Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke de har melk i eller må man det? :klø:

:fnise:

Kan blande i vann også, men om de drikker det i vann er det MYE vondere! Si de må blande det i 4 dl lettmelk, smaker sånn ca 800 ganger så bra da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha, de bruker vann! Det må de gjøre, har aldri sett at de bruker melk. :fnise: Lurer på hva de sier når _jeg_ kommer med råd :skratte:

Tror jeg må gjøre det!

Skrevet

Ha, ha, de bruker vann! Det må de gjøre, har aldri sett at de bruker melk. :fnise: Lurer på hva de sier når _jeg_ kommer med råd :skratte:

Tror jeg må gjøre det!

:hoho: da er det ikke så rart de brekker seg, for smaken og konsistensen er laaaangt mer crappy når man blander i vann. Jeg klarer å drikke det i vann også, men er myyyyye bedre i melk. Ja, du må si det til de. Si "er det wheyproteiner dere drikker? dere burde ta det i 4 dl kald melk i stedet, laaaaangt bedre da" så :jolie: og forsetter du med dagens arbeid :fnise:

Skrevet

Hvordan uttaler man wheyproteiner da? :fnise: Jeg gleder meg allerede til å se dem igjen :hoho:

Skrevet

Hvordan uttaler man wheyproteiner da? :fnise: Jeg gleder meg allerede til å se dem igjen :hoho:

Whey proteiner og myseprotein er det samme, så kan velge hva du vil si :jepp: Rett frem whey-proteiner :)

Skrevet (endret)

Jeg klarer å drikke det i vann også

Har du sluttet å være kresen? :hakeslepp:

EDIT: Trykkfeil.

Endret av hogwash
Skrevet

I'm back. Til og med med en arm som funker. Ikke vært på Internett på 2 uker. Kjennes bra...

Håper du har hatt en fin jul og at alt er bra :yvonne:

Skrevet

I'm back. Til og med med en arm som funker. Ikke vært på Internett på 2 uker. Kjennes bra...

Håper du har hatt en fin jul og at alt er bra :yvonne:

Skrevet

Her ble det til og med feil med postingen. (Hadde mistet passordet. Tok 7 forsøk for å få nytt ord. Uten noen tilbakemelding :angry:)

Skrevet (endret)

Rett frem whey-proteiner :)

Det er nok ikke så enkelt som du forsøker å si der.

Skal en si H`en f.eks.?

Skal en si "protei-ner" eller "protei-ner"?

Det er mye som kan gjøres galt om en vil imponere i noe en ikke har peiling på,hehe....

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

Har du sluttet å være kresen? :hakeslepp

EDIT: Trykkfeil.

Neinei, jeg er fortsatt kresen, men akkurat sånn pulverdrikke har jeg god trening innenfor, og er ikke sååå kresen der :ler:

Håper du har hatt en fin jul og at alt er bra :yvonne

Hei Faithy, så kjekt du er tilbake og armen din er bedre :hug: Jo, takk det har jeg hatt :) Hos deg da? :kose:

Her ble det til og med feil med postingen. (Hadde mistet passordet. Tok 7 forsøk for å få nytt ord. Uten noen tilbakemelding :angry:)

Bra du fikk logga deg på til slutt i alle fall da :jepp:

Det er nok ikke så enkelt som du forsøker å si der.

Skal en si H`en f.eks.?

Skal en si "protei-ner" eller "protei-ner"?

Det er mye som kan gjøres galt om en vil imponere i noe en ikke har peiling på,hehe....

:dåne: men det er jo så enkelt :klø: du skal uttale alle bokstavene og ikke ha trykk på noen av de - W H E Y P R O T E I N E R. Whey = engelsk uttale. Proteiner = sies på vanlig norsk måte.

Forsåvidt sant, men akkurat det ordet klarer i alle fall smarte Al å si.

Endret av kristian82
Skrevet

Jammen på vanlig norsk er det mulig å si både "Proteiner"

og "Prote - i - ner". Jeg bare påpeker det, selv om det kan

vanke stryk senere på kvelden. Jeg er da mann for min bart,

og tåler såpass.

Skrevet

Jeg går for

whey - som engelske 'way'

proteIner - fordi protEIner høres dust ut :fnise:

Skrevet

Ok. :fnise: Gå for det du. Vi vil jo ikke snakke like dustete som Margareth faktisk gjør innimellom heller. :skratte:

Skrevet

Jammen på vanlig norsk er det mulig å si både "Proteiner"

og "Prote - i - ner". Jeg bare påpeker det, selv om det kan

vanke stryk senere på kvelden. Jeg er da mann for min bart,

og tåler såpass.

Men da kan du jo si hva du vil da, legg trykket hvor du vil :gjeiper:

Jeg går for

whey - som engelske 'way'

proteIner - fordi protEIner høres dust ut :fnise:

:jepp:

sa du det til de?

Ok. :fnise: Gå for det du. Vi vil jo ikke snakke like dustete som Margareth faktisk gjør innimellom heller. :skratte:

:fnise:

Skrevet

Og nå tar hun sin sjarmerende idiotmåte å snakke på med seg til sengs også. Godnatt. ;)

Skrevet

Og nå tar hun sin sjarmerende idiotmåte å snakke på med seg til sengs også. Godnatt. ;)

Håper du forsto jeg ikke mente det sånn :kose: Sov godt da Mar :klemmer:

Skrevet

Jupp, jeg forsto det. ;)

Skrevet

Sov godt du også, kjære :klemmer:

Synd det ikke ordnet seg med den butikkdamen :kjefte::forvirret:

Gjøre i morgen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...