Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kakeeee! :nigo: Kake,kake,kake :bond:

Te har jeg ikke peiling på, går bare i kaffe her hjemme :sjenert: Bare ta noe du liker, jeg liker nemlig det meste :)

*tryller frem 8 kopper så Inwe kan smake på litt forskjellige sorter te* setter frem en kopp kaffe også - just in case :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, hoppeslott?! :hoppe: :hoppe:

:bond: <---- Panikkglede! :fnise: Dæggern, K, du kan å lage teselskap du!

Skrevet

*finner frem alle de gærne bildene fra Riga*

Se der! Å herregud!

Okei, der hadde jeg drukket noen doble vodkaer altså! Til og med bartenderen var bekymret for at de ville bli for sterke for meg, men jeg bare fnyste og sa: 'Jammen, jeg er jo fra Norge! Det går fint!' Og så tok jeg fram dådyrøynene mine og da bare smilte han, og ja, K, dådyrøyne kan være farlige, men jeg lover å være snill med deg, kjære :kyss:

*K82 gransker bildene nøye* så fine bilder da :bolledeig: Så fotogen du er Al :opplyser:

:hoho: ja, også :flekke: foran sååå mange folk, du er tøff altså :nigo:

Mhm, jeg ser du har trollbundet hele utestedet med øynene dine :Nikke: Så braaa du bare bruker de på en snill måte mot meg :strix::hug:

Skrevet

Uuh. Masse, masse te. Og hoppeslott! Her er man jo et lite barn igjen jo, sånn rent bortsett fra vodkaen :lur:

Som minner meg på, hvor forsvant vodkaen nå? Er det mer igjen?

Skrevet

Å, hoppeslott?! :hoppe: :hoppe:

:bond: <---- Panikkglede! :fnise: Dæggern, K, du kan å lage teselskap du!

Jaa, det er det et av de største i hele verden :Nikke: Det er innlagt drikkestasjoner, hvilesteder og toaletter underveis i "banen" også :Nikke: Det er k82 sitt eventyrhoppeslott :jolie: Bli ikke overasket om du får en "prat" og møter på Jack Sparrow f.eks. :hoppe:

Joiner i panikkgleden :bond: nå har vi det fint dere :5: til alle :strix:

Skrevet

Uuh. Masse, masse te. Og hoppeslott! Her er man jo et lite barn igjen jo, sånn rent bortsett fra vodkaen :lur:

Som minner meg på, hvor forsvant vodkaen nå? Er det mer igjen?

k82 prøver å bruke dådyrøne :engel:

Skrevet

Slapp av, Inwe, jeg har med meg mer enn kvoten :opplyser:

Det er sjelden jeg :flekke: men av og til gjør jeg ett unntak, vet du :nigo: Piffy og jeg :ler:

Skrevet

Slapp av, Inwe, jeg har med meg mer enn kvoten :opplyser:

Det er sjelden jeg :flekke: men av og til gjør jeg ett unntak, vet du :nigo: Piffy og jeg :ler:

I know :Nikke: men kjempekos at det ble foreviget på film denne gangen da :Nikke: Kunne k82 fått lurt seg til en kopi *drar opp t-skjorten og spenner biceps, siden jeg ikke mestrer The art of "dådyring" enda* :fnise:

Skrevet

Du kan dådyrøyne, K! Så flink du er! :kose:

Jack Sparrow! Konge!

a035.gif

Arrrrr, matey!!!

Skrevet

Det er nesten påbudt det, og ha med seg mer enn kvoten altså :opplyser:

Skrevet

I know :Nikke: men kjempekos at det ble foreviget på film denne gangen da :Nikke: Kunne k82 fått lurt seg til en kopi *drar opp t-skjorten og spenner biceps, siden jeg ikke mestrer The art of "dådyring" enda* :fnise:

Okei da :rødme:

Skrevet

:fnise:

Skrevet

Du kan dådyrøyne, K! Så flink du er! :kose:

Jack Sparrow! Konge!

a035.gif

Arrrrr, matey!!!

Så jeg fikk det til altså :bolledeig: Da kan jeg kombinere biceps flex og dådyrøyne :lur:

:skratte:

AAAARRRR aaarrrr, i det skapet er det masse hallowen klær, bare å kle seg ut for den som vil det :nigo:

:Nikke:

Skrevet

Okei da :rødme:

:helen::hjerte:

Jack Sparrow! HVOR?! :bond:

I hoppeslottet :Nikke: Han venter på deg/dere :nigo:

Skrevet

Jeg vil være Anakin :opplyser: Fus på det kostymet!

Eller kanskje en vampyr eller en kjempestor panda, evnt. Megan Fox :skratte: Hahahhaahha!

Skrevet

Jeg vil være Anakin :opplyser: Fus på det kostymet!

Eller kanskje en vampyr eller en kjempestor panda, evnt. Megan Fox :skratte: Hahahhaahha!

Du kan være fus på det ja :Nikke: Jeg skal ha den derre *rive på seg den hvite uniformen fra an officer and a gentleman* fyf, kjekker enn Richard Gere var jeg jo :jolie: (k82 merker vodkaen)

Megan fox ja :hakeslepp: Please do :lur: Please do :lur: *k82 dytter Al mot Megan kostymet* :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...