Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul, god jul, god jul!

:klemmer:

Håper du får masse fint, søtnos! :kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul! :klem:

:klem:

God jul, god jul, god jul!

:klemmer:

Håper du får masse fint, søtnos! :kyss:

Wiii :strix::helen: og i ligemåde :hug:

Jeg gleder meg til pakkene :hoppe::bolledeig:

Skrevet

Stille og fint i denne tråden ja... :)

Skrevet

*seee...så søtt han ligger og sover i senga si...rufsete hår, røde kinn og med armen rundt den lille rosa bamsen sin* :rødme:

Skrevet

Stille og fint i denne tråden ja... :)

Takk for at du passet på den og holdt fyr i ovnen her :gave::klemmer:

Fikk du mye fint Kristian? :klem:

Ja, ble fornøyd :nigo: Fikk en klokke, litt klær og litt penger :hoppe: Du da? Ble det legoby på gutten din da? :hoppe::klem:

*seee...så søtt han ligger og sover i senga si...rufsete hår, røde kinn og med armen rundt den lille rosa bamsen sin* rødme:

:nigo: Ja, jeg er veldig søt :fnise:

Skrevet

Jeg tror at hog faktisk syns det han også. Jøss. Og så innrømme det på dette viset da. Det finnes jo pm`er liksom, hehe... :skratte:

Skrevet

:rødme:

Oh, the love! :strix:

*synger*

I was half convinced I'd waken,

Satisfied enough to dream you.

Happily I was mistaken

Skrevet (endret)

f

Endret av kristian82
Skrevet

:klemmer

Så feiringen ble bra? :

:hug:

Ja, veldig koslig :) Hos deg da? :

:sjarmor:

:lur:

:fnise:

:rødme:

Oh, the love! :strix:

*synger*

I was half convinced I'd waken,

Satisfied enough to dream you.

Happily I was mistaken

:strix:

Så vanskelig du skriver Al :fnise: K82 forstår ikke - håper det er fordi det er sent :sjenert:

Jeg noterer meg at jeg kanskje ikke er så søt som jeg trodde :hakeslepp: Årsaken til dette er at jeg så en film av meg selv her om dagen :hakeslepp: skal jeg aldri gjøre igjen :snurt: det var jo nærmest en traumatisk opplevelse. :dåne: Eneste jeg ble fornøyd med at jeg tenkte var "han hadde jeg sikkert fått bank av" :hoho: Men tror det var i sånn widescreen, så løy nok litt.

Jeg noterer meg også at jeg må smile..smiiiiiiil..ellers ser jeg ut som en furtiss og det liker jo ikke fj(u)rtissen.

Jeg noterer meg alt i alt at det er snodig/skummelt måten en ser seg selv på, og måten en kanskje oppfattes/ser ut for andre på :redd:

På 2011 lista mi skal jeg ha 1 punkt med - kjøp en doberman tispe med killer bra stamtavle! Jeg skal ha det as... og en ny bil..en ny jobb, en ny leilighet... huff :fnise: gruer meg til å sette opp den lista, er jo ikke sjangs jeg klarer den på 1 år :dåne:

Skrevet

Æ har trua Kristian! Bare å sette i gang :jepp:

Så bra du har det da :5: Ja, får gjøre det :nigo: Nå er det natta..eller..på tide å sove i alle fall :ler: Fortsatt fin kveld Mr.Hogwash :goodbye:

Skrevet

Sov godt assman!

:hoho: passende kallenavn :jepp: Det likte jeg faktisk :nigo: Bestandig syntes Butman sine filmer har vært :tommelopp: så ja.. its al about the ass!

Skrevet

Nei, nå skal jeg legge meg. Bare loke littegrann mer rundt her hjemme først :jepp:

Skrevet

Hallo? Noen her inne? :sjenert:

Gjest Mahareth
Skrevet

:vinke:

Jeg er sikker på at du er så søt som du trodde, K :troest: Som oftest er man mye søtere i virkeligheten enn på film! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...