Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6601 Skrevet 5. desember 2010 Hopper opp på bardisken i sitt foxy kostyme og Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Gud fader! Dette tar av! Denne vodkaen funker som faen! Den funket til og med på generell debatt dere!!! Hahahah! <---- ADHD-Al!
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6602 Skrevet 5. desember 2010 Hopper opp på bardisken i sitt foxy kostyme og Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Priekā! Gud fader! Dette tar av! Denne vodkaen funker som faen! Den funket til og med på generell debatt dere!!! Hahahah! <---- ADHD-Al! :hoho: Hva betyr prieka?? Så bra moves du har Al eller Megan omg *k82 prøver å klatre opp på bardisken men har blitt litt for full til å klare det på egenhånd. *Inwe kan du dytte meg opp???
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6603 Skrevet 5. desember 2010 Priekā! betyr skål på latvisk. Man har da lært noe
Inwe Skrevet 5. desember 2010 #6604 Skrevet 5. desember 2010 *sjangler bort for å dytte opp K* Tror jeg danser på gulvet jeg er for klønette til at det er trygt at jeg går opp på en bardisk
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6605 Skrevet 5. desember 2010 Men hvem er den 4. personen her inne????
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6607 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Priekā! betyr skål på latvisk. Man har da lært noe Åja priiiieka (klarer ikke å få til sånn fancy A ) Igler meg nærmere MeganAl *sjangler bort for å dytte opp K* Tror jeg danser på gulvet jeg er for klønette til at det er trygt at jeg går opp på en bardisk dæven du var sterk, jeg ble jo regelrettet kastet opp på bardisken Sikkert vodkaen K82 merker han er full, og er varmt *kaster offiser hatten og åpner skjorta* * henda i været og synger " I will walk five hundred " skriker I will walk fice hundred på Al og insiterer på at Inwe må joine Endret 5. desember 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6608 Skrevet 5. desember 2010 *synger* If I get drunk yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who gets drunk next to you And if I haver yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's havering to you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6609 Skrevet 5. desember 2010 *synger* If I get drunk yes I know I'm gonna be I'm gonna be the man who gets drunk next to you And if I haver yeah I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's havering to you But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door enda hardere Stemmer i å synger av full hals Er det noen som spionerer Al? Så sant de er en av de invidde er de jo velkomne appi? Gurine? Mah? Vampyren? Mia? Virre? Faithy? Hog?
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6610 Skrevet 5. desember 2010 Det var noen ja *en smule bekymret* Paparazzier????! :dåne:
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6611 Skrevet 5. desember 2010 Det var noen ja *en smule bekymret* Paparazzier????! :dåne: Bra du følger med Al Ikke noe grunn til bekymring. Frida tar seg av de *k82 peker bort på den store dobbermannen sin som står og speider utover* Ikke vær redd for den du/dere Al, den vet dere er snille
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6612 Skrevet 5. desember 2010 Genialt! Skal vi drikke litt Tia Maria nå???
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6613 Skrevet 5. desember 2010 Genialt! Skal vi drikke litt Tia Maria nå??? Jaa kaster innpå, hopper ned fra bardisken og vinker festen opp i hoppeslottet. Jaaack, kom her da! *Sparrow kommer hoppende for å behage jentene* K82 klatrer videre inni hoppetårnet og ser om Bekinsale eller Mcadams har gjemt seg litt lenger inni her (i bakhodet: ellers går du tilbake og på MeganAl, når hun er lei av Sparrow ) Jeg må spise og dusje nå Men for et hyggelig selskap :strix:
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6614 Skrevet 5. desember 2010 Alltid like hyggelig! *smugler Sparrow med seg hjem*
*appifany* Skrevet 5. desember 2010 #6615 Skrevet 5. desember 2010 Er dere ferdig med all vodkaen eller? Følte jeg fikk nok på fredag.....
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2010 #6620 Skrevet 7. desember 2010 Huff..her trengs det å luftes kan jeg kjenne...gammel moro lukter ille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå