Gjest hogwash Skrevet 20. desember 2010 #6781 Skrevet 20. desember 2010 Grønn er ikke din farge Kristian
kristian82 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6782 Skrevet 20. desember 2010 Grønn er ikke din farge Kristian Jeg vet det jeg kler best er rosa. Er jeg solbrun og "inseason" dressed in pink, ja da
kristian82 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6786 Skrevet 20. desember 2010 Al og K82 som synkroniserte cheerleaders :duskedame: *løft meg opp Al, kast meg sånn bakover så skal jeg ta salto*
kristian82 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6788 Skrevet 20. desember 2010 *hopper opp på skuldrene til Al, hopper med en fot i hver av hendene hennes* Kast meg drit høyt, jeg stoler på deg Jeg glemte boxer under skjørtet mitt jeg beklager
Gjest Katee Skrevet 20. desember 2010 #6789 Skrevet 20. desember 2010 :dåne: Ops! Sorry, der falt du visst
kristian82 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6790 Skrevet 20. desember 2010 :dåne: Ops! Sorry, der falt du visst :grine: *rulle sammen i fosterstilling* *passe så skjørtet ikke glir opp bak* Du skulle jo ta meg i mot Al Nå må jeg gråte for meg selv. Hade så lenge *sleper seg bortover gulvet* AUUU nesten brannsår på lillemann
Gjest Katee Skrevet 20. desember 2010 #6791 Skrevet 20. desember 2010 Men jeg ble jo helt satt ut når du ikke hadde undikk på deg
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2010 #6794 Skrevet 21. desember 2010 :grine: *rulle sammen i fosterstilling* *passe så skjørtet ikke glir opp bak* Du skulle jo ta meg i mot Al Nå må jeg gråte for meg selv. Hade så lenge *sleper seg bortover gulvet* AUUU nesten brannsår på lillemann Altså for det første så er de småskjørtene "oppe bak" allerede når de sitter som de skal. De ER korte. Det høres jo ut som om du er eieren av den reneste LochNessie`n...og det kan ikke rime ut i fra de bildene i grønt kostyme litt lengre bakover i tråden. *jo, jeg tror at det ER deg så* Forøvrig: godmorgen til den lettere brannskadde.
kristian82 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #6795 Skrevet 21. desember 2010 Men jeg ble jo helt satt ut når du ikke hadde undikk på deg :grine Herregud, du må vel ha sett en sånn en før Rosa-sangen :fnise Altså for det første så er de småskjørtene "oppe bak" allerede når de sitter som de skal. De ER korte. Det høres jo ut som om du er eieren av den reneste LochNessie`n...og det kan ikke rime ut i fra de bildene i grønt kostyme litt lengre bakover i tråden. *jo, jeg tror at det ER deg så* Forøvrig: godmorgen til den lettere brannskadde. Psf, lochness nei, men når en åler seg langs gulvet så er en jo i fare for brannsakde JO,takk, ligemåde
Gjest Katee Skrevet 21. desember 2010 #6797 Skrevet 21. desember 2010 Herregud, du må vel ha sett en sånn en før Kristian da! Sånt spør du ikke en dame om!
kristian82 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #6798 Skrevet 21. desember 2010 Hei! Går det bra med deg? Ja Ferdig med julegaver og bare venter på pakkene Hos deg da? Kristian da! Sånt spør du ikke en dame om! Omg :dåne: Hva i all verden kan man egentlig spørre en dame om?? Ulovlig - Har du lagt på deg? Har du spist opp alt godteriet? Skal du ha meeer mat? Har du mensen? Er du sur? Har du aldri sett slik en lillemann? Har du lyst til å begynne å trene? Kan vi slå av lyset når vi .... ? Hvor gammel er du? Skal du ha på deg det?? Hvorfor vil du ikke stå sånn med rompa til værs og .... ?? Kjente du han? - eller kan spørre da, men får jo bare jug til svar uansett :dåne: K82 trenger en liste over hva han kan spørre om, er jo bare fallgruver her jo...ingen emner er safe ground lissom Eller ved nærmere ettertanke, jeg har ikke noe bruk for en liste Klarer meg skinnende glimrende uten en som en på liv og død må prate med
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2010 #6800 Skrevet 21. desember 2010 Det skal ikke være enkelt Nei, jeg tror bestemt at det skal være litt ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå