Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Lureguri :hoho:

Kjært barn har mange navn.. :fnise:

*drar fram vodkaen og skjenker K litt*

Ingen skjult agenda! :lur:

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er innmari mye fyll og fanteri her nå altså :lur: Har dere et alternativ til en stakkars preggo??? :ler:

Skrevet

En gulrot med dipp kanskje? :klø: ;)

Skrevet

Huff..her trengs det å luftes kan jeg kjenne...gammel moro lukter ille. :(

:fnise:

Er innmari mye fyll og fanteri her nå altså :lur: Har dere et alternativ til en stakkars preggo??? :ler:

Vel.. folat? :ler:

Skrevet

Er dere ferdig med all vodkaen eller?

Følte jeg fikk nok på fredag..... sjenert:

:fnise: Alt er tomt her nå ja :kose:

:hoho

:vinke:

:ler

Huff..her trengs det å luftes kan jeg kjenne...gammel moro lukter ille. (

:skratte:

*Peker på Al og Inwe som de skyldige*

Kjært barn har mange navn.. :fnise

:hoho

Er innmari mye fyll og fanteri her nå altså :lur: Har dere et alternativ til en stakkars preggo??? ler:

Du kan få hva du vil :hoppe: Kakebordet er fylt opp igjen, og k82s personlige kokk lager alt hva frøknen måtte behage :nigo:

Jeg har så vondt i den foooooorpulte munnen min at jeg nesten skriker as! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tenner og heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tannlege. Skulle hatt morfin :snurt:

Skrevet

Skylde på oss sånn a gitt :snurt:

:ler:

Uff da :troest: Det går nok snart over, så får du spise masse suppe og is imens :)

Skrevet (endret)

Nååååhhh, k82 da! :troest::klem::troest::hug::troest::klemmer:

Wiiii :hjerte: *K82 maler og purrer som en fornøyd katt* :hug:

Skylde på oss sånn a gitt :snurt:

:ler:

Uff da :troest Det går nok snart over, så får du spise masse suppe og is imens :)

:engel::ler:

:helen: Ja, eller bare ikke spise noe som helst..gjør jo dritvondt uansett :sukk:

Endret av kristian82
Skrevet

Ufrivillig diet? Da får du finne på noe annet å gjøre mens du syns synd på deg selv. Se på tv? Eller kanskje bare sitte her på KG med oss? :) Man må iallefall kose seg når man har det vondt :jepp:

Skrevet

Ufrivillig diet? Da får du finne på noe annet å gjøre mens du syns synd på deg selv. Se på tv? Eller kanskje bare sitte her på KG med oss? :) Man må iallefall kose seg når man har det vondt :jepp:

Ja, ufrivillig slanking :sur: Ja, eller finne morfin :arwen:

:troest: på Kristian.

:helen:

Skrevet

Du kan få hva du vil :hoppe: Kakebordet er fylt opp igjen, og k82s personlige kokk lager alt hva frøknen måtte behage :nigo:

Jeg har så vondt i den foooooorpulte munnen min at jeg nesten skriker as! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tenner og heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tannlege. Skulle hatt morfin :snurt:

Juhuuu, så snill du er :kose: Jeg er innmari glad i sjokolademuffins :sjenert:

Og stakkars deg, ikke noe godt å ha vondt i munnen... Husker når jeg fikk betennelse etter jeg opererte ut visomstann.. Hadde så sinnsykt vondt, og spurte tannlegen om jeg kunne få litt sterkere smertestillende enn ibux.. "Se an et par dager du", var svaret jeg fikk.. Men da er det sikkert over, dustekjerring :kjefte: Hvor mye skade hadde det gjort om jeg fikk smertestillende til penicillinen begynte å gjøre jobben sin liksom.. Så, du har i alle fall full sympati fra denne kanten :klemmer:

Skrevet

..Eeeeller skrive en pm... :plystre:

:jepp: Men måtte skrive 2 ganger for klikka såklart i det jeg skulle sende :sur:

:kose:

Juhuuu, så snill du er :kose: Jeg er innmari glad i sjokolademuffins :sjenert:

Og stakkars deg, ikke noe godt å ha vondt i munnen... Husker når jeg fikk betennelse etter jeg opererte ut visomstann.. Hadde så sinnsykt vondt, og spurte tannlegen om jeg kunne få litt sterkere smertestillende enn ibux.. "Se an et par dager du", var svaret jeg fikk.. Men da er det sikkert over, dustekjerring :kjefte: Hvor mye skade hadde det gjort om jeg fikk smertestillende til penicillinen begynte å gjøre jobben sin liksom.. Så, du har i alle fall full sympati fra denne kanten :klemmer:

Da skal du seff få fersk sjokoaldemuffins :sikle: K82 tar seg et par han også..true de inn i min lille duuuummmmme munn :ler:

Huff, :troest: håååpåer jeg ikke har fått betennelse :redd: Stakkar deg da, som måtte operere den ut :dåne: Å for en DRIIIIITTKJEEERRRING, seff kunne hun gitt deg smertestillende med mer pondus enn paracet :kjefte:

:helen::klemmer:

Nå skal jeg se om jeg finner noe paralgin :sikle::goodbye:

Skrevet

Tror ikke det er verre med operasjon kontra å trekke egentlig.. Men de måtte operere for den satt litt vanskelig til.. Betennelsen kom etterpå, var grisevondt!

Paralgin er fint, har et par igjen i skapet etter halsbetennelse. Haha, mye greier jeg har hatt egentlig :fnise:

Takk for muffins, var superdupergodt!!! :sikle:

Skrevet

Tror ikke det er verre med operasjon kontra å trekke egentlig.. Men de måtte operere for den satt litt vanskelig til.. Betennelsen kom etterpå, var grisevondt!

Paralgin er fint, har et par igjen i skapet etter halsbetennelse. Haha, mye greier jeg har hatt egentlig :fnise:

Takk for muffins, var superdupergodt!!! :sikle:

:vetikke: operasjon høres jo myyye verre ut men :redd: Åååå :redd: jeg har fått sånn betennelse. Men jeg har lissom dritvondt (egentlig mest vondt) i tennene over visdomstanna jeg trakk..i selve kjeven lissom..men det går kanskje i hele kjeven? :vetikke:

:troest:

Det er flere om du vil ha, bare forsyn deg. Virre har freepas på all mat i K82 tråden siden hun må passe på å spise seg stor og sterk :klem:

Skrevet

Huff..her trengs det å luftes kan jeg kjenne...gammel moro lukter ille. :

:klø:

Kjært barn har mange navn.. :fnise

Er innmari mye fyll og fanteri her nå altså :lur Har dere et alternativ til en stakkars preggo??? :ler

Vi har eplejuice og appelsinjuice, alkoholfritt øl eller vin, kaffe, te og saft med isbiter som har sånn frossen frukt i seg :jepp:

Værsågod!

Jeg har så vondt i den foooooorpulte munnen min at jeg nesten skriker as! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tenner og heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetes tannlege. Skulle hatt morfin :snurt

:jolie: Skylder du på meg 'a???! :snurt:

Nesten så jeg ikke :troest: deg, men jeg gjør det likevel :kose:

Skrevet

:klø:

Vi har eplejuice og appelsinjuice, alkoholfritt øl eller vin, kaffe, te og saft med isbiter som har sånn frossen frukt i seg :jepp:

Værsågod!

:jolie: Skylder du på meg 'a???! :snurt:

Nesten så jeg ikke :troest: deg, men jeg gjør det likevel :kose:

Flott du serverer Virre :kose:

Unnskyld :blomst: *peker bare på Inwe fra nå av* :fnise:

Ja, Al er snill og gir trøst uansett :strix::hug:

Skrevet

Der var du jo! Akkurat når jeg skulle inn i den rosa tråden og mekke et lite dikt til deg :fnise:

Skrevet

Der var du jo! Akkurat når jeg skulle inn i den rosa tråden og mekke et lite dikt til deg :fnise:

Wii :hoppe: men du kan vel mekke et dikt selv om jeg er her?? :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...