kristian82 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #6751 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Ha en fin fredag Kristian! :klem ligemåde Mia Blitt bedre ? Han har 2 (armer) ; :jepp: God og varm! Da legger jeg inn en søknad i tre stemplede eksemplarer til K: kan jeg få søke havn i din radiatorvarme i løpet av helga? Om armene er fulle av Al, kan jeg også nøye meg med beina rundt meg... *eh...var det litt på vei mot "kanten" tro?* Søknad er mottatt. *Pling pling pling..bzzz...zzzbb* Søknad ferdigbehandlet. "Vi har den glede å meddele deg om at du er innvilget havneplass hos k82 i helgen. Selv om k82 marinaen er en populær havn, tas det hensyn til at hver besøkende skal ha et fortreffelig opphold og det er nok av utmerkede varme plasser til alle utstyrt med k82 pass. K82 passet gir tilgang til alle marinaens plasser, og skulle for anledningen en plass du har sett deg ut være opptatt, kan du eventuelt vente på tur, finne en annen fortreffelig plass, eller dele den aktuelle plassen med den/de andre båtgjestene. K82 marinaen har nettopp gjennomgått store oppgraderinger som vi håper du får glede av. For å nevne det mest essensielle - kraftig forlenging av hovedbryggen (både lengde og bredde)." Vedlegg: 1 stk. k82 pass. Neinei, Mar du beveget deg jo mer mot midten, ikke mot kanten Jeg derimot tippet vel som vanlig utenfor kanten :dåne: *kviskrer 'Nåti'* Endret 18. desember 2010 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2010 #6752 Skrevet 18. desember 2010 Hjertelig takk K. Da kjører jeg for egen maskin min to etasjers lett eklektisk innredede husbåt, og fortøyer etter alle kunstrens regler (pluss et par til) ved K`s marina. Tok plassen som ligger innerst jeg. Her er et rikholdig utvalg av fendere som er store nok til å la mitt hjem ligge sikkert og lunt, og plassen har den korteste veien til vaske og tørkefasitileter i nærmeste bygg...og fordundre meg et lite dagligvareutsalg i tillegg, vegg i vegg. Her skal jeg stortrives frem til våren kommer med mildvær, og isen slipper taket i kropp og sinn. Tænk ju.
Gjest Katee Skrevet 18. desember 2010 #6753 Skrevet 18. desember 2010 Ha en fortreffelig lørdag, kjære K!
mia83 Skrevet 18. desember 2010 #6754 Skrevet 18. desember 2010 Kristian. Jeg er blitt bedre!! Har du hatt en fin lørdag?
Gjest hogwash Skrevet 18. desember 2010 #6757 Skrevet 18. desember 2010 Jeg tipper han er i klesskapet til en av KG'erne
*appifany* Skrevet 18. desember 2010 #6760 Skrevet 18. desember 2010 Jeg tipper han er i klesskapet til en av KG'erne Garantert i Al sitt, hun er jo på julebord!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå