Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 #6881 Skrevet 28. desember 2010 Vi får samle litt hunder, og folk med alkoholtønne under haka...
Gjest Katee Skrevet 28. desember 2010 #6882 Skrevet 28. desember 2010 Og Margareth, den trofaste sliter og arbeidsgamp, sitter ensom igjen og nører opp et stoort bål som K forhåpentlig ser om han skulle komme tassende i natten...som en trofast indianertjener sitter hun der og tenker over livet, mumler gamle formler og lager noen nye også... (til bruk for å jekke ned sånne som tafser ubehersket så fort de får sjansen her inne!) med en engels tålmodighet. Er jeg heldig nå, så er ordet med meg til daggry... *slå ullteppene tettere om meg til vern mot nattefrosten i leiren* Har du noe å si så får du si det rett ut, Mar. Det hjelper ikke å hinte. *tafser videre*
Gjest Katee Skrevet 28. desember 2010 #6883 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har lett etter K på hjemmeområdet mitt og utvider nå søket til Bergen. Debriefing kl. 22.00 i Al's tråd
kristian82 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #6884 Skrevet 28. desember 2010 :vinke Jeg er sikker på at du er så søt som du trodde, K troest: Som oftest er man mye søtere i virkeligheten enn på film! :jepp Takk snille vampyren Han er hos byfogden :opplyser Butikkdama fortjener jo et kirkebryllupp Med hvem? Butikkdama? Å! For et vakkert syn i mitt hode nå... :trist ER det virkelig et snapshot av dem, Al? Har du Paparazziet dem? Så utrolig vakker og sart K ser ut i det uskyldsrene brudesløret. *snuffs* Jeg blir alltid sånn når jeg ser nygifte...*svelge og tørke tårer i kroken* NÅ må jeg legge meg! .. Hører du, k82?? Jeg rakk det ikke Og Margareth, den trofaste sliter og arbeidsgamp, sitter ensom igjen og nører opp et stoort bål som K forhåpentlig ser om han skulle komme tassende i natten...som en trofast indianertjener sitter hun der og tenker over livet, mumler gamle formler og lager noen nye også... (til bruk for å jekke ned sånne som tafser ubehersket så fort de får sjansen her inne!) med en engels tålmodighet. Er jeg heldig nå, så er ordet med meg til daggry... *slå ullteppene tettere om meg til vern mot nattefrosten i leiren* :ninja Så hyggelig gjort Mar og snilt av vampyren å hjelpe å holde fyr på bålet Takk, Mah. Bør vi forberede oss til å gå kvinns og manngard etter hvert? Det snør og blåser veldig ute. Vår sarte venn K har vel bare de små rosa dameklærne sine på, kan jeg tenke meg... :bekymret mine* jeg hadde på meg rosa jakke også, derfor vampyren ikke fant jakka mi Jeg har lett etter K på hjemmeområdet mitt og utvider nå søket til Bergen. Debriefing kl. 22.00 i Al's tråd :opplyser Er her nå Al Så snille dere er som etterlyser meg og skriver i boken min
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2010 #6885 Skrevet 28. desember 2010 Kooslig å se deg her igjen. Velkommen tilbake.
Gjest Mahareth Skrevet 28. desember 2010 #6887 Skrevet 28. desember 2010 Han dukket opp! Hel og i live og uten varige mèn
Gjest hogwash Skrevet 28. desember 2010 #6889 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer som husbond Kristian!
kristian82 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #6890 Skrevet 28. desember 2010 Kooslig å se deg her igjen. Velkommen tilbake. Tusen takk Der var han jo!!!! :bolledeig Han dukket opp! :bolledeig Hel og i live og uten varige mèn Jah, det var veldig kaldt ute men min rosa frakk varmet masse Gratulerer som husbond Kristian! Takk takk, jeg forventer å få/2 døtre i "posten" eller levert da, om presis 8 mnd og 29 dager Jeg håper de blir søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøte
Gjest hogwash Skrevet 28. desember 2010 #6891 Skrevet 28. desember 2010 "Gjengen" har forøvrig okkupert nok en dagbok http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=530305 Jeg tror du vil like avataren!
kristian82 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6892 Skrevet 29. desember 2010 Takk for tipset Hog Jeg må si, proteinpulver er en genial ting altså. Jeg undres over hvordan jeg hadde sett ut om jeg hadde (dvs drikke proteinpulver) enda oftere *K82bulk*
VirreVapp Skrevet 29. desember 2010 #6893 Skrevet 29. desember 2010 Helluuuuuuu!!!! Håper du har kost deg i jueln K!!!!!
kristian82 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6894 Skrevet 29. desember 2010 Helluuuuuuu!!!! Håper du har kost deg i jueln K!!!!! så koslig du er tilbake Virre. Vi begynte å bli bekymret Ja, kost meg masse i jula, og er jo fortsatt jul - er det ikke? Alt bra med deg og den lille?
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #6895 Skrevet 29. desember 2010 Smaker ikke prottispulver veldig... eh, ekkelt?
Gjest Mahareth Skrevet 29. desember 2010 #6896 Skrevet 29. desember 2010 Jeg lurer på det samme som Al
kristian82 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6897 Skrevet 29. desember 2010 Smaker ikke prottispulver veldig... eh, ekkelt? Jo, mange av de pulver greiene smaker vondt, MEN er noen gode, og den jeg har Proteinfabrikken, som er whey/myseproteiner med jordbær - blandet i melk - smaker nesten like digg som en vanlig litago jorbær shake. Jeg lurer på det samme som Al Same answer
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #6898 Skrevet 29. desember 2010 Hm, jeg har bare erfaring med noen kompiser som tar det (forøvrig fra Proteinfabrikken) og de sitter og brekker seg (og jeg sitter og ler av de jeg er slem sånn!)
kristian82 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6899 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hm, jeg har bare erfaring med noen kompiser som tar det (forøvrig fra Proteinfabrikken) og de sitter og brekker seg (og jeg sitter og ler av de jeg er slem sånn!) Omg om man brekker seg av jordbær proteinpulveret til proteinfabrikken blande i melk, da sliter man seriøst as Da må det jo være at man også brekker seg av litago melk f.eks. Det er lov å le av det Al Endret 29. desember 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #6900 Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror ikke de har melk i eller må man det? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå