kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6581 Skrevet 5. desember 2010 Kakeeee! Kake,kake,kake Te har jeg ikke peiling på, går bare i kaffe her hjemme Bare ta noe du liker, jeg liker nemlig det meste *tryller frem 8 kopper så Inwe kan smake på litt forskjellige sorter te* setter frem en kopp kaffe også - just in case
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6582 Skrevet 5. desember 2010 Å, hoppeslott?! :hoppe: <---- Panikkglede! Dæggern, K, du kan å lage teselskap du!
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6583 Skrevet 5. desember 2010 *finner frem alle de gærne bildene fra Riga* Se der! Å herregud! Okei, der hadde jeg drukket noen doble vodkaer altså! Til og med bartenderen var bekymret for at de ville bli for sterke for meg, men jeg bare fnyste og sa: 'Jammen, jeg er jo fra Norge! Det går fint!' Og så tok jeg fram dådyrøynene mine og da bare smilte han, og ja, K, dådyrøyne kan være farlige, men jeg lover å være snill med deg, kjære *K82 gransker bildene nøye* så fine bilder da Så fotogen du er Al ja, også foran sååå mange folk, du er tøff altså Mhm, jeg ser du har trollbundet hele utestedet med øynene dine Så braaa du bare bruker de på en snill måte mot meg
Inwe Skrevet 5. desember 2010 #6584 Skrevet 5. desember 2010 Uuh. Masse, masse te. Og hoppeslott! Her er man jo et lite barn igjen jo, sånn rent bortsett fra vodkaen Som minner meg på, hvor forsvant vodkaen nå? Er det mer igjen?
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6585 Skrevet 5. desember 2010 Å, hoppeslott?! :hoppe: <---- Panikkglede! Dæggern, K, du kan å lage teselskap du! Jaa, det er det et av de største i hele verden Det er innlagt drikkestasjoner, hvilesteder og toaletter underveis i "banen" også Det er k82 sitt eventyrhoppeslott Bli ikke overasket om du får en "prat" og møter på Jack Sparrow f.eks. Joiner i panikkgleden nå har vi det fint dere til alle
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6586 Skrevet 5. desember 2010 Uuh. Masse, masse te. Og hoppeslott! Her er man jo et lite barn igjen jo, sånn rent bortsett fra vodkaen Som minner meg på, hvor forsvant vodkaen nå? Er det mer igjen? k82 prøver å bruke dådyrøne
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6587 Skrevet 5. desember 2010 Slapp av, Inwe, jeg har med meg mer enn kvoten Det er sjelden jeg men av og til gjør jeg ett unntak, vet du Piffy og jeg
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6588 Skrevet 5. desember 2010 Slapp av, Inwe, jeg har med meg mer enn kvoten Det er sjelden jeg men av og til gjør jeg ett unntak, vet du Piffy og jeg I know men kjempekos at det ble foreviget på film denne gangen da Kunne k82 fått lurt seg til en kopi *drar opp t-skjorten og spenner biceps, siden jeg ikke mestrer The art of "dådyring" enda*
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6589 Skrevet 5. desember 2010 Du kan dådyrøyne, K! Så flink du er! Jack Sparrow! Konge! Arrrrr, matey!!!
Inwe Skrevet 5. desember 2010 #6590 Skrevet 5. desember 2010 Det er nesten påbudt det, og ha med seg mer enn kvoten altså
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6591 Skrevet 5. desember 2010 I know men kjempekos at det ble foreviget på film denne gangen da Kunne k82 fått lurt seg til en kopi *drar opp t-skjorten og spenner biceps, siden jeg ikke mestrer The art of "dådyring" enda* Okei da :rødme:
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6593 Skrevet 5. desember 2010 Det er nesten påbudt det, og ha med seg mer enn kvoten altså
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6594 Skrevet 5. desember 2010 Du kan dådyrøyne, K! Så flink du er! Jack Sparrow! Konge! Arrrrr, matey!!! Så jeg fikk det til altså Da kan jeg kombinere biceps flex og dådyrøyne AAAARRRR aaarrrr, i det skapet er det masse hallowen klær, bare å kle seg ut for den som vil det Det er nesten påbudt det, og ha med seg mer enn kvoten altså
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6595 Skrevet 5. desember 2010 Okei da :rødme: Jack Sparrow! HVOR?! I hoppeslottet Han venter på deg/dere
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6596 Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil være Anakin Fus på det kostymet! Eller kanskje en vampyr eller en kjempestor panda, evnt. Megan Fox Hahahhaahha!
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6598 Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil være Anakin Fus på det kostymet! Eller kanskje en vampyr eller en kjempestor panda, evnt. Megan Fox Hahahhaahha! Du kan være fus på det ja Jeg skal ha den derre *rive på seg den hvite uniformen fra an officer and a gentleman* fyf, kjekker enn Richard Gere var jeg jo (k82 merker vodkaen) Megan fox ja Please do Please do *k82 dytter Al mot Megan kostymet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå