Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi får samle litt hunder, og folk med alkoholtønne under haka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Margareth, den trofaste sliter og arbeidsgamp, sitter ensom igjen og nører opp et stoort bål som K forhåpentlig ser om han skulle komme tassende i natten...som en trofast indianertjener sitter hun der og tenker over livet, mumler gamle formler og lager noen nye også... (til bruk for å jekke ned sånne som tafser ubehersket så fort de får sjansen her inne!) med en engels tålmodighet.

Er jeg heldig nå, så er ordet med meg til daggry...

*slå ullteppene tettere om meg til vern mot nattefrosten i leiren* :ninja:

Har du noe å si så får du si det rett ut, Mar. Det hjelper ikke å hinte.

*tafser videre*

Skrevet

Jeg har lett etter K på hjemmeområdet mitt og utvider nå søket til Bergen.

Debriefing kl. 22.00 i Al's tråd :opplyser:

Skrevet

:vinke

Jeg er sikker på at du er så søt som du trodde, K troest: Som oftest er man mye søtere i virkeligheten enn på film! :jepp

Takk snille vampyren :)

Han er hos byfogden :opplyser

Butikkdama fortjener jo et kirkebryllupp :fnise:

Med hvem? Butikkdama?

:jepp:

Å! For et vakkert syn i mitt hode nå... :trist

ER det virkelig et snapshot av dem, Al? Har du Paparazziet dem?

Så utrolig vakker og sart K ser ut i det uskyldsrene brudesløret. *snuffs*

Jeg blir alltid sånn når jeg ser nygifte...*svelge og tørke tårer i kroken*

:hoho:

NÅ må jeg legge meg!

.. Hører du, k82??

Jeg rakk det ikke :sukk:

Og Margareth, den trofaste sliter og arbeidsgamp, sitter ensom igjen og nører opp et stoort bål som K forhåpentlig ser om han skulle komme tassende i natten...som en trofast indianertjener sitter hun der og tenker over livet, mumler gamle formler og lager noen nye også... (til bruk for å jekke ned sånne som tafser ubehersket så fort de får sjansen her inne!) med en engels tålmodighet.

Er jeg heldig nå, så er ordet med meg til daggry...

*slå ullteppene tettere om meg til vern mot nattefrosten i leiren* :ninja

:fnise:

Så hyggelig gjort Mar :klem: og snilt av vampyren å hjelpe å holde fyr på bålet :)

Takk, Mah. :) Bør vi forberede oss til å gå kvinns og manngard etter hvert? Det snør og blåser veldig ute. Vår sarte venn K har vel bare de små rosa dameklærne sine på, kan jeg tenke meg...

:bekymret mine*

:ler: jeg hadde på meg rosa jakke også, derfor vampyren ikke fant jakka mi :ler:

Jeg har lett etter K på hjemmeområdet mitt og utvider nå søket til Bergen.

Debriefing kl. 22.00 i Al's tråd :opplyser

Er her nå Al :hug:

Så snille dere er som etterlyser meg og skriver i boken min :hjerte:

Skrevet

Kooslig å se deg her igjen. :biggrin: Velkommen tilbake.

Skrevet

Kooslig å se deg her igjen. :biggrin: Velkommen tilbake.

Tusen takk :biggrin:

:strix:

Der var han jo!!!!

:danser:

:bolledeig Han dukket opp! :bolledeig Hel og i live og uten varige mèn :bolledeig:

Jah, det var veldig kaldt ute men min rosa frakk varmet masse :ler:

Gratulerer som husbond Kristian! :)

Takk takk, jeg forventer å få/2 døtre i "posten" eller levert da, om presis 8 mnd og 29 dager :opplyser::hjerte: Jeg håper de blir søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøte :nigo:

Skrevet

Takk for tipset Hog :5:

Jeg må si, proteinpulver er en genial ting altså. Jeg undres over hvordan jeg hadde sett ut om jeg hadde :skaal: (dvs drikke proteinpulver) enda oftere :ninja: *K82bulk*

Skrevet

Helluuuuuuu!!!! :vinke: Håper du har kost deg i jueln K!!!!!

Skrevet

Helluuuuuuu!!!! :vinke: Håper du har kost deg i jueln K!!!!!

:vinke: så koslig du er tilbake Virre. Vi begynte å bli bekymret :kose:

Ja, kost meg masse i jula, og er jo fortsatt jul - er det ikke? :ler: Alt bra med deg og den lille? :)

Skrevet

Smaker ikke prottispulver veldig... eh, ekkelt? :sjenert:

Jo, mange av de pulver greiene smaker vondt, MEN er noen gode, og den jeg har Proteinfabrikken, som er whey/myseproteiner med jordbær - blandet i melk - smaker nesten like digg som en vanlig litago jorbær shake. :jepp:

Jeg lurer på det samme som Al :opplyser:

Same answer :nigo:

Skrevet

Hm, jeg har bare erfaring med noen kompiser som tar det (forøvrig fra Proteinfabrikken) og de sitter og brekker seg (og jeg sitter og ler av de :lur: jeg er slem sånn!)

Skrevet (endret)

Hm, jeg har bare erfaring med noen kompiser som tar det (forøvrig fra Proteinfabrikken) og de sitter og brekker seg (og jeg sitter og ler av de :lur: jeg er slem sånn!)

Omg :hoho: om man brekker seg av jordbær proteinpulveret til proteinfabrikken blande i melk, da sliter man seriøst as :skratte: Da må det jo være at man også brekker seg av litago melk f.eks. Det er lov å le av det Al :nigo:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...