Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyfrisert? Klipt deg kort eller???

Ikke kort. Bare nyfrisert :jepp:

Tusen takk, men jeg må nok bli her og passe på at det er julefyr på forumpeisen.

---

Er du helt sikker på at det ikke var din mor de så beundrende på da?

Ditt vakre utseende må jo nødvendigvis komme fra et sted... :klø

---

Bare så du vet det: enslig mann med lite barn: INGENTING drar damer som det...har en i familien som praktiserer det der, og han trives som plummen. Kan du ikke låne et barn av nære venner da? Trilletur i parken, og omsorgsfull og leken K...det er helt sikkert uimotståelig, hehe... ;

:fnise: nei, det var meg.

Ja, men er jo ingen som gir bort 1 liten jente i julegave jo :sur: Jeg som hadde passet så godt på henne og alt :sukk: Nei, en må nok lage de selv.

Punch 'a gitt! :5: K drar damer jo! Du har råsjangs på butikkdama, kjære nigo: Bare å sette i gang med å sjarmere henne i senk!

:hjerte

:fnise: fint du har troa :klem: Men nja...vet ikke helt...er ikke sikker på om jeg klarer å få butikkdama på kroken :ninja:

Nå som du er nyfristert må du jo benytte sjansen med butikkdama! :jepp Har du snakka mer med henne nå? Nei? :fy_fy: Du trenger ikke si så veldig mye ser du, bare smil, vær hyggelig, og IKKE snakk om været :ler:

God jul forresten! :nigo (det må du ihvertfall si til butikkdama!!!)

Ja, det er sant..jeg må gjøre meg ekstra staslig for henne :ler: Nei, jeg har ikke vært der på en stund :fnise: Jeg syns det er så slitsomt :skratte: og jeg blir bare sånn :rødme: etter jeg har vært der, og det liker jeg ikke :opplyser:

Ja, jeg smiler og sånn ja :jepp: men er ikke lett å få sjekket ut ordentlig hvor landet ligger..i alle fall siden hun ikke sånn soleklart gir sånne "ta meg " blikk..Vanskelig..jeg må tenke ut noe lurt....jeg vil ha en avklaring :ler: så om jeg først gjør noe, så tror jeg at jeg bare hopper i det og :nigo: og prøver å få henne med ut en dag..får jeg heller bare la være å handle der om hun sier nei :ler:

God jul til deg også. Takk for tips :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: fint du har troa :klem: Men nja...vet ikke helt...er ikke sikker på om jeg klarer å få butikkdama på kroken :ninja:

Ja, det er sant..jeg må gjøre meg ekstra staslig for henne :ler: Nei, jeg har ikke vært der på en stund :fnise: Jeg syns det er så slitsomt :skratte: og jeg blir bare sånn :rødme: etter jeg har vært der, og det liker jeg ikke :opplyser:

Ja, jeg smiler og sånn ja :jepp: men er ikke lett å få sjekket ut ordentlig hvor landet ligger..i alle fall siden hun ikke sånn soleklart gir sånne "ta meg " blikk..Vanskelig..jeg må tenke ut noe lurt....jeg vil ha en avklaring :ler: så om jeg først gjør noe, så tror jeg at jeg bare hopper i det og :nigo: og prøver å få henne med ut en dag..får jeg heller bare la være å handle der om hun sier nei :ler:

God jul til deg også. Takk for tips :klem:

Ja, jeg har trua!

Å, om alle var som deg :) I do know the feeling :rødme: Og der ble Al flau. Du kan lese det av all engelsken hennes :fnise:

:kose:

Skrevet

Ja, jeg har trua!

Å, om alle var som deg :) I do know the feeling :rødme: Og der ble Al flau. Du kan lese det av all engelsken hennes :fnise:

:kose:

Du skulle blitt med, du kunne vært wingman :ler: Sjekket ut situasjonen sammen med meg :Nikke:

Snill du er da :hug:

:fnise: tenkt deg det da, i det virkelige liv, hver gang en blir flau f.eks. på et møte, så bare "yes, then we go to the next chapter, here we see a boy and a girl" :skratte:

Skrevet

Å, sånn wingman liker jeg :):jepp: Skulle gjerne vært det altså!

Hehe, jeg skifter faktisk dialekt etter humøret. Flere som påpeker det. De som kjenner meg best vet for eksempel når jeg er veldig irritert, da snakker jeg litt sånn Larvik-dialekt, tror jeg det er. Det skjer veldig ubevisst. Og så bruker jeg mye engelsk også :fnise: Men da er jeg ikke sur. Engelsk er når jeg er nervøs, flau eller i veldig godt tullehumør :ler:

Skrevet (endret)

Dobbeltposter gitt

Endret av Alyah
Skrevet

Å, sånn wingman liker jeg :):jepp: Skulle gjerne vært det altså!

Hehe, jeg skifter faktisk dialekt etter humøret. Flere som påpeker det. De som kjenner meg best vet for eksempel når jeg er veldig irritert, da snakker jeg litt sånn Larvik-dialekt, tror jeg det er. Det skjer veldig ubevisst. Og så bruker jeg mye engelsk også :fnise: Men da er jeg ikke sur. Engelsk er når jeg er nervøs, flau eller i veldig godt tullehumør :ler:

Ja, det hadde vært kuuuult as :nigo:

:hoho: ja, det har du nevnt tidligere tror jeg, det er jo dødsfett da :jepp: Al er skøy :nigo:

Skrevet

:fnise:

Jeg vil ha en sånn wingman :sur: en som kan snakke litt larviksdialekt, litt engelsk og litt sånn blanding :sur: og ellers er :tommelopp:

:fnise:

Skrevet

Yeah! :5: Du og jeg, K, du og jeg! VI hadde tatt dem alle med storm! :fnise:

Skrevet (endret)

Yeah! :5: Du og jeg, K, du og jeg! VI hadde tatt dem alle med storm! :fnise:

Ja, det er jeg sikker på :jepp: Garantert hatt masse skøy på vår stormferd også :5:

:ler:

Nå må jeg runde av for kvelden. Sov dårlig i natt, så må ta igjen noen timer denne natten. Sov godt alle sammen :klem::natti:

Endret av kristian82
Skrevet

:vinke::nissegutt:

Nå gleder jeg meg til gavene :nigo: Håper jeg får masse fint :strix: Ønsker alle rosa tråden brukere en GOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUL :kose:

Guriane :rope: hvordan gikk eksamen? :redd:

Skrevet

:tre::gave::tree:

Goood Jul, k82!

:tre::gave::tree:

Så fin julehilsen da :) Tusen takk og i ligemåde kjære Appifany :hug::klem:

Skrevet

Ahhh! :) *snike meg stille inn og kjenne duften av grantre i tråden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...