Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjertelig takk K. Da kjører jeg for egen maskin min to etasjers lett eklektisk innredede husbåt, og fortøyer etter alle kunstrens regler (pluss et par til) ved K`s marina.

Tok plassen som ligger innerst jeg. Her er et rikholdig utvalg av fendere som er store nok til å la mitt hjem ligge sikkert og lunt, og plassen har den korteste veien til vaske og tørkefasitileter i nærmeste bygg...og fordundre meg et lite dagligvareutsalg i tillegg, vegg i vegg. Her skal jeg stortrives frem til våren kommer med mildvær, og isen slipper taket i kropp og sinn.

Tænk ju. :goodbye

:fnise: Du er hjertlig velkommen :nigo:

quote name='Alyah' timestamp='1292684314' post='8694273'

Ha en fortreffelig lørdag, kjære K! :klem

:helen: håper du har hatt det fint på julebordet :klemmer:

:jepp Kristian. Jeg er blitt bedre!! klem: Har du hatt en fin lørdag?

Så bra :5: satse på du er helt frisk og rask til julefeiringa :bolledeig: Mhm, ganske oki lørdag ja. Der da? :klem:

Hvor er han hen da? :

Var en tur på byen - jeg var edruelig Mia hehe. Herremin hatt så kaldt det er...Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Jeg tipper han er i klesskapet til en av KG'erne :opplyser

Skal ditt nå :ninja:

:vinke

Yo :vinke: skjer a frøken freken?

:hoho

Garantert i Al sitt, hun er jo på julebord!

Ja, hun lar meg få lov OG hun har så myyye fint :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: *legge teppet litt bedre over lille K som ligger i bunnen av AL`s klesskap, i Al`s fineste glitter og blondestas...med et litt sjarmerende skjevt påført leppestiftsmil...antagelig laaangt inne i sine silkekjolestoffdrømmer...* :foto:
Skrevet (endret)

*legger teppet enda litt bedre til rette over K, fordi silketrusen har jobbet seg opp der solen aldri...eller i alle fall svært skjeldent kommer til* :eeeh:

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

Ja, det er ikke et syn for sarte sjeler som har festet hele natten... :foto:

Endret av Margareth
Skrevet

:fnise *legge teppet litt bedre over lille K som ligger i bunnen av AL`s klesskap, i Al`s fineste glitter og blondestas...med et litt sjarmerende skjevt påført leppestiftsmil...antagelig laaangt inne i sine silkekjolestoffdrømmer...* :foto:

:hoho:

Takk for at du la det over meg da :blomst:

*legger teppet enda litt bedre til rette over K, fordi silketrusen har jobbet seg opp der solen aldri...eller i alle fall svært skjeldent kommer til* eeeh:

:skratte::rulle:

Ja, det er ikke et syn for sarte sjeler som har festet hele natten... :foto

Tok du bilder av meg :hakeslepp: Håper lyset osv. var korrekt så jeg ikke ble tatt bilde av i lite flatterende stillinger eller sånt :jolie::fnise:

:ler:

Psf :pisk: du var sikkert så full at du ikke hadde enset det en gang :ler:

Skrevet

Jo takk jeg hadde en fin lørdag! :jepp: Og har hatt en fin og effektiv søndag. Du da? :klem:

Skrevet

Tok du bilder av meg :hakeslepp: Håper lyset osv. var korrekt så jeg ikke ble tatt bilde av i lite flatterende stillinger eller sånt

Joo, jeg tok en serie bilder av deg og la deg i så lite flatterende stillinger som overhodet mulig...i den tilstanden du var i, hehe... Om man skal legge ut rare bilder av folk på nett, må en ta litt i så de holder folks interesse oppe og blir severdige som skrekk og gru-bilder i noen tiår, selv for dine barnebarn. :skratte:
Skrevet

Rett skal være rett om det er aldri så galt. Og det er det jo. :lur:

Skrevet

Og så sier jeg godmorgen i tillegg. Det er en slags dobbeltposting. Fint. ;)

Skrevet

Er da ikke noe å æsje for det vel ?!?

Kristian skifter "hammen sin" en gang i blant, og er tydeligvis på vei til å bli varulv også. Et skjeldent og unikt bilde vil jeg si, hog. Ikke ofte at en får dokumentert "the forvandlingen".

*studere med lupe og nikke ærkjennende* :jepp:

Skrevet

Når dere sier at dere ikke liker det, er det ganske avslørende å lage kopier av bildet og legge det på nytt i svarene deres.

Busted! :gjeiper:

Skrevet

Jo takk jeg hadde en fin lørdag! :jepp Og har hatt en fin og effektiv søndag. Du da? klem:

Så bra :) Joda, fin lørdag og søndag her også :kose:

Joo, jeg tok en serie bilder av deg og la deg i så lite flatterende stillinger som overhodet mulig...i den tilstanden du var i, hehe... Om man skal legge ut rare bilder av folk på nett, må en ta litt i så de holder folks interesse oppe og blir severdige som skrekk og gru-bilder i noen tiår, selv for dine barnebarn. skratte:

:trist:

God morgen til deg også ja :pisk:

Jeg og! :opplyser

:dåne:

Er da ikke noe å æsje for det vel ?!?

Kristian skifter "hammen sin" en gang i blant, og er tydeligvis på vei til å bli varulv også. Et skjeldent og unikt bilde vil jeg si, hog. Ikke ofte at en får dokumentert "the forvandlingen".

*studere med lupe og nikke ærkjennende* :jepp

Jeg hadde fader i meg sett bedre ut enn det der altså. I alle fall mer hårløs :sur:

:hakeslepp:

Fint du passet på å lime inn bildet igjen da :dåne:

Når dere sier at dere ikke liker det, er det ganske avslørende å lage kopier av bildet og legge det på nytt i svarene deres.

Busted! :gjeiper

Ikke sant :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...