Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Det skal ikke være enkelt :ler

:ler:

Nei, jeg tror bestemt at det skal være litt ekkelt.

Hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror bestemt at det skal være litt ekkelt.

Å være gutt? :klø:

Skrevet

Å være gutt? :klø:

:vetikke: hva hun mente :vetikke:

Skrevet

Mar er en merkelig skrue. Ikke alltid så lett å skjønne seg på henne ;)

Skrevet (endret)

Jeg tåler da såpass. :) Jeg VET at jeg er en merkelig skrue...det er derfor jeg går så bra sammen med dere, hehe... ;)

...ekkelt å ikke vite hva en kan si til ei jente, mente jeg...

Dessuten rimet det litt på "enkelt", men hadde en annen betydning, og da kunne jeg bare ikke motstå det altså.

Sorry om jeg forvirret hjernecellen deres Kristian. :fnise:

Endret av Margareth
Skrevet

Jo da, vi går da godt sammen vi :) Jeg er sær, men på en sjarmerendes måte. Dog har jeg det med å bli noe snurt og grinete og det er ikke så søtt :fnise: Du er jo bare merkelig skjønn :blomst:

Skrevet (endret)

Du er jo bare merkelig skjønn :blomst:

Hurra! En sjanse til å la dikteren ta over og ikke aner jeg hva som kommer:

"Du er merkelig skjønn" -

sa en represen-tante av det annet Kjønn

Hun kan ikke ha sett meg når jeg er Grønn

av misunnelse, eller sinna - med "Hønn"

i panna

Inntil videre tar jeg til meg

all ros som serveres

før utbetalt Lønn

i himmelen...

Eller hvor det nå bærer hen... :tre: ...

Endret av Margareth
Gjest Mahareth
Skrevet

Ja :) Ferdig med julegaver og bare venter på pakkene :gave::strix: Hos deg da? :klemmer:

Omg :dåne: Hva i all verden kan man egentlig spørre en dame om??

Ulovlig -

Har du lagt på deg?

Har du spist opp alt godteriet?

Skal du ha meeer mat?

Har du mensen?

Er du sur?

Har du aldri sett slik en lillemann?

Har du lyst til å begynne å trene?

Kan vi slå av lyset når vi .... ?

Hvor gammel er du?

Skal du ha på deg det??

Hvorfor vil du ikke stå sånn med rompa til værs og .... ??

Kjente du han? - eller kan spørre da, men får jo bare jug til svar uansett :roll:

:dåne:

K82 trenger en liste over hva han kan spørre om, er jo bare fallgruver her jo...ingen emner er safe ground lissom :sjokk: Eller ved nærmere ettertanke, jeg har ikke noe bruk for en liste :fnise: Klarer meg skinnende glimrende uten en :sexy: som en på liv og død må prate med :arwen:

:skratte: Det der er skremmende sant :ler:

Skrevet

I morgen er det lillejulaften! :hjerte:

Skrevet

Hvor skal Kristian på julaften da?

Skal han sitte her med meg kanskje?

Skrevet (endret)

Jeg tåler da såpass. : Jeg VET at jeg er en merkelig skrue...det er derfor jeg går så bra sammen med dere, hehe...

...ekkelt å ikke vite hva en kan si til ei jente, mente jeg...

Dessuten rimet det litt på "enkelt", men hadde en annen betydning, og da kunne jeg bare ikke motstå det altså.

Sorry om jeg forvirret hjernecellen deres Kristian. :fnise

Det går bra :fnise:

:skratte Det der er skremmende sant :ler:

:jepp::ler:

I morgen er det lillejulaften! :hjerte:

Gleder meg til gaver :nigo:

Hvor skal Kristian på julaften da?

Skal han sitte her med meg kanskje?

Mamma og Pappa :nigo: Bli med? :kose:

I dag må jeg notere meg noen ting..så det ikke går i glemmeboken lissom..det får heller gå i den rosa boken.

Jeg noterer meg at mitt anti status fokus, og anti likhetstegn mellom stilling og kvalitet på et menneske er så korrekt som det kan få blitt.

Jeg noterer meg at Assange uten lillemann beskyttelse puler (tar ikke stilling til skyldsspørsmålet :nei: ) to damer på 10 dagers jobbferie i Sverige. Å på spørsmål om han er promiskuøs (eller hvordan det skrives) så svarer han "Nei, jeg er bare glad i damer". :roll: Jadda :roll:

Ellers noterer jeg meg at ingen..ingen av det motsatte kjønn går trygt når K82 er nyfrisert :jolie: Å i den henseende noterer jeg meg at det er artig å handle med min mor (når jeg er nyfrisert) å hun lurer på "kjente du henne?" (etter hun siklende stirrende går forbi) og jeg kan si "nope, hun var bare punch på meg :jolie: " :fnise:

Ellers noterer jeg meg at julegavene er unnagjort, og at jeg har fått kjøpt svært bra gaver. Men dumt jeg ikke har en liiiiten jente (datter altså) jeg kunne handlet masse til :strix: Sistnevnte kunne kanskje sikledame hjulpet meg med :arwen: Hadde blitt et pent barn. :arwen: Men hun virket så porraktig, så ikke sikkert de indre kvalitetene hadde vært på plass..å det er jo det viktigste...nei...om jeg noen gang skal det..så skal jeg ha hun butikkdama mi..om hun vil eller ikke :sur::fnise: Men tror jeg chillern

Stoooor juleklem til alle Godjentene :hug:

Endret av kristian82
Skrevet

Nyfrisert? Klipt deg kort eller???

Skrevet (endret)

Mamma og Pappa :nigo: Bli med? :kose:

---

...ingen av det motsatte kjønn går trygt når K82 er nyfrisert :jolie: Å i den henseende noterer jeg meg at det er artig å handle med min mor (når jeg er nyfrisert) å hun lurer på "kjente du henne?" (etter hun siklende stirrende går forbi) og jeg kan si "nope, hun var bare punch på meg :jolie: " :fnise:

---

Men dumt jeg ikke har en liiiiten jente (datter altså) jeg kunne handlet masse til :strix:

---

Stoooor juleklem til alle Godjentene :hug:

Tusen takk, men jeg må nok bli her og passe på at det er julefyr på forumpeisen.

---

Er du helt sikker på at det ikke var din mor de så beundrende på da?

Ditt vakre utseende må jo nødvendigvis komme fra et sted... :klø:

---

Bare så du vet det: enslig mann med lite barn: INGENTING drar damer som det...har en i familien som praktiserer det der, og han trives som plummen. Kan du ikke låne et barn av nære venner da? Trilletur i parken, og omsorgsfull og leken K...det er helt sikkert uimotståelig, hehe... ;)

Endret av Margareth
Skrevet

Punch 'a gitt! :5: K drar damer jo! Du har råsjangs på butikkdama, kjære :nigo: Bare å sette i gang med å sjarmere henne i senk!

:hjerte:

Gjest Mahareth
Skrevet

Nå som du er nyfristert må du jo benytte sjansen med butikkdama! :jepp: Har du snakka mer med henne nå? Nei? :fy_fy: Du trenger ikke si så veldig mye ser du, bare smil, vær hyggelig, og IKKE snakk om været :ler:

God jul forresten! :nigo: (det må du ihvertfall si til butikkdama!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...