakker CRAP! :bolledeig:

Skrevet

Musikk er mektige greier :) Jeg kan bli glad, trist, alt mulig egentlig av ulike melodier og sanger, men når jeg hører America nå, så tenker jeg på deg og så må jeg smile litt :nigo:

Skrevet

Benytter anledningen og ønsker Kristian en god festkveld i det fjerne. Mulig at jeg ender opp i senga snart her *gjeesp* - alene, altså. Blir tidlig kveld i kveld. ;)

Skrevet

*legger pleddet over Mar*

*rusker henne litt i håret*

*stryker henne over kinnet*

*hvisker 'Sov godt og søtt inn i det nye året' før hun lister seg ut av tråden uten å vekke den sovende prinsessen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...