Guriane Skrevet 5. desember 2010 #6561 Skrevet 5. desember 2010 dirtyguri KG er mongo her også Nå er det kaffe og trening her. I will be back k82sperminator den var drøy :dåne: KG er ikke mongo her Jeg mener:
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6563 Skrevet 5. desember 2010 *ding dong* Al er alltid ute i god tid *venter utenfor i kulden*
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6564 Skrevet 5. desember 2010 KG er ikke mongo her Jeg mener: Min KG er kjempemongo Lureguri *ding dong* Al er alltid ute i god tid *venter utenfor i kulden* Sprinter mot døren og drar Al inn i varmen Velkommen skal du være La meg henge bort ytterklærne dine frøken *Fører Al inn i en storslått rosa ballsal med en stor varm peis, og et flott bord fult av rosa porselen og alle te slag i verden. *Føl deg som hjemme*
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6565 Skrevet 5. desember 2010 Åååååå, så fantastisk du har fått det her, Kristian!!! :strix:
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6566 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Åååååå, så fantastisk du har fått det her, Kristian!!! :strix: Tusen takk Jeg er veldig fornøyd. Å se opp *peker mot taket* en tro kopi av det derre Leonardo Davinci malerie, sixtinske kapell eller hva det heter *Drar ut stolen for Al* Hvilken te vil du smake på først? Bare forsyn deg med kaker. Jeg har hjemmelaget krommkaker, pepperkaker, krydderkaker, kakemenn, wienerbrød, skolebrød, muffins, marsipankake, eplekake & is, og after eight, melkesjokolade, marbro sjokolade og ja, du får nesten titte litt rundt på bordet Endret 5. desember 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6567 Skrevet 5. desember 2010 :dåne: Jeg elsker deg! Kan jeg få marokkansk te?? *gumle, gumle, gumle kaker*
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6568 Skrevet 5. desember 2010 *drar fram vodkaen og skjenker K litt* Ingen skjult agenda! Mulig Inwe kommer innom også. Jeg har på en måte invitert henne. Er det greit eller? *dådyrøyne*
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6569 Skrevet 5. desember 2010 :dåne: Jeg elsker deg! Kan jeg få marokkansk te?? *gumle, gumle, gumle kaker* Så klart du kan få det *heller opp marokkanske te til Al* Bare spis og forsyn deg ja. K82 gumler i vei selv *krydderkake * *drar fram vodkaen og skjenker K litt* Ingen skjult agenda! Mulig Inwe kommer innom også. Jeg har på en måte invitert henne. Er det greit eller? *dådyrøyne* *kaster i seg et glass vodka* ARG mmmm, den kjente man ja Kan jeg få et glass til Åja, så lenge hun er snill så Men Al da, ingen dådyrønye...eller ok...kan få lov i dag da :gjeiper:
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6571 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er da alltid snill Da er du hjertlig velkommen. Stig inn i varmen, Al sitter i ballsalen For en fin kåpe du hadde da
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6572 Skrevet 5. desember 2010 Du kommer ikke unna mine dådyrøyne, K, og det vet du Inwe er som sagt alltid snill!!! *skjenker masse Finlandia (50 pros alkohol) til alle* Gud, jeg skulle ønske det var lørdag!!!
Inwe Skrevet 5. desember 2010 #6573 Skrevet 5. desember 2010 Naaw, her følte man seg jo skikkelig velkommen jo *tusle inn i ballsalen*
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6576 Skrevet 5. desember 2010 Du kommer ikke unna mine dådyrøyne, K, og det vet du Inwe er som sagt alltid snill!!! *skjenker masse Finlandia (50 pros alkohol) til alle* Gud, jeg skulle ønske det var lørdag!!! Nei, jeg gjør vel ikke det Jeg liker jo dådyrønye da, bare det at de er litt farlige Mhm, stoler på deg Al ARG...tar en pepperkake, og en kakemann og skylder det ned med Finlandia Få se på bildene da Al? Naaw, her følte man seg jo skikkelig velkommen jo *tusle inn i ballsalen* *drar ut stolen til Inwe* Bare forsyn deg, jeg har enda mer kaker og godis på kjøkkenet Hva slags te vil du ha?
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6577 Skrevet 5. desember 2010 Nei, men hvor fant du alt det der hvite papiret, K? Så morro! <--- K
Inwe Skrevet 5. desember 2010 #6578 Skrevet 5. desember 2010 Kakeeee! Kake,kake,kake Te har jeg ikke peiling på, går bare i kaffe her hjemme Bare ta noe du liker, jeg liker nemlig det meste
kristian82 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6579 Skrevet 5. desember 2010 Nei, men hvor fant du alt det der hvite papiret, K? Så morro! <--- K Yiiiiiaaah for en feeet smily Jeg har klippet det opp, vi kan leke her, og etterpå kan vi leke oss i hoppeslottet mitt
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #6580 Skrevet 5. desember 2010 *finner frem alle de gærne bildene fra Riga* Se der! Å herregud! Okei, der hadde jeg drukket noen doble vodkaer altså! Til og med bartenderen var bekymret for at de ville bli for sterke for meg, men jeg bare fnyste og sa: 'Jammen, jeg er jo fra Norge! Det går fint!' Og så tok jeg fram dådyrøynene mine og da bare smilte han, og ja, K, dådyrøyne kan være farlige, men jeg lover å være snill med deg, kjære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå