kristian82 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #6921 Skrevet 30. desember 2010 Jupp, jeg forsto det. Bra Sov godt du også, kjære Synd det ikke ordnet seg med den butikkdamen Gjøre i morgen da? Natti Faithy Ja/nei blir bare tull ut av å prøve å gjøre fremstøt i en butikk uansett Pluss, jeg innbiller meg at hun sikkert er teit Ikke noe spes. Bare med fam. og så kanskje til noen venner etterpå. Der da?
Faithy Skrevet 30. desember 2010 #6922 Skrevet 30. desember 2010 Jeg skal på Teater. Med hele pakka. Velkomstdrink, åpen bar, hemmelig teateroppvisning(med overraskelse sies det), middag, champanje og samvær. Byens fellesutskyting av raketter foregår kun ca 50 meter fra der vi er.,, Gleder meg. Kjøpt flott kjole og elegante sko da jeg var i Oslo i julehelga. Vil du bli med? Ta på deg findressen og kom!!
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #6923 Skrevet 31. desember 2010 Godmorgen til K. Og til Faithy: blir det ikke veldig kaldt å gå ute i finklær og se på raketter og sånn da? :klø:
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6924 Skrevet 31. desember 2010 Ok. Gå for det du. Vi vil jo ikke snakke like dustete som Margareth faktisk gjør innimellom heller. Du tar deg ikke nær av det, sant? Jeg mener ingenting vondt med det sa du det til de? De har sikkert spist for mye prottispulver for de er syke, syke, syke :klø: Ja, ja, det kommer en dag i morgen, nei, mandag Og nå tar hun sin sjarmerende idiotmåte å snakke på med seg til sengs også. Godnatt.
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #6925 Skrevet 31. desember 2010 Du tar deg ikke nær av det, sant? Jeg mener ingenting vondt med det Neida, klart at jeg ikke gjør det! Jeg spøker for harde livet, og gjør det tydeligvis så bra at noen tror meg, hehe. Jippi!
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6927 Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år, Kristian! Måtte 2011 bringe med seg masse godis, damer og litt proteInpulver
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6928 Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal på Teater. Med hele pakka. Velkomstdrink, åpen bar, hemmelig teateroppvisning(med overraskelse sies det), middag, champanje og samvær. Byens fellesutskyting av raketter foregår kun ca 50 meter fra der vi er.,, Gleder meg. Kjøpt flott kjole og elegante sko da jeg var i Oslo i julehelga. Vil du bli med? Ta på deg findressen og kom!! :yvonne Men hva om du ikke liker dresskledde k82 da Godmorgen til K. :goodbye Og til Faithy: blir det ikke veldig kaldt å gå ute i finklær og se på raketter og sånn da? :klø: Luremus ; Hvor Godt nytt år, Kristian! Måtte 2011 bringe med seg masse godis, damer og litt proteInpulver Wiiiiii, tusen takk Al Godt nyttår til deg og dere andre også
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #6929 Skrevet 31. desember 2010 Jeg kan være den første damen som stiller i køen i tiltrekkende, men litt tekkelig skjørt, kun tatt på for K`s skyld.
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6930 Skrevet 31. desember 2010 Jeg kan være den første damen som stiller i køen i tiltrekkende, men litt tekkelig skjørt, kun tatt på for K`s skyld. What a start to the new year
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6931 Skrevet 31. desember 2010 Jeg kan også stå i kø, hvis det er tillatt med tekkelig, men sexy kjole
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6932 Skrevet 31. desember 2010 Jeg kan også stå i kø, hvis det er tillatt med tekkelig, men sexy kjole Offcourse *K82 pakker 4 energy bars i sekken, så han klarer å håndtere alle disse damene*
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6935 Skrevet 31. desember 2010 Jeg begynner å og litt av den nye hafslund reklamen altså Den gir meg lyst til en mengde ulike ting jeg får lyst til å drikke meg full sloss rane en bank knuse alt inventaret i en kåk og face down ass up på en snerten snelle. Det er hva jeg kaller bra musikk
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6936 Skrevet 31. desember 2010 Hm, den tror jeg ikke at jeg har fått med meg :klø:
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6937 Skrevet 31. desember 2010 Hm, den tror jeg ikke at jeg har fått med meg :klø: This is the Life med Amy Mcdonald er sangen Undres hva en psykolog hadde sagt til alle disse tankene jeg får av ulik musikk driter egentlig i det da, da psykologer for en stor del bare snakker CRAP!
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6938 Skrevet 31. desember 2010 Musikk er mektige greier Jeg kan bli glad, trist, alt mulig egentlig av ulike melodier og sanger, men når jeg hører America nå, så tenker jeg på deg og så må jeg smile litt
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #6939 Skrevet 31. desember 2010 Benytter anledningen og ønsker Kristian en god festkveld i det fjerne. Mulig at jeg ender opp i senga snart her *gjeesp* - alene, altså. Blir tidlig kveld i kveld.
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #6940 Skrevet 31. desember 2010 *legger pleddet over Mar* *rusker henne litt i håret* *stryker henne over kinnet* *hvisker 'Sov godt og søtt inn i det nye året' før hun lister seg ut av tråden uten å vekke den sovende prinsessen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå